PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 44/2008 • f) Hrvatski zavod za zapošljavanje: A 689023 – program aktivne politike zapošljavanja u iznosu od 156.000.000,00 kuna, A 689027 – akcijski plan za Rome u iznosu od 4.634.170,00 kuna,
NN 44/2008 • Prema gore navedenim stavkama Državnog proračuna, sredstva za Mjere koje sadržavaju elemente državnih potpora za zapošljavanje i za usavršavanje (Smjernica 1. Mjera 2., 3. i 4., Smjernica 2. Mjera 11., Smjernica 7. Mjere 1. i 2., te Smjernica 3. Mjera 1) planirana su na sljedećim pozicijama:
NN 44/2008 • Smjernica 1. Mjera 2. – pozicija 1671, Aktivna politika zapošljavanja A 689023, 3523 – Subvencija poljoprivrednicima, obrtnicima, malim i srednjim poduzetnicima u iznosu 26.729.040,00 kuna, 3522 – Subvencija trgovačkim društvima izvan javnog sektora u iznosu od 1.406.791,58 kuna,
NN 44/2008 • Smjernica 1. Mjera 3. – pozicija 1671, Aktivna politika zapošljavanja A 689023, 3523 – Subvencija poljoprivrednicima, obrtnicima, malim i srednjim poduzetnicima u iznosu 29.370.168,00 kuna, 3522 – Subvencija trgovačkim društvima izvan javnog sektora u iznosu od 908.356,00 kuna,
NN 44/2008 • Smjernica 3. Mjera 1. – pozicija 1671, Aktivna politika zapošljavanja A 689023, 3523 – Subvencija poljoprivrednicima, obrtnicima, malim i srednjim poduzetnicima u iznosu od 4.547.658,00 kuna, 3522 – Subvencija trgovačkim društvima izvan javnog sektora u iznosu od 4.547.658,00 kuna.
NN 44/2008 • Ukupan iznos primljenih sredstava za poticanje zapošljavanja temeljem Mjera iz Prijedloga Godišnjeg plana ne smije kod pojedinog poduzetnika prijeći iznos naveden u točki 2.5. a) i b) obrazloženja ovog rješenja.
NN 44/2008 • Točkom 9. Prijedloga Godišnjeg plana propisano je da će se nadzor i kontrola dosljedne primjene kriterija i uvjeta dodijeljenih državnih potpora osigurati na način da će svaki pojedini davatelj državne potpore voditi evidenciju dodijeljenih potpora, a u slučaju dodjele državnih potpora male vrijednosti u roku od 15 dana izvijestiti Agenciju.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 44/2008 • 3.1 Vijeće za zaštitu tržišnog natjecanja (dalje: Vijeće) razmatralo je Prijedlog Godišnjeg plana na svojoj 100. sjednici, održanoj 26. veljače 2008.
NN 44/2008 • Prilikom donošenja odluke, Vijeće je uzelo u obzir sve činjenice iz Prijedloga Godišnjeg plana, priloženih obrazloženja Smjernica koji su sastavni dio Prijedloga Godišnjeg plana, te Obrasca prijave državne potpore.
NN 44/2008 • Vijeće je najprije moralo odlučiti predstavljaju li Mjere predviđene Prijedlogom Godišnjeg plana, opisane u točki 2.4. obrazloženja ovog rješenja, državne potpore iz članka 3. stavka 1. i članka 4. ZDP-a.
NN 44/2008 • Međutim, s obzirom da je glavni cilj Prijedloga Godišnjeg plana smanjenje stope nezaposlenosti, Vijeće je u konkretnom slučaju ocijenilo samo one mjere iz Smjernica koje sadržavaju elemente državnih potpora za zapošljavanje i usavršavanje.
NN 44/2008 • Pojam državne potpore određen je člankom 3. stavkom 1. ZDP-a. Vijeće je utvrdilo da je u konkretnom slučaju riječ o državnim potporama jer se sredstvima predviđenim u navedenim mjerama Prijedloga Godišnjeg plana radi o financiranju poduzetnika iz državnog proračuna, odnosno o transferu državnih sredstava; utvrđeno je kako sredstva predstavljaju potporu koja korisnicima potpore donosi ekonomsku prednost na tržištu bez obzira na oblik državne potpore koju isti ne bi ostvarili kroz svoje redovno poslovanje; te kako dodjelom sredstava na način predviđen Prijedlogom Godišnjeg plana postoji mogućnost narušavanja tržišnog natjecanja davanjem prednosti na tržištu korisniku državne potpore osobito u mjeri u kojoj to može utjecati na ispunjenje međunarodno preuzetih obveza Republike Hrvatske koje proizlaze iz Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju (»Narodne novine – Međunarodni ugovori«, broj 14/01, 14/02, 1/05 i 7/05; dalje: SSP).
NN 44/2008 • S obzirom da je Vijeće utvrdilo da je u konkretnom slučaju riječ o državnim potporama za zapošljavanje i usavršavanje, Vijeće je moralo utvrditi može li se na takve potpore primijeniti izuzeće iz članka 4. stavka 3. točke d) ZDP-a, odnosno je li riječ o potporama namijenjenim poticanju određenih gospodarskih djelatnosti ili određenih gospodarskih područja.
NN 44/2008 • Vijeće nije ocjenjivalo sukladnost državnih potpora za male i srednje poduzetnike, sadržanih u Smjernici 2. Mjerama 2., 3. i 7., opisanim u točki 2.4.2. obrazloženja ovog rješenja, s odredbama ZDP-a jer se iste ne odnose izravno na zapošljavanje, niti se njima postiže svrha proizašla iz Prijedloga Godišnjeg plana, a koja se odnosi na smanjenje stope nezaposlenosti u Republici Hrvatskoj.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 91/09, Broj 74/08,
Broj 96/03, Broj 43/09,
Broj 19/92, Broj 70/08
LINK - POSLOVNI SAVJETNIK, POSLOVNI SUBJEKTI, POSLOVNI PLAN I DRUGO