PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-kako-komisija-u-ostavljenom-rnaw NN 122/2005

• Prema odredbi članka 142. Zakona o općem upravnom postupku, poseban ispitni postupak provodi se kad je to potrebno radi utvrđivanja činjenica i okolnosti koje su značajne za razrješenje stvari ili radi davanja strankama mogućnosti da ostvare i zaštite svoja prava i pravne interese.


Stranica 2005-10-122-2300 NN 122/2005

• Podneskom, koji je Komisija zaprimila dana 20. rujna 2005. godine, Hrvatski fond za privatizaciju nije dostavio traženo očitovanje o iznosu duga za koji se, Sporazumom od 8. kolovoza 2005. godine, obvezao na društvo SN HOLDING d.d. Zagreb, prenijeti 183.722 dionice, a na društvo DOM HOLDING d.d. Zagreb, 72.258 dionica društva LIBURNIA RIVIERA HOTELI d.d. Opatija, već, među ostalim, navodi


Internet NN 122/2005

• »da su u čl. I. Sporazuma navedene i opisane dospjele obveze HFP-a, pa se može zaključiti da je ukupan iznos tih obveza dan kao naknada za sporazumom prenesenu količinu 255.980 dionica.«


Internet stranice NN 122/2005

• U ispitnom postupku, Komisija je dopisima od dana 20. rujna 2005. godine, ponovno zatražila očitovanje Vlade Republike Hrvatske te dodatna očitovanja Ponuditelja i Hrvatskog fonda za privatizaciju.


Internet stranice NN 122/2005
• U svom očitovanju od 30. rujna 2005. godine, koji je Komisija zaprimila dana 5. listopada 2005. godine te podnesku od 4. listopada 2005. godine, koji je Komisija zaprimila dana 5. listopada 2005. godine, Vlada Republike Hrvatske odnosno Državno odvjetništvo Republike Hrvatske u ime Republike Hrvatske i Vlade Republike Hrvatske, u bitnome ističu, da su člankom 9. stavkom 4. Sporazuma od 8. kolovoza 2005. godine, ugovorne strane utvrdile da Sporazum stupa na snagu kada ga odobri Vlada Republike Hrvatske. Ako ga Vlada Republike Hrvatske ne odobri u roku od 20 dana od dana njegova sklapanja (potpisivanja), Sporazum prestaje vrijediti i biti na bilo koji način obvezujući za stranke, odnosno ima se smatrati da nije niti sklopljen.

Internet stranice NN 122/2005
• U podnescima se, nadalje, navodi da iz odredbe članka 9. stavka 4. Sporazuma, proizlazi da je Sporazum sklopljen pod odgodnim uvjetom, u smislu odredbe članka 74. Zakona o obveznim odnosima, što znači da se Sporazum smatra sklopljenim samo ako se ispuni odgodni uvjet tj. ako Vlada Republike Hrvatske, odobri Sporazum u roku od 20 dana od dana njegova sklapanja (dana 8. kolovoza 2005. godine) ili ako u tom roku Vlada ne da nikakvo očitovanje. S obzirom da Vlada Republike Hrvatske nikada nije dala odobrenje u smislu odredbe članka 9. stavka 4. Sporazuma, on po mišljenju Vlade Republike Hrvatske ne proizvodi pravne učinke.

Internet stranice NN 122/2005 • Ponuditelj, povodom podnesaka od 30. rujna 2005. godine i 4. listopada 2005. godine, a u vezi stupanja na snagu Sporazuma, u svojim podnescima od 6. listopada i 12. listopada 2005. godine, u bitnome, navodi da je očitovanje Vlade Republike Hrvatske irelevantno u postupku odobrenja objavljivanja ponude za preuzimanje Izdavatelja; da Sporazum nije sklopljen pod odgodnim uvjetom, a i da jest, to je pravno irelevantno za postupak odobrenja objavljivanja ponude, jer prema točki 6. članka 2. Zakona o preuzimanju dioničkih društava smatra se da su dionice stečene sklapanjem pravnog posla, koji se smatra sklopljenim i u slučaju kad je sklopljen pod odgodnim uvjetom; da Vlada Republike Hrvatske nije stranka Sporazuma niti je ovlaštena suditi o njegovoj valjanosti; da je Vlada Republike Hrvatske odobrila Sporazum neposredno prije njegova sklapanja pa su ga stranke, upoznate s tom okolnošću, sklopile i konzumirale; za meritorno odlučivanje o valjanosti Sporazuma, sukladno odredbi stavka 2. članka 9. Sporazuma, nadležna je isključivo arbitraža; da Komisija nije nadležna prosuđivati pravnu valjanost Sporazuma, niti nalagati uspostavu ranijeg stanja upisa dionica.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 122/2005 • VI/ Slijedom svega navedenoga, tijekom vođenja predmetnog postupka pred Komisijom, pojavilo se pitanje valjanosti nastanka Sporazuma od 8. kolovoza 2005. godine, kao prethodno pitanje, u smislu odredbe članka 144. stavak I. Zakona o općem upravnom postupku.
Poslovne stranice NN 122/2005 • Budući da Komisija, zbog navedenog prethodnog pitanja, ne mora prekinuti postupak za odobrenje objavljivanja ponude za preuzimanje, po odredbi članka 145. Zakona o općem upravnom postupku, raspravila je navedeno prethodno pitanje, budući da bez njegova rješenja ne može riješiti glavnu stvar, odnosno ne može riješiti o Zahtjevu Ponuditelja za odobrenje objavljivanja ponude za preuzimanje Izdavatelja.
Pregledi NN 122/2005 • Naime, bez rješenja pitanja valjanog nastanka Sporazuma od 8. kolovoza 2005. godine, kao prethodnog pitanja u postupku koji se vodi pred Komisijom, nije moguće utvrditi je li za Ponuditelja, na temelju članka 4. stavak 1. i članka 8. stavka 1. točka a), a u vezi s člankom 2. točka 6. Zakona o preuzimanju dioničkih društava, nastala obveza objavljivanja ponude za preuzimanje, odnosno nije moguće utvrditi sve činjenice bitne za rješavanje o Zahtjevu Ponuditelja za odobrenje objavljivanja ponude za preuzimanje Izdavatelja.
Glasnik NN 122/2005 • Komisija je tijekom postupka izvršila uvid u a) Odluku Vlade Republike Hrvatske, od dana 4. kolovoza 2005. godine, o izuzimanju od prodaje 255.980 dionica Izdavatelja, donesenu temeljem odredbe članka 3. stavka 2. Zakona o privatizaciji, b) Odluku Vlade Republike Hrvatske, od istog dana, donesenu pozivom na odredbu članka 10. Zakona o Vladi Republike Hrvatske, o davanju suglasnosti na Sporazum o nagodbi Hrvatskog fonda za privatizaciju sa SN holdingom i DOM Holdingom i c) Odluku Vlade Republike Hrvatske od dana 17. kolovoza 2005. godine, kojom se prethodno navedene odluke stavljaju izvan snage.
Novo NN 122/2005 • Iz odredbe stavka 4. članka 9. Sporazuma proizlazi da je Sporazum sklopljen pod odgodnim uvjetom u smislu članka 74. Zakona o obveznim odnosima, što znači da će pravni učinci Sporazuma nastupiti ako se ispuni odgodni uvjet, odnosno ako ga Vlada Republike Hrvatske odobri u roku od 20 dana od dana njegova sklapanja, pa kako je utvrđeno da nikakva suglasnost, sukladno odredbi članka 9. stavka 4. Sporazuma, u roku od 20 dana od dana njegova sklapanja (potpisivanja), nije dana, stoga je, sukladno istoj odredbi Sporazuma, istekom navedenoga roka, taj Sporazum prestao vrijediti i biti na bilo koji način obvezujući za stranke, te se ima smatrati kao da nije niti sklopljen.
Poslovi NN 122/2005 • Slijedom navedenoga, Sporazum od 8. kolovoza 2005. godine, ne predstavlja pravnu osnova stjecanja dionica Izdavatelja, kojim stjecanjem bi za Ponuditelja, sukladno odredbi članka 4. stavak 1. i članka 8. stavka 1. točka a), a u vezi s člankom 2. točka 6. Zakona o preuzimanju dioničkih društava, nastala obveza objavljivanja ponude za preuzimanje.
Poticaji NN 122/2005 • Stoga je, temeljem odredbe članka 13. stavaka 2. i 3. Zakona o preuzimanju dioničkih društava, riješeno kao u dispozitivu.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 127/07, Broj 47/95, Broj 49/91, Broj 134/07, Broj 6/99, Broj 84/92


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled