PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-homologacija-dodijeljena-za-mopede-dehc NN 12/2007

• Nije dopušteno daljnje proširivanje homologacija za proširenja koja su dodijeljena sukladno točkama 4.1. do 4.4.


Stranica 2007-02-12-537 NN 12/2007

• (provjeravanje prosječne emisije štetnih sastojaka gradskom području s gustim prometom)


Internet NN 12/2007

• Postupak za ispitivanje tipa I. propisano u točki 2.2.1.1. Priloga I.


Internet stranice NN 12/2007

• 1.1. Motocikl ili motorni tricikl treba postaviti na dinamometar opremljen kočnicom i zamašnjakom. Ispitivanje traje ukupno 23 minuta i sastoji se od četiri ciklusa koja se obavljaju bez prekida. Tijekom ispitivanja ispušni plinovi se razrjeđuju sa zrakom tako, da se obujamski protok smjese ostane konstantan. Za vrijeme ispitivanja neprekinuti protok uzoraka smjese mora se uvoditi u vreću tako, da se koncentracije (prosječne ispitne vrijednosti) ugljikovog monoksida, neizgorenih ugljikovodika, dušikovih oksida i ugljikovog dioksida mogu redoslijedom određivati.


Internet stranice NN 12/2007 • Prethodno se moraju obaviti ispitni ciklusi radi određivanja kako je najbolje aktivirati papučici za snagu i, po potrebi, stupnjeve prijenosa i kočnicu.
Internet stranice NN 12/2007 • 2.3.1.1. Pri stalnoj brzini, brzina vrtnje motora mora čim dulje ostati između 50% i 90% brzine vrtnje pri najvećoj snazi. Ako se ta brzina postiže s više od jednog stupnja prijenosa, motor se ispituje u najvišem stupnju prijenosa.
Internet stranice NN 12/2007 • 2.3.1.2. Tijekom ubrzavanja, motor se mora ispitati u onom stupnju prijenosa koji omogućava najveće ubrzavanje. Sljedeći viši stupanj prijenosa mora se uključiti najkasnije kad brzina vrtnje motora dosegne 110% brzine vrtnje pri najvećoj snazi. Ako motocikl ili motorni tricikl doseže brzinu od 20 km/h u prvom stupnju prijenosa ili 35 km/h u drugom, pri tim brzinama mora se uključiti sljedeći viši stupanj prijenosa.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 12/2007
• 2.3.1.3. Tijekom usporavanja, sljedeće niži stupanj prijenosa mora se uključiti prije nego motor dosegne očekivanu brzinu vrtnje praznog hoda i najkasnije kad se brzina vrtnje motora smanji na 30% brzine vrtnje pri najvećoj snazi, ovisno što se prije dogodi. Tijekom usporavanja ne smije se uključivati prvi stupanj prijenosa.

Poslovne stranice NN 12/2007
• 2.3.2. Motocikli ili motorni tricikli koji su opremljeni s automatskim mjenjačima trebaju se ispitati s uključenim najvišim stupnjem prijenosa (»drive«). Papučica za snagu mora se aktivirati tako, da se postigne što je moguće ravnomjernije ubrzavanje i da se stupnjevi prijenosa u prijenosniku snage uključuju po uobičajenom redoslijedu. Primjenjuju se dopuštena odstupanja navedena u točki 2.4

Servis NN 12/2007 • 2.4.1. U svim fazama ispitivanja dopušta se odstupanje 1 km/h od teorijske brzine, naviše i naniže. Veća odstupanja od propisanih dopuštena su pri prijelazu iz jedne faze u drugu, pod uvjetom da trajanje tih odstupanja nije dulje od 0,5 s, u svim slučajevima na koje se odnose odredbe u točkama 6.5.2. i 6.6.3.
Glasnik NN 12/2007 • 2.4.3. Dopuštena odstupanja za brzinu i vrijeme moraju se kombinirati kao što je prikazano u Poddodatku 1.
Novo NN 12/2007 • 2.4.4. Prijeđeni put tijekom ciklusa mora se mjeriti s dopuštenim odstupanjem ± 2%.
Poslovi NN 12/2007 • 3.1.1. Motocikl ili motorni tricikl mora biti dostavljen u dobrom mehaničkom stanju. Prije ispitivanja on mora biti razrađen i vožen najmanje 1 000 km. Laboratorij može odlučiti da li se može prihvatiti motocikl ili motorni tricikl koji je provezao manje od 1 000 km.
Poticaji NN 12/2007 • 3.1.2. Ispušni uređaj ne smije propuštati ništa što bi moglo smanjiti količina sakupljenih ispušnih plinova, koja mora biti jednaka količini plinova koji izlaze iz motora.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 150/03, Broj 99/08, Broj 115/06, Broj 54/94, Broj 61/08, Broj 116/09


LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA Pregled