PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-medjutim-potrebno-je-prilagoditi-bbhx NN 45/2007

• To ne dovodi u pitanje povoljan pristup Komisije EZ u odnosu na državnu potporu za čišća i ekološki prihvatljiva vozila u drugim instrumentima EZ mimo ove Uredbe. S obzirom na Uredbu Vijeća (EZ-a) broj 1407/2002 od 23. srpnja 2002. o državnoj potpori industriji ugljena, ova se Uredba ne primjenjuje na sektor ugljena.


Stranica 2007-05-45-1487 NN 45/2007

• (5) Sud EZ-a utvrdio je da su, nakon što je EZ donijela propise o uspostavljanju zajedničke organizacije tržišta u određenom sektoru poljoprivrede, države članice obvezne suzdržavati se od poduzimanja svih mjera koje bi mogle dovoditi u pitanje ili stvarati iznimke od istih. Iz toga se razloga ova Uredba ne primjenjuje na potporu čiji je iznos utvrđen na temelju cijene ili količine kupljenih proizvoda ili proizvoda stavljenih na tržište. Ona se ne primjenjuje niti na potporu male vrijednosti koja je povezana s obvezom dijeljenja potpore s primarnim proizvođačima.


Internet NN 45/2007

• (6) Ova se Uredba ne primjenjuje na izvoznu potporu male vrijednosti niti na potporu male vrijednosti kojom se prednost daje domaćim proizvodima pred uvoznim proizvodima. Ona se poglavito ne primjenjuje na potporu kojom se financira uspostavljanje i funkcioniranje distribucijske mreže u drugim zemljama. Potpora za troškove sudjelovanja na sajmovima, ili troškove studija ili savjetodavnih usluga potrebnih za uvođenje novoga proizvoda ili postojećeg proizvoda na novo tržište obično ne predstavlja izvoznu potporu.


Internet stranice NN 45/2007

• (7) Ova se Uredba ne primjenjuje na poduzetnike u teškoćama, u smislu smjernica Zajednice o državnoj potpori za spašavanje i restrukturiranje poduzetnika u teškoćama s obzirom na teškoće vezane uz utvrđivanje bruto novčane protuvrijednosti potpore dodijeljene toj vrsti poduzetnika.


Internet stranice NN 45/2007 • (10) U skladu s načelima kojima se uređuje potpora koja je obuhvaćena člankom 87. stavkom 1. Ugovora, potporu male vrijednosti treba smatrati dodijeljenom u trenutku kada je u skladu s odgovarajućim nacionalnim pravnim poretkom poduzetniku dano zakonsko pravo na potporu.
Internet stranice NN 45/2007 • (11) Kako bi se izbjeglo zaobilaženje najviših iznosa potpore koja se pruža putem različitih instrumenata EZ-a, potporu male vrijednosti ne bi trebalo pribrajati državnoj potpori, u pogledu istih opravdanih troškova ukoliko bi takvo pribrajanje rezultiralo iznosom potpore koji premašuje iznos koji je u konkretnim okolnostima svakog pojedinog slučaja utvrđen uredbom o skupnom izuzeću ili odlukom koju je usvojila EZ-a.
Internet stranice NN 45/2007 • (12) U cilju transparentnosti, jednakog tretmana i pravilne primjene gornje granice potpore male vrijednosti, sve bi države članice trebale primjenjivati isti način izračunavanja. Radi pojednostavljenja navedenog izračuna te u skladu s trenutnom praksom u primjeni pravila male vrijednosti, iznose potpore koji nisu u obliku novčane potpore potrebno je pretvoriti u njihovu bruto novčanu protuvrijednost.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 45/2007
• (13) U svrhu transparentnosti, jednakog tretmana i učinkovitog nadzora, ova se Uredba primjenjuje samo na transparentnu potporu male vrijednosti. Transparentna potpora je potpora za koju je moguće točno izračunati bruto novčanu protuvrijednost ex ante, bez potrebe za ocjenjivanjem rizika. Takav se točan izračun, na primjer, može postići u pogledu novčanih potpora, subvencioniranih kamatnih stopa i gornjih granica oslobođenja od poreza. Potpora sadržana u dokapitalizacijama ne bi se trebala smatrati transparentnom potporom male vrijednosti, osim ako je ukupan iznos javne dokapitalizacije niži od najviše granice potpore male vrijednosti. Potpora sadržana u mjerama rizičnoga kapitala kako je navedeno u smjernicama EZ o državnoj potpori za promicanje ulaganja rizičnoga kapitala u male i srednje poduzetnike ne bi se trebala smatrati transparentnom potporom male vrijednosti, osim ako se dotičnim programom rizičnoga kapitala osigurava kapital samo do gornje granice potpore male vrijednosti za svakog ciljnog poduzetnika. Potporu sadržanu u zajmovima treba smatrati transparentnom potporom male vrijednosti, ako je bruto novčana protuvrijednost izračunata na temelju tržišnih kamatnih stopa koje su prevladavale u trenutku dodjele potpore.

Poslovne stranice NN 45/2007
• (14) Ovom se Uredbom ne isključuje mogućnost da se, na temelju drugih razloga od onih utvrđenih u ovoj Uredbi, mjera koju je država članica usvojila ne smatra državnom potporom u smislu članka 87. stavka 1. Ugovora, na primjer, u slučaju dokapitalizacija, ukoliko su takve mjere donesene u skladu s načelom tržišnog ulagatelja.

Servis NN 45/2007 • (16) Po primitku obavijesti države članice, Komisija EZ-a može ispitati dovodi li mjera potpore koja ne predstavlja novčanu potporu, zajam, jamstvo, dokapitalizaciju ili mjeru rizičnoga kapitala do bruto novčane protuvrijednosti koja ne premašuje gornju granicu potpore male vrijednosti te bi stoga mogla biti obuhvaćena odredbama ove Uredbe.
Glasnik NN 45/2007 • Nadalje, prije dodjeljivanja takve potpore dotična bi država članica od poduzetnika trebala dobiti izjavu o drugim potporama male vrijednosti koje je poduzetnik primio tijekom dotične fiskalne godine te tijekom prethodne dvije fiskalne godine i pažljivo provjeriti da se novom potporom male vrijednosti ne premašuje gornja granica potpore male vrijednosti. Ili, pak, treba postojati mogućnost da se poštivanje gornje granice osigura putem središnjega registra, ili, u slučaju programa jamstava koje je uspostavio Europski investicijski fond, potonji može za sebe utvrditi popis korisnika te zahtijevati od država članica da korisnike obavještavaju o primitku potpore male vrijednosti.
Novo NN 45/2007 • (18) Uredba (EZ-a) broj 69/2001 istječe 31. prosinca 2006. Stoga se ova Uredba primjenjuje od 1. siječnja 2007. S obzirom na činjenicu da se Uredba (EZ-a) broj 69/2001 nije primjenjivala na sektor prometa, koji dosad nije bio podložan pravilu male vrijednosti; s obzirom i na vrlo ograničen iznos male vrijednosti koji se primjenjuje u sektoru prerade i plasiranja na tržište poljoprivrednih proizvoda, te pod uvjetom da su ispunjeni određeni uvjeti, ova se Uredba primjenjuje na potporu dodijeljenu prije njenog stupanja na snagu na poduzetnike koja djeluju u sektoru prometa, te u sektoru prerade i plasiranja na tržište poljoprivrednih proizvoda. Štoviše, ova Uredba ne utječe na bilo koje pojedinačne potpore dodijeljene u skladu s Uredbom (EZ-a) broj 69/2001 tijekom razdoblja primjene te Uredbe.
Poslovi NN 45/2007 • 1. Ova se Uredba primjenjuje na potporu dodijeljenu poduzetnicima u svim sektorima, uz iznimku:
Poticaji NN 45/2007 • (a) potpora dodijeljenih poduzetnicima koji djeluju u sektorima ribarstva i akvakulture, kako je obuhvaćeno Uredbom Vijeća (EZ-a) broj 104/2000,
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 4/09, Broj 84/02, Broj 101/07, Broj 48/02, Broj 48/03, Broj 66/09


LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA Pregled