PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 94/2008 • Kreditna sredstva odobravaju se s rokom otplate do 10 godina, u što je uključeno i razdoblje odgode otplate kredita do 3 godine.
NN 94/2008 • c) poslovne banke moraju sudjelovati u financiranju razvojnog projekta s najmanje 20 posto od ukupnih troškova programa;
NN 94/2008 • d) Fond financira program s najviše 55 posto financijskih sredstava;
NN 94/2008 • e) za programe u sektoru poljoprivrede, ribarstva i šumarstva primjenjuje se fiksna kamatna stopa od 2 posto, dok se za ostale programe primjenjuje poticajna kamatna stopa koja može biti najviše do 4 posto niža od referentne kamatne stope;
NN 94/2008 • Prijedlog Kriterija sastoji od sljedećih posebnih programa: Poduzetnici početnici (Start up programi), Program poduzetničke infrastrukture, Program od posebnog značaja za Republiku Hrvatsku te Program financiranja ostalih razvojnih projekata.
NN 94/2008 • U slučaju Programa poduzetničke infrastrukture, Programa od posebnog značaja za Republiku Hrvatsku te Programa financiranja ostalih razvojnih projekata, kao krajnji korisnici sredstava pojavljuju se isključivo ministarstva i jedinice lokalne samouprave, te stoga u konkretnom slučaju nije riječ o državnoj potpori iz članka 3. stavka 1. ZDP-a.
NN 94/2008 • Naime, jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, sukladno članku 2. stavku 1. ZDP-a, ne mogu biti korisnici državne potpore, stoga Agencija navedene programe nije niti posebno razmatrala.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 94/2008 • III. Razmatrajući ovaj predmet, Vijeće za zaštitu tržišnog natjecanja je na svojoj 110. sjednici održanoj 2008. utvrdilo da je u konkretnom slučaju riječ o programu koji se odnosi na dodjelu državne potpore male vrijednosti, sukladno članku 2. stavku 2. Odluke o državnim potporama male vrijednosti.
NN 94/2008 • Za dodjelu državne potpore male vrijednosti nije potrebno odobrenje Agencije. Naime, kada mjere potpore ispunjavaju uvjete utvrđene u stavcima 2. do 5. članka 2. Odluke o državnim potporama male vrijednosti smatra se da ne ispunjavaju sve kriterije članka 3. Zakona o državnim potporama, što je u ovom predmetu utvrđeno.
NN 94/2008 • Iz Prijedloga Pravilnika i Prijedloga Kriterija, razvidno je da ukupan iznos državne potpore za pojedinog korisnika u razdoblju od 3 fiskalne godine ne smije prelaziti iznos od 1.500.000 kuna, a koji predstavlja kunsku protuvrijednost od 200.000 eura, na bazi srednjeg tečaja Hrvatske narodne banke.
NN 94/2008 • Također, Fond će prije raspodjele predmetnih sredstava, pisanim putem zahtijevati od poduzetnika očitovanje koliko je poduzetniku u tekućoj i kroz prethodne dvije fiskalne godine dodijeljeno državnih potpora male vrijednosti, sukladno članku 3. točki c) Odluke o državnim potporama male vrijednosti.
NN 94/2008 • Međutim, Vijeće napominje da je sukladno članku 1. Odluke o državnim potporama male vrijednosti, zabranjeno dodjeljivati državne potpore male vrijednosti odnosno u konkretnom slučaju zajmove pod povoljnijim uvjetima od tržišnih i subvencije kamata.
NN 94/2008 • 3. potpori za davanje prednosti domaćim proizvodima u odnosu na uvozne proizvode;
NN 94/2008 • 4. potpori za nabavu vozila za cestovni prijevoz tereta poduzetnicima koji se bave cestovnim prijevozom tereta za najamninu i naknadu;
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 76/09, Broj 81/09,
Broj 203/03, Broj 74/06,
Broj 91/96, Broj 35/06
LINK - POSLOVNI SAVJETNIK, POSLOVNI SUBJEKTI, POSLOVNI PLAN I DRUGO