PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 80/2007 • Zadaci: – Upoznati različitosti uljudnog ponašanja u zemljama svijeta
NN 80/2007 • – Usvojiti postupke uljudnog ponašanja i ophođenja na radnom mjestu
NN 80/2007 • 1 Povijesni razvojUpoznati povijesni razvoj različitosti uljudnog ponašanja kao refleksiju kulturnog nasljeđa– povijest bontona
NN 80/2007 • 2 Poslovna etikaSpoznati važnost moralnog i etičkog odnosa prema radu.– etika
NN 80/2007 • 6 Poslovno ponašanje u trgoviniUvježbavanjem postupaka usvojiti pravila ispravnog ponašanja u trgovini.
NN 80/2007 • Simulirati pojedine situacije s učenicima podjeljenim u timove, tako da sami učenici donose zaključke o dobrom ili lošem ponašanju. Analizirati svaku situaciju i postupak kako bi učenici prepoznavali dobro i loše, te usvajali prihvatljivo ponašanje.– pristupanje kupcu (ljubaznost, osmjeh, uvjerljivost, pažljivost)
NN 80/2007 • Metodička napomena: Predavačka nastava i demonstracija. Grupni i individualni rad s vellikim brojem ponavljanja na simuliranim situacijama iz trgovine.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 80/2007 • – Osposobiti učenika za samostalno obavljanje poslova u prodavaonici
NN 80/2007 • 1 Organizacija rada prodavaoniceUčenik mora naučiti ispravno ispunjavati mapu praktične nastave.
NN 80/2007 • Upoznavanje s radnim procesima u prodavaonici. Osposobiti učenika za obavljanje pojedinih radnih zadataka i savladavanje stručno – praktičnih znanja i vještina. Razviti kod učenika ispravan odnos prema kupcu i robi te ga upoznati s osnovnim higijenskim propisima. Poticati pozitivan odnos prema radu, poštivanju radne discipline i čuvanju opreme i robe. Tijekom praktične nastave nastojati što više povezivati teorijska i praktična znanja.– upoznavanje prodavaonice, odjela, priručnog skladišta
NN 80/2007 • 2Štete u robnom prometuPojedine dijelove poslovnog procesa ponavljati tako da učenik stekne sigurnost i samostalnost u svim fazama posla.
NN 80/2007 • Posebnu pozornost obratiti na prateću dokumentaciju.– vrste šteta
NN 80/2007 • 7 Posluživanje kupacaOsposobiti učenika za samostalno posluživanje kupca postepenim uvođenjem u prodajni proces.– odnos prodavača prema kupcu
NN 80/2007 • 8 Popisivanje robeUpoznati učenika s radnjama prilikom popisa robe te mu omogućiti konkretne zadatke u pripremi robe za popis i u samom popisu robe.– vrste popisivanja
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 30/08, Broj 39/98,
Broj 102/09, Broj 106/02,
Broj 154/08, Broj 95/98
LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA