PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 138/2009 • p) Nepravilan prijem ili tumačenje radio-telefonskih poruka (Incorrect receipt or interpretation of radio-telephony messages).
NN 138/2009 • r) Nenamjeravani izlazak zrakoplova s asfaltirane površine (Aircraft unintentionally departing from a paved surface).
NN 138/2009 • s) Sudar zrakoplova i bilo kojeg drugog zrakoplova, vozila ili drugog objekta na tlu (Collision between an aircraft and any other aircraft, vehicle or other ground object).
NN 138/2009 • t) Nepažljivo i/ili nepravilno korištenje sustava za upravljanje (Inadvertent and/or incorrect operation of any controls).
NN 138/2009 • v) Opasnost ili potencijalna opasnost koja proizlazi kao posljedica bilo koje namjerne simulacije uvjeta otkazivanja sustava u svrhu obuke, provjere sustava ili uvježbavanja istih (A hazard or potential hazard which arises as a consequence of any deliberate simulation of failure conditions for training, system checks or training purposes).
NN 138/2009 • x) Funkcioniranje bilo kojeg primarnog sustava upozorenja vezanog uz manevriranje zrakoplovom, kao što su upozorenja za konfiguraciju, upozorenje zbog sloma uzgona, upozorenje zbog prevelike brzine, itd. osim ukoliko (Operation of any primary warning system associated with manoeuvring the aircraft e.g. configuration warning, stall warning (stick shaker), over-speed warning etc. unless):
NN 138/2009 • 2. se sustavi koriste u svrhu obuke ili provjere/testiranja (operated for training or test purposes).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 138/2009 • 2. do upozorenja dođe u instrumentalnim meteorološkim uvjetima ili tijekom noći ili se ustanovi da je do upozorenja došlo zbog premašaja nagiba snižavanja (funkcija 1); ili (the warning is experienced in instrument meteorological conditions or at night and is established as having been triggered by a high rate of descent (mode 1); or)
NN 138/2009 • 3. je do upozorenja došlo propustom aktiviranja sustava podvozja ili zakrilaca za slijetanje na odgovarajućoj točki prilaza (funkcija 4); ili (the warning results from failure to select landing gear or landing flaps by the appropriate point on the approach (mode 4); or)
NN 138/2009 • 4. do poteškoća ili opasnosti dođe ili može doći zbog reakcije posade na »upozorenje«, npr. moguće smanjene razdvojenosti od drugog prometa. Navedeno može uključiti upozorenje bilo koje vrste ili tipa, primjerice stvarno, upozorenje zbog greške ili lažno upozorenje (any difficulty or hazard arises or might have arisen as a result of crew response to the ‘warning’ e.g. possible reduced separation from other traffic. This could include warning of any mode or type i.e. genuine, nuisance or false).
NN 138/2009 • bb) Nezgode nastale zbog mlaza turbine ili propelera koje kao posljedicu imaju znatnu štetu ili ozbiljnu ozljedu (Jet or prop blast incidents resulting in significant damage or serious injury).
NN 138/2009 • a) Požar, eksplozija, dim ili otrovni ili neotrovni plinovi, čak i kada je požar ugašen (Fire, explosion, smoke or toxic or noxious fumes, even though fires were extinguished).
NN 138/2009 • 1. procedura postoji ali se ne koristi (the procedure exists but is not used);
NN 138/2009 • 3. procedura postoji ali je nepotpuna ili neodgovarajuća (the procedure exists but is incomplete or inappropriate);
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 113/97, Broj 73/00,
Broj 154/08, Broj 107/08,
Broj 129/00, Broj 59/96
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE