PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-kod-redovnih-linija-kopiju-vxgc NN 5/2005

• kopiju ugovora s domaćom agencijom ili potvrdu ture strane agencije domaćoj iz kojih mora biti vidljivo da li domaća agencija radi u ime i za račun strane agencije ili je organizator koji prodaje programe stranoj agenciji;


Stranica 2005-01-5-69 NN 5/2005

• kompletnu dokumentaciju za sve vrste prijevoza korištene u kombinaciji kako u dolasku tako i povratku.


Internet NN 5/2005

• Cijeneći kretanja i stvarne prilike na pojedinim emitivnim tržištima (izvanredne okolnosti, programi od posebnog interesa za Hrvatsku), Ministarstvo mora, turizma, prometa i razvitka može, sukladno općem interesu turizma utvrđivati i drugačije uvjete subvencioniranja na osnovi pojedinačnih zahtjeva organizatora.


Internet stranice NN 5/2005

• Subvencija se obračunava u kunama. Po odbitku bankarskih troškova, Ministarstvo mora, turizma, prometa i razvitka obračunati kunski iznos subvencija uplaćuje Organizatoru na račun u inozemstvu, u nacionalnoj valuti zemlje u kojoj Organizator putovanja ima sjedište, odnosno po nalogu Organizatora.


Internet stranice NN 5/2005
• Subvencija se primjenjuje za sve Programe navedene u Općim uvjetima i realizirane polaske u razdoblju:

Internet stranice NN 5/2005
• a) predsezone (1. siječnja do 19. lipnja 2005.) za cijelo područje Hrvatske,

Internet stranice NN 5/2005 • b) posezone (17. rujna do 31. prosinca 2005.) za cijelo područje Hrvatske,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 5/2005 • Pod charter lancem podrazumijeva se jedan zrakoplov/let koji od početka do završetka programa ima ugovorenu i nepromjenjivu dinamiku dolazaka na jednu zračnu luku (najmanje jedan dolazak svakih 10 dana). Pod charter lancem se ne podrazumijevaju dodatni letovi tijekom realizacije programa u isti ili drugi dan.
Poslovne stranice NN 5/2005 • za željezničke charter programe vlakom koji traju najmanje 20 tjedana bez prekida s najmanje jednim dolaskom svakih deset (10) dana u istu željezničku postaju;
Pregledi NN 5/2005 • Pod charter lancem podrazumijeva se jedan zakupljeni vlak/vagon koji od početka do završetka programa ima ugovorenu i nepromjenjivu dinamiku dolazaka na jednu željezničku postaju (najmanje jedan dolazak svakih 10 dana). Pod charter lancem se ne podrazumijevaju dodatni zakupljeni vlakovi/vagoni tijekom realizacije programa u isti ili drugi dan.
Glasnik NN 5/2005 • Subvencija se ostvaruje u cijelosti ako je popunjenost autobusa najmanje 65%. U slučaju da je popunjenost autobusa manja od propisane, ukupan iznos subvencije umanjuje se onoliko posto koliko je popunjenost manja od tražene.
Novo NN 5/2005 • Dostavne vožnje, prazne vožnje do mjesta polaska grupe i vožnje za vrijeme boravka u destinaciji se ne priznaju. Priznaje se najkraća relacija od mjesta polaska do odredišta grupe. Najkraća relacija utvrđuje se prema računalnoj aplikaciji Microsoft AutoRoute 2002 ažurirane sukladno puštanju u rad novih autocesta u Hrvatskoj. Organizatorima putovanja nadoknadit će se ukupno pola iznosa cestarine za povratne vožnje na autoputovima u Hrvatskoj za sve Programe izvedene sukladno ovom Naputku. Za svaku grupu putnika (tj. autobus) priznaje se samo jedna povratna vožnja na najkraćoj relaciji.
Poslovi NN 5/2005 • Subvencija se ne može ostvariti za autobusne transfere od zračnih luka do smještajnog objekta.
Poticaji NN 5/2005 • Za autobuse koji za dio puta umjesto cestovnog pravca koriste, dužobalne brodske odnosno trajektne linije, umjesto priznavanja dijela troškova trajekta, priznavat će se najkraći cestovni pravac za autobus do krajnjeg odredišta. U slučaju da trajekt koriste samo putnici, priznavat će se najkraća kilometraža do luke ukrcaja putnika i 25% cijene obične karte za putnike, bez doplate za kabine.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 115/07, Broj 10/07, Broj 111/03, Broj 130/05, Broj 44/91, Broj 74/93


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled