PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 78/2009 • Koncern Agram, kako je prikazano slikom 1., u svom sastavu ima sljedeća osiguravajuća društva: poduzetnika Euroherc osiguranje d.d., poduzetnika Jadransko osiguranje d.d., poduzetnika Agram life d.d. i poduzetnika Sunce osiguranje d.d.
NN 78/2009 • Hrvatska obrtnička komora je samostalna stručno poslovna organizacija obrtnika koja je osnovana radi promicanja, usklađivanja i zastupanja zajedničkih interesa obrtništva, te je pravna osoba koja obavlja javne ovlasti. Na razini županija djeluju područne obrtničke komore.
NN 78/2009 • Cehovi hrvatske obrtničke komore okupljaju istorodne cehove područne obrtničke komore, dok cehovi područne obrtničke komore okupljaju sekcije udruženja obrtnika, te konačno, sekcije udruženja obrtnika okupljaju srodne struke. U skladu s navedenim, područna obrtnička komora Splitsko-dalmatinske županije ima sekciju autostruke koja okupljaju obrtnike autostruke.
NN 78/2009 • U predmetnom slučaju riječ je o obrtnicima koji, između ostalog, obavljaju djelatnost servisiranja motornih vozila. Na području Splitsko-dalmatinske županije, kao i u cijeloj Republici Hrvatskoj, djeluje velik broj obrtnika – servisera. Također, osim obavljanja djelatnosti servisiranja motornih vozila po štetnom događaju, obrtnici obavljaju i druge djelatnosti, odnosno ostvaruju prihode i iz drugih izvora, kao što su prodaja vozila, rezervnih dijelova, obavljanje servisa na vozilima, popravaka i drugo.
NN 78/2009 • Svrha utvrđivanja mjerodavnog tržišta je određivanje proizvoda s kojima se poduzetnici tržišno natječu, kao i područja na kojem se natječu. U smislu članka 4. stavka 1. Uredbe o mjerodavnom tržištu, mjerodavno tržište utvrđuje se na način da se utvrdi njegova proizvodna dimenzija i zemljopisna dimenzija.
NN 78/2009 • Mjerodavno tržište u proizvodnom smislu, sukladno članku 5. Uredbe o mjerodavnom tržištu, obuhvaća sve proizvode za koje potrošači smatraju da su međusobno zamjenjivi, s obzirom na njihove bitne značajke, cijenu ili način uporabe (zamjenski proizvodi odnosno supstituti).
NN 78/2009 • U određivanju mjerodavnog tržišta bilo je potrebno voditi računa o tome kako je riječ o strankama u postupku koje se ne susreću na istom mjerodavnom tržištu, odnosno, osiguravajuća društva djeluju na tržištu osiguranja, kako životnog tako i neživotnog, putem izdavanja polica osiguranja, dok serviseri djeluju na tržištu servisiranja motornih vozila, odnosno obavljaju, između ostalih, djelatnost servisiranja motornih vozila po nastanku štete.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 78/2009 • Imajući u vidu gore navedeno, kao polazište u predmetnom slučaju te kao relevantno tržište u proizvodnom smislu promatrano je i analizirano tržište isplate (likvidacije) šteta po osnovi obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti i po osnovi kasko osiguranja cestovnih vozila. Međutim, daljnjom ekonomskom i pravnom analizom utvrđeno je kako je potrebno utvrditi mjerodavnim i tržišta na kojima djeluju poduzetnici osiguravatelji, budući da je u predmetnom slučaju relevantan položaj i snaga osiguravatelja na tržištima osiguranja.
NN 78/2009 • Sukladno navedenim razlozima, Agencija je mjerodavnim tržištima u proizvodnom smislu utvrdila:
NN 78/2009 • 1. tržište obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti i
NN 78/2009 • 1. tržište isplate (likvidacije) šteta po osnovi obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti i po osnovi kasko osiguranja cestovnih vozila i
NN 78/2009 • 2. tržište servisiranja motornih vozila vezano uz isplate štete.
NN 78/2009 • Člankom 13. stavkom 3. Uredbe o mjerodavnom tržištu propisano je kako se razdoblje za koje se prikupljaju i utvrđuju podaci o tržišnim udjelima poduzetnika koji djeluju na nekom mjerodavnom tržištu utvrđuju u pravilu godišnje, a po potrebi se može utvrditi duže ili kraće razdoblje. Člankom 13. stavkom 4. navedene Uredbe propisano je kako ukupno trajanje razdoblja za koje se prikupljaju i utvrđuju podaci o tržišnim udjelima poduzetnika, u smislu stavka 3. članka 13. Uredbe o mjerodavnom tržištu, ne može biti duže od pet godina.
NN 78/2009 • Budući da je predmetni zahtjev podnesen u 2006. godini, kao mjerodavna godina utvrđena je 2005. godina, a radi praćenja trenda kretanja tržišta u analizi je promatrana i 2006. godina, i prvih devet mjeseci 2007. godine.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 68/01, Broj 107/07,
Broj 112/04, Broj 40/07,
Broj 94/01, Broj 138/06
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE