PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 119/2005 • Budući da HCR nije raspisivao dovoljan broj projekata i kvadrature za razminiranje u skladu s kapacitetima poduzetnika koji se bave razminiranjem, a poduzetnik u kojem država ima većinski udjel u temeljnom kapitalu, dobivao je poslove neposrednom pogodbom, te budući da HCR ne postupa u skladu s mjerama i zaključcima Nacionalnog programa protuminskog djelovanja, koje je usvojio Hrvatski sabor 2000. godine, cijene razminiranja u Republici Hrvatskoj su, s 19,80 kuna po metru kvadratnom, u razdoblju 1998/1999., preko 12,00 kuna u 2002., danas pale na 5,63 kune.
NN 119/2005 • Agencija je, 6. prosinca 2004., zaprimila podnesak HUP-a, zastupanog po Borisu Katiću, predsjedniku Udruge poslodavaca humanitarnog razminiranja, u kojem se detaljnije obrazlaže da poduzetnici nikada nisu postupili u skladu sa spornim Protokolom, čemu su dokaz niske cijene razminiranja (2,82 kn plus PDV), te, također, da od 48 poduzetnika registriranih za djelatnost razminiranja, istu danas obavlja samo još njih 25. Nad nekoliko je poduzetnika otvoren stečajni postupak, a takva sudbina čeka i AKD – Mungos d.o.o., s obzirom na njegovo dugovanje državi u iznosu od 58.000.000,00 kuna.
NN 119/2005 • Na zahtjev Agencije od 10. prosinca 2004., HCR je 22. prosinca 2004., dostavio preslike tekstova javnih nadmetanja koje je objavio 11. i 19. studenoga 2002., u »Narodnim novinama«, radi odabira najpovoljnijeg ponuditelja u svrhu ustupanja poslova razminiranja, te preslik zapisnika sa održane sjednice Povjerenstva za provedbu javnog nadmetanja objavljenog u »Narodnim novinama«, broj 148/02, od 11. studenoga 2002., s pregledom ponuda po navedenom javnom nadmetanju.
NN 119/2005 • U istom je podnesku HCR navodi se da je netočna izjava HUP da je riječ o nadmetanju objavljenom u »Narodnim novinama«, broj 134/02, već je riječ, tvrdi HCR, o javnom nadmetanju objavljenom u »Narodnim novinama«, broj 148/02.
NN 119/2005 • Budući da je iz navedenoga proizlazilo da je, u konkretnom slučaju, riječ o zabranjenom sporazumu iz članka 7. stavak 1. točke 1. i 2. ZZTN, postupak ocjene Protokola o zaštitnim cijenama i nosiocima poslova, Izjave o poštivanju zaštitnih cijena, nedavanju kapaciteta, te naplati zadužnica, i Suglasnosti o deponiranju i čuvanju zadužnica, potrebno je voditi u upravnom postupku sukladno Zakonu o općem upravnom postupku (»Narodne novine«, broj 53/91 i 103/96; dalje: ZUP). Stoga je, istog dana, 22. prosinca 2004., cjelokupna dokumentacija iz predmeta, klasa: 031-02/2003-01/45, prebačena u novi predmet, klasa: gornja, u kojem se nastavlja voditi predmetni upravni postupak.
NN 119/2005 • Zahtjevima od 5. siječnja 2005. Agencija je od svih sedamnaest poduzetnika-potpisnika navedenog Protokola, Izjave i Suglasnosti, zatražila dostavu pisanog očitovanja na navode podnositelja, te dostavu dokumentacije.
NN 119/2005 • Poduzetnici Mustela d.o.o., Scanjak d.o.o., Ru-Ru d.o.o., Avangard d.o.o., Heksogen d.o.o., Tehnoelektro d.o.o., Piper d.o.o., Tornado d.o.o., Dinamit d.o.o., Demin-Ka d.o.o., Rumital d.o.o., Mka *Deming d.o.o. i TT-Ka d.o.o., zastupani po punomoćniku Z. Š., odvjetniku iz Z., u podnesku dostavljenom Agenciji 21. siječnja 2005., istaknuli su da je osnovni cilj sklapanja Protokola, Izjave i Suglasnosti poboljšanje i primjereno iskorištavanje postojećih poslovnih kapaciteta poduzetnika koji se bave djelatnošću razminiranja, odnosno, omogućavanje tim poduzetnicima obavljanje istom. Također navode da se sporni sporazum nikada nije počeo primjenjivati s obzirom da su cijene razminiranja značajno »padale« posljednjih godina, što je posljedica neadekvatnog i neprimjerenog poslovanja i odlučivanja podnositelja zahtjeva; HCR, jer je jedino poduzetnik u kojem je država većinski imatelj udjela u temeljnom kapitalu bio privilegiran u dobivanju poslova razminiranja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 119/2005 • U podnesku dostavljenom Agenciji 15. rujna 2005., isti poduzetnici, ostaju pri svim do tada navedenim navodima, te navode da je u predmetnom upravnom postupku koji se vodi pred Agencijom potrebno dokazati uzročno-posljedičnu vezu između smanjenja donacija i sklapanja navedenog Protokola, što HCR, u konkretnom slučaju nije dokazao. Naposljetku ističu da razminiranje nije gospodarska djelatnost budući da svi poduzetnici koji se istom bave moraju od Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske dobiti prethodnu suglasnost, a poslove razminiranja mogu obavljati samo ukoliko budu izabrani temeljem javnih nadmetanjima koje objavljuje HCR.
NN 119/2005 • Pisano očitovanje sličnog sadržaja Agenciji su 21. siječnja 2005., dostavili poduzetnici Dok-Ing d.o.o. i Dok-Ing Razminiranje d.o.o. (prije: Šifra plus d.o.o.) uz napomenu da se razminiranje područja Republike Hrvatske obavlja u skladu s Planom razminiranja kojeg donosi Vlada Republike Hrvatske, na temelju Prijedloga Plana kojeg izrađuje HCR, koji istovremeno donosi sve odluke u postupcima javnih nadmetanja, kao i dodjele poslova razminiranja neposrednom pogodbom.
NN 119/2005 • Poduzetnik AKD – Mungos d.o.o., zastupan po punomoćnici J. M.K., odvjetnici iz Z., jedini poduzetnik u čijem temeljnom kapitalu većinski udjel ima država, odnosno Hrvatski fond za privatizaciju, u očitovanju dostavljenom Agenciji 25. siječnja 2005., u bitnome, navodi da sklapanjem sporazuma, namjera potpisnika ni u kojem slučaju nije bila narušavanje slobodnog tržišnog natjecanja već obavljanje djelatnosti razminiranja u teškim gospodarskim uvjetima. Revizorskim uvidom u izvješće u reviziju prethodnog poslovanja, kojeg je zatražio Željko Pišćenec, direktor tog poduzetnika, od 5. listopada 2004., utvrđeni su loši financijski rezultati koji su posljedica vrlo niskih cijena razminiranja, koje je AKD – Mungos d.o.o. morao prihvaćati na natječajima i razlog skorom podnošenju prijedloga za pokretanje stečajnog postupka pred nadležnim trgovačkim sudom.
NN 119/2005 • Potpisani Protokol, ističe AKD – Mungos d.o.o. nikada nije stupio na snagu te u konkretnom slučaju, nije riječ o povredama odredaba ZZTN.
NN 119/2005 • Zahtjevi Agencije kojim se od poduzetnika Minotaur d.o.o. u stečaju, sa sjedištem u Osijeku Hrvatske Republike 43, te Röhll International d.o.o., sa sjedištem u Velikoj Gorici, Tina Ujevića 19, traži pisano očitovanje i dokumentacija, Hrvatska je pošta vratila Agenciji s naznakom nepoznat, odnosno odselio, iako su te adrese navedene na Internet stranici sudskog registra; sudreg.pravosudje.hr. Stoga je Agencija, dopisima od 24. veljače 2005., od HCR i HUP zatražila dostavu točnih adresa, odnosno obavijest obavljaju li navedeni poduzetnici i dalje djelatnost razminiranja.
NN 119/2005 • HCR je, podneskom od 7. ožujka 2005. Agenciju obavijestio da raspolaže istim adresama, budući da oba poduzetnika, sukladno ocjeni Povjerenstva HCR, nisu u mogućnosti obavljati poslove razminiranja. Također, navodi se, poduzetnik Minotaur d.o.o. u stečaju posljednji je put na javnom nadmetanju sudjelovao u svibnju 2003., kada je potpisao posljednji ugovor o izvođenju poslova razminiranja, dok se Röhll International d.o.o. nikada nije javljao na javna nadmetanja koja je objavljivao HCR.
NN 119/2005 • S obzirom da je u konkretnom slučaju, riječ o strankama sa suprotnim interesima, u smislu članka 149. ZUP-a, 7. lipnja 2005., 30. lipnja 2005., i 14. srpnja 2005., održana je usmena rasprava, na kojoj su stranke izjavile da ostaju pri svim dotadašnjim navodima iz podnesaka dostavljenih Agenciji.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 26/00, Broj 43/06,
Broj 22/04, Broj 39/07,
Broj 48/92, Broj 58/90
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA