PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 68/2005 • Primjena normi kod izračunavanja potrebnog materijala, radne snage i izrade analize cijena po vrstama radova (GN 200, 400, 301, 601, 361, 561) s posebnim naglaskom na radove koje izvodi krovopokrivač – izolater (GN 361 i GN 561).
NN 68/2005 • Program se ostvaruje u klasičnoj učionici. Realizacija programa provodi se uobičajenim metodama. Poželjno je odvesti učenike na dobro organizirano gradilište.
NN 68/2005 • Upoznati učenike s mogućnošću korištenja računala u svrhu izrade stručne dokumentacije.
NN 68/2005 • Upoznati učenike s načinom korištenja interneta radi širenja znanja iz područja uslužne djelatnosti.
NN 68/2005 • Građa računalaUsvojiti znanja o građi računala i povezati građu s praktičnim radom na računalu.Funkcionalna shema računala, procesor, memorija, U/I uređaji, prikaz brojeva za memoriju, operacijski sustavi, Windows.
NN 68/2005 • Fizičko povezivanje dijelova računala, rad s tipkovnicom i mišem, obrada i ispis teksta.
NN 68/2005 • Rad s računalom Software – programska potpora WordZnati se koristiti računalom za pisanje teksta.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 68/2005 • Internet - Znati koristiti se internetom. Struka na internetu, svjetsko tržište namještaja, literatura i dizajn, korištenje pretraživača.
NN 68/2005 • Nadopunjavanje i proširivanje znanja stečenih u nastavnom predmetu matematika, radi uspješnog uključivanja u nastavak školovanja (vertikalana prohodnost).
NN 68/2005 • Razumijevanje, matematičko modeliranje i rješavanje problema i procesa u prirodi, društvu struci i radnom okolišu.
NN 68/2005 • Usvojiti matematičke pojmove, simbole i znanja nužna za razumijevanje, matematičko modeliranje i rješavanje problema i procesa u prirodi, društvu, struci i radnom okolišu.
NN 68/2005 • Razvijati logično mišljenje i sposobnosti (pravilnog rasuđivanja, preciznog formuliranja pojmova, računanja, grafičkog izražavanja, prostornog zora) kao preduvjete kreativnosti i snalažljivosti u novim situacijama.
NN 68/2005 • Nastavni predmet izborna nastava - matematike u struci formalno je neovisan o nastavnom predmetu matematika u struci u stručno teorijskom dijelu (zasebno se ocjenjuje i upisuje u svjedodžbu).
NN 68/2005 • Međutim, u pogledu realizacije nastave u stručno teorijskom dijelu i izborne nastave, postoji međuovisnost: sadržaji izborne nastave matematike dijelom su nove nastavne cjeline, a dijelom nadopunjuju postojeće nastavne cjeline u nastavnom predmetu matematika u struci, radi čega planiranje i izvođenje nastave tih dvaju nastavnih predmeta mora biti sinkronizirano. O tomu se mora voditi računa pri izradi operativnih nastavnih programa za ta dva nastavna predmeta.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 15/06, Broj 61/05,
Broj 63/07, Broj 29/02,
Broj 74/93, Broj 68/08
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA