PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 61/2006 • Iz Tablice 23. vidljivo je da je najveći tržišni udjel na tržištu oglašavanja 2004. ostvario magazin Gloria s prihodom koji je iznosio (***) kune ili 70 – 75 posto tržišta. U 2005. tržišni udjel magazina Gloria na tom tržištu, izdavača EPH iznosio je 60 – 65 posto. Magazin Story izdavača Sanoma Magazines Zagreb d.o.o. u 2004. je ostvario tržišni udjel od 25 – 30 posto, dok je u 2005. ostvario 25 – 30 posto udjela.
NN 61/2006 • TjednikPrihod od oglašavanja u tisku u 2004. / kn% udjela na tržištu oglašavanja u tisku u 2004.Prihod od oglašavanja u tisku u 2005. / kn% udjela na tržištu oglašavanja u tisku u 2005.
NN 61/2006 • Najveći prihod od oglašavanja u tjednicima navedenim u Tablici 24., ostvaren je u magazinu Tena, i to (***) kn, te je ukupan udjel na tržištu iznosio 55 – 60 posto.
NN 61/2006 • 7.a) 2.) 3. Tržište oglašavanja u mjesečnicima s tematskim sadržajem za prirodu/znanost/ekologiju i sličnu tematiku
NN 61/2006 • MjesečnikPrihod od oglašavanja u tisku u 2004. / kn% udjela na tržištu oglašavanja u tisku u 2004.
NN 61/2006 • Izvor: Podnesak poduzetnika Meridijani od 5. siječnja 2006., Podnesak podnositelja prijave predmetne koncentracije od 21. prosinca 2005., podnesak poduzetnika Klett Verlag d.o.o. od 8. svibnja 2006.
NN 61/2006 • Podaci za prihode od oglašavanja za magazin Natura Croatica Agenciji nije prikazan u tablici 25. iz razloga što isti na tržištu naklade tiska iznosi svega 0 – 5 posto, te prihod od oglašavanja ne bi značajnije mogao utjecati na tržišne udjele na mjerodavnom tržištu oglašavanja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 61/2006 • TRŽIŠTE OGLAŠAVANJA U MJESEČNICIMA S TEMATSKIM SADRŽAJEM KOMPJUTORA
NN 61/2006 • Tablica 26. STRUKTURA TRŽIŠTA OGLAŠAVANJA U MJESEČNICIMA S TEMATSKIM SADRŽAJEM KOMPJUTORA
NN 61/2006 • MjesečnikPrihod od oglašavanja u tisku u 2004. / kn% udjela na tržištu oglašavanja u tisku u 2004.Prihod od oglašavanja u tisku u 2005. / kn% udjela na tržištu oglašavanja u tisku u 2005.
NN 61/2006 • Poduzetnik Bug d.o.o. izdavanjem magazina Bug, Mreža, i Enter ostvario je u 2004. g. 60 – 65 posto udjela na mjerodavnom tržištu oglašavanja u mjesečnicima s tematskim sadržajem kompjutora, s prihodom od (***) kn. Najprodavaniji magazin nakladnika Bug d.o.o. je magazin Bug koji je u 2004. ostvario tržišni udjel 50 – 55 posto.
NN 61/2006 • Nakladnik Sanoma Magazines Zagreb d.o.o. je u mjerodavnoj 2004. godini ostvario prihod od oglašavanja u magazinu Klik u iznosu od (***) kuna.
NN 61/2006 • PoduzetnikPrihod od oglašavanja / kn% udjela na tržištu oglašavanja
NN 61/2006 • Izvor: podnesak poduzetnika EPH od 9. studenog 2005., predmet klasa: 031-02/2005-01/72; podnesak podnositelja prijave koncentracije od 21. prosinca 2005., podnesak poduzetnika Meridijan 16 d.o.o. i poduzetnika Revije d.o.o. od 31. listopada 2005., predmet klasa: 031-02/2005-01/72; podnesak poduzetnika Velmar d.o.o. od 12. siječnja 2006., podnesak poduzetnika Meridijani od 5. siječnja 2006., podnesak poduzetnika Nacional od 13. veljače 2006., podnesak poduzetnika Bug d.o.o. od 11. siječnja 2006., podnesak poduzetnika A 1 video d.o.o. od 5. siječnja 2006.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 17/96, Broj 58/95,
Broj 128/09, Broj 83/07,
Broj 60/99, Broj 83/03
LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE