PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 86/2007 • 1. Stjepan Planić: Kultura stanovanja, »Revija«, Osijek, 1985.
NN 86/2007 • 3. Andrija Mutnjaković: Znate li stanovati, Biblioteka: Kultura svakodnevnog života, Zagreb, 1966.
NN 86/2007 • 4. Knežević-Kordiš: Stambene i javne zgrade, Tehnička knjiga, Zagreb,
NN 86/2007 • 5. Knežević: Višestambene zgrade, Tehnička knjiga, Zagreb, 1984.
NN 86/2007 • 8. Dubravka Celebrini: Bonton – vodič lijepog ponašanja, Publika, Zagreb, 2003.
NN 86/2007 • 9. Simon Brown: Praktični feng shui, Mozaik knjiga, Zagreb, 2004.
NN 86/2007 • 10. Klaas T. Noordhuis: Vrt – veliki priručnik za cijelu godinu, Veble commerce, Zagreb, 1995.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 86/2007 • U odnosu na dosadašnji plan i program strukovnih sadržaja, u kojem su vrlo šturo i nedostatno ponuđene samo neke opće značajke graditeljske djelatnosti, o veličanstvenim dostignućima graditeljskog stvaralaštva, bilo naslijeđenim, aktualnim ili budućim, općenito se niti ne govori. U okviru ovoga predmeta učenik će već u 1. razredu usvajati sve one spoznaje o veličini i značaju graditeljskog pothvata i stvaranja impresivnih zdanja, kulturološkom i gospodarskom značaju graditeljstva koje će ga potpuno opredijeliti za graditeljski poziv, činiti ga ponosnim i ispunjavati ga stvaralačkim mogućnostima svog zanimanja te trajnim interesom za svoju struku.
NN 86/2007 • U drugom razredu, uz uobičajene sadržaje u tehnologiji zanimanja i praktičnoj nastavi, učenik upoznaje i one aktualne tehnologije u kojima će praktična znanja i vještine imati prilike ostvariti po zaposlenju i u iznimno složenim uvjetima i metodama građenja, ali koje mu objašnjavaju i otkrivaju veličinu stvaralačke dimenzije graditelja, te korisnost, značaj i ljepotu građevine koju ostavlja kao trag svog djelovanja i postojanja.
NN 86/2007 • U trećem razredu učenik se susreće sa sadržajima koji nose u sebi najveću dimenziju: problema stručnosti i odgovornosti za kvalitetu ostvarenog posla. To odgojno gledište stručnog obrazovanja zanemareno je u temeljnom području graditeljskog djelovanja, a to su: obnova, sanacija, rekonstrukcija građevina. Ovo je prilika da tradicionalno vrlo traženim graditeljima damo mogućnost da nauče temeljne principe zaštite i održavanja naslijeđenog graditeljskog fonda, jer su ta umijeća gotovo zaboravljena, a pred nama je obnova i zaštita neizmjerno vrijednoga graditeljskog naslijeđa.
NN 86/2007 • – kulturološkom značenju graditeljskog čina i građevine kao značajnoga povijesnog artefakta,
NN 86/2007 • – mogućem umjetničkom karakteru graditeljskih zdanja, ali i o mogućem ugrožavajućem djelovanju neprihvatljive izgradnje nametnute okolišu.Osnovni pojmovi: djelatnost, tehnika, tehnologija.
NN 86/2007 • 3. Specifičnosti graditeljske proizvodnjeUočiti bitne značajke graditeljske proizvodnje i uvjeta u kojima se izvodi djelatnost. Naučiti resurse kojima mora raspolagati gradilište kao proizvodni pogon i raspored njihova optimalnog međudjelovanja u tijeku izvedbe građevine.Veličina proizvoda.
NN 86/2007 • Trajanje proizvodnje – izgradnje. Sudionici u izgradnji. Sredstva za rad putuju.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 85/95, Broj 12/07,
Broj 51/09, Broj 102/98,
Broj 5/09, Broj 49/05
LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA