PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-djelujuci-u-skladu-s-auym NN 110/2009

• (1) Rat u Iraku započet u ožujku 2003. i politički razvoj događaja koji je uslijedio kao i izbijanje teškog akutnog respiratornog sindroma (SARS) ozbiljno su utjecali na poslove zračnog prijevoza zračnih prijevoznika te su prouzročili značajno smanjenje potražnje na početku ljetne sezone planiranja reda letenja 2003.


Stranica 2009-09-110-2813 NN 110/2009

• U smislu članka 10. stavka 3. koordinatori će priznati pravo zračnih prijevoznika na iste nizove slotova tijekom ljetne sezone planiranja reda letenja 2004. kao što su im bili dodijeljeni tijekom ljetne sezone planiranja reda letenja 2003.«


Internet NN 110/2009

• Ova Uredba stupa na snagu prvoga dana nakon objave u Službenom listu Europske unije.


Internet stranice NN 110/2009

• Ova Uredba u cijelosti obvezuje i neposredno se primjenjuje u svim državama članicama.


Internet stranice NN 110/2009 • uzimajući u obzir Ugovor o osnivanju Europske zajednice, a posebno njegov članak 80. stavak 2.,
Internet stranice NN 110/2009 • djelujući u skladu s postupkom predviđenim u članku 251. Ugovora 3,[16],
Internet stranice NN 110/2009 • 1. Nakon zaključka Europskog vijeća održanog u Stockholmu 23. i 24. ožujka 2001., ova Uredba predstavlja prvi korak u sveobuhvatnom postupku revizije. Radi praćenja razvoja, posebno vezano za nove države i pitanja pristupa tržištu, ova Uredba se mora revidirati nakon određenog razdoblja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 110/2009
• 4. Poželjno je upotrebljavati međunarodnu terminologiju i stoga koristiti pojmove kao »regulirana zračna luka« i »koordinirana zračna luka« umjesto »koordinirana zračna luka« i »potpuno koordinirana zračna luka«.

Poslovne stranice NN 110/2009
• 5. Zračne luke s ozbiljnim manjkom kapaciteta trebaju se odrediti kao »koordinirane zračne luke« na temelju objektivnih kriterija nakon provedbe analize kapaciteta. Na koordiniranim zračnim lukama zahtjeva se poštivanje detaljnih pravila radi osiguravanja načela transparentnosti, neutralnosti i nediskriminacije. Specifične aktivnosti kao helikopterske radnje ne podliježu dodjeli pravila za vremenski slot gdje ista nisu potrebna.

Servis NN 110/2009 • 6. U reguliranim zračnim lukama regulator djeluje neovisno. Na koordiniranim zračnim lukama koordinator ima središnju ulogu u postupku koordinacije. Stoga koordinatori trebaju biti u potpuno neovisnom položaju a njihove odgovornosti se detaljno određuju.
Glasnik NN 110/2009 • 8. Ujedno je potrebno pojasniti da se pod dodjelom slota podrazumijeva dodjeljivanje odobrenja zračnim prijevoznicima za pristup aerodromu prilikom slijetanja i uzlijetanja u određenom vremenskom razdoblju tijekom trajanja dodijeljenog odobrenja. Treba ispitati potrebu za razvojem pravila i postupaka za koordinaciju slotova aerodroma i zračnih prijevoznika.
Novo NN 110/2009 • 9. Međutim, radi stabilnosti operacija, postojeći sustav predviđa ponovnu dodjelu slotova s utvrđenom stečenom prednošću (»stečeno pravo») za prvotne zračne prijevoznike. Radi pospješivanja redovnih operacija na koordiniranim zračnim lukama potrebno je omogućiti da se stečeno pravo odnosi na niz slotova. Istodobno država članica treba prilikom definiranja parametara kapaciteta uzeti u obzir ograničenja vezana za radnje i okoliš.
Poslovi NN 110/2009 • 11. Daje se prednost redovnim uslugama u zračnim lukama, kojima se upravlja strogo a da se ne pravi razlika između redovnih i izvanrednih usluga.
Poticaji NN 110/2009 • 12. Definicija pojma »novi sudionik« treba biti takva da ojača odredbu adekvatnih usluga u zračnom prometu u regijama i da poveća potencijalno tržišno natjecanje na rutama unutar Zajednice.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 4/05, Broj 67/93, Broj 51/07, Broj 52/00, Broj 106/03, Broj 162/98


LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE Pregled