PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 57/2006 • U slučaju kada jednim vozilom prijevoz obavljaju dva vozača, obojici se priznaje radno vrijeme prema stavcima 2. i 5. ovog članka. U istom slučaju se vozaču koji je zadužen autobusom kojim upravlja, odnosno vozaču koji je prvi naznačen na putnom radnom listu, na bodove ostvarene u radnom vremenu dodaje 1,5 bod, a drugom vozaču se dodaje 0,5 boda.
NN 57/2006 • U slučaju obavljanja povremenog prijevoza u jednom danu, radniku se priznaje tri sata upravljanja vozilom, odnosno razlika od stvarno ostvarenog vremena upravljanja vozilom do tri sata, odnosno stvarno vrijeme upravljanja vozilom, kada je ono više od tri sata.
NN 57/2006 • U slučaju obavljanja povremenog prijevoza koji traje više dana, radniku se za dane provedene na radu, u kojim ne upravlja vozilom, odnosno za dane u kojima ostvari manje od 6 sati upravljanja vozilom, priznaje 6 sati upravljanja vozilom, odnosno razlika od stvarno ostvarenog vremena upravljanja vozilom do 6 sati, odnosno stvarno vrijeme upravljanja vozilom kada je ono više od 6 sati. Za prvi i zadnji dan obavljanja takvog prijevoza priznaju se stvarni sati rada.
NN 57/2006 • Detalji i tehnika obračuna plaće prema ovom članku bit će uređeni Pravilnikom o radu.
NN 57/2006 • Radnik na radnom mjestu vozača autobusa ostvaruje pravo na terenski dodatak, prema izbivanju utvrđenom po putnom radnom listu, u slučaju kada je pri obavljanju poslova svojeg radnog mjesta najmanje 30 kilometara udaljen od svojeg mjesta prebivališta ili uobičajenog boravišta i mjesta sjedišta poslodavca ili njegove izdvojene poslovne jedinice.
NN 57/2006 • Iznos terenskog dodatka u linijskom prijevozu određuje se po trajanju izbivanja kako slijedi:
NN 57/2006 • Iznos terenskog dodatka u povremenom prijevozu određuje se o trajanju izbivanja kako slijedi:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 57/2006 • U slučaju kada radnik na radnom mjestu vozača autobusa obavlja poslove na terenu unutar 30 kilometara udaljenosti od sjedišta poslodavca ili njegove izdvojene poslovne jedinice i svojega mjesta prebivališta ili uobičajenog boravišta, odnosno kad ne ostvaruje pravo na terenski dodatak, isti ima pravo na dnevni dodatak u bruto iznosu prema izbivanju utvrđenom prema putnom radnom listu i to:
NN 57/2006 • Terenski i dnevni dodatak koji radnik ostvari u toku dana zbrajaju se i ne mogu zajedno biti veći od 170,00 kn. U slučaju kada zbroj terenskog i dnevnog dodatka u toku dana pređe navedeni iznos, radnik nema pravo na iznos dnevnog dodatka, koji nakon što se zbroji s terenskim dodatkom, prelazi iznos od 170,00 kn.
NN 57/2006 • Terenski i dnevni dodatak obračunavaju se i isplaćuju zajedno s plaćom za prethodni mjesec.
NN 57/2006 • Radnik ima pravo na naknadu plaće u visini njegove prosječne plaće isplaćene u prethodna tri mjeseca u slučajevima:
NN 57/2006 • – odsustva s rada zbog obveza u pričuvnom sastavu HV-a, temeljem vjerodostojne isprave.
NN 57/2006 • U slučaju odsutnosti s posla zbog bolovanja do 42 dana, radniku pripada naknada plaće u visini od 80% prosječne plaće isplaćene radniku u tri mjeseca prije odlaska na bolovanje.
NN 57/2006 • Radniku, za slučaj bolovanja zbog profesionalne nesposobnosti ili povrede na radu, pripada naknada plaće u 100% iznosu prosječne plaće isplaćene radniku u šest mjeseci prije bolovanja.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 128/07, Broj 11/91,
Broj 111/06, Broj 21/99,
Broj 112/99, Broj 108/95
LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE