PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 152/2005 • – da ima najmanje jednoga djelatnika školske spreme VII/1 strojarskoga smjera.
NN 152/2005 • ZAHTJEVI KOJI SE ODNOSE NA POSTUPAK MJERENJA NAJVEĆE KONSTRUKCIJSKE BRZINE
NN 152/2005 • 1.1. Najveća konstrukcijska brzina vozila mjeri se prema zahtjevima propisanim u nastavku.
NN 152/2005 • 2.1. Vozilo mora biti čisto, a raditi moraju samo oni dodatni uređaji koji su potrebni za odvijanje ispitivanja.
NN 152/2005 • 2.3. Motor, mjenjač i gume moraju se adekvatno uhodati u skladu sa zahtjevima proizvođača.
NN 152/2005 • 2.4. Prije ispitivanja svi dijelovi moraju biti u termički stabilnom stanju na njihovoj normalnoj radnoj temperaturi.
NN 152/2005 • 2.5. Vozilo predano na ispitivanje mora imati masu neopterećenog vozila spremnog za vožnju.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 152/2005 • 3.1.1. Vozač mora imati masu od 75 kg ±5 kg i biti visok 1,75 m ±0,05 m. Međutim, u slučaju mopeda, dopuštena odstupanja smanjena su na ±2 kg i. ±0,02 m.
NN 152/2005 • 3.1.2. Vozač mora biti odjeven u prilagođeno jednodijelno odijelo ili neki istovrsni komad odjeće.
NN 152/2005 • 3.1.3. Mora biti posjednut na vozačevo sjedalo sa stopalima na papučicama ili na odmorištu za nogu, a ruke moraju biti normalno istegnute. Kod vozila koja postižu najveću brzinu veću od 120 km/h, vozač mora imati opremu i mora biti postavljen u sjedeći položaj prema preporukama proizvođača. Međutim taj položaj mora vozaču omogućiti kontinuirano upravljanje vozilom za vrijeme ispitivanja. Položaj vozača mora biti isti za vrijeme ispitivanja, a opis tog položaja mora biti priložen u izvještaju o ispitivanju ili prikazan fotografijama.
NN 152/2005 • 4.1.1. koja omogućuje da se najveća brzina održava tijekom mjerne baze definirane u točki 4.2. Staza za ubrzanje koja prethodi mjernoj bazi mora biti istog tipa (površina u uzdužni profil) i mora biti dovoljno dugačka da vozilo postigne svoju najveću brzinu;
NN 152/2005 • 4.1.2. koja je čista, glatka, suha, asfaltirana ili prevučena istovrsnom površinom;
NN 152/2005 • 4.2. Mogući oblici mjerne baze prikazani su u točkama 4.2.1., 4.2.2. i 4.2.3.
NN 152/2005 • 4.2.3.1. Dvije mjerne baze L moraju biti jednake duljine i gotovo paralelne jedna naspram druge.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 123/04, Broj 135/09,
Broj 79/09, Broj 87/93,
Broj 1/01, Broj 5/92
LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE