PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-ocevidnik-sudskih-odluka-o-ozwf NN 32/2005

• Obrazac OK je veličine 29,5 x 21 cm, otiskan je uz ovaj Pravilnik i čini njegov sastavni dio.


Stranica 2005-03-32-613 NN 32/2005

• – o sudskoj odluci o uzdržavanju djeteta: naziv suda, broj i datum odluke, datum dostavljanja odluke nadležnom centru za socijalnu skrb, dosuđeni iznos uzdržavanja, datum početka i način isplate dosuđenog iznosa,


Internet NN 32/2005

• – o nagodbi o uzdržavanju djeteta sklopljenoj u centru za socijalnu skrb: naziv centra za socijalnu skrb, broj i datum nagodbe, iznos uzdržavanja, početak i način isplate,


Internet stranice NN 32/2005

• – o obvezniku uzdržavanja: srodstvo s djetetom, podaci o zaposlenju (zaposlen, nezaposlen, umirovljen i drugo) i redovitosti udovoljavanja obvezi uzdržavanja,


Internet stranice NN 32/2005
• – o prestanku obveze uzdržavanja: naziv suda, broj i datum odluke, datum i razlog prestanka obveze.

Internet stranice NN 32/2005
• U slučaju promjene prebivališta ili boravišta djeteta centar za socijalnu skrb dužan je u roku od 15 dana od dana saznanja o toj promjeni dostaviti ovjereni prijepis očevidnika novom mjesno nadležnom centru za socijalnu skrb.

Internet stranice NN 32/2005 • U obrazac OK u rubriku »Napomena« unose se broj i datum akta kojim je mjesno nadležnom centru za socijalnu skrb dostavljen ovjereni prijepis obrasca OK u smislu stavka 1. ovoga članka.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 32/2005 • Stupanjem na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o načinu vođenja očevidnika sudskih odluka o uzdržavanju i nagodba sklopljenih u centru za socijalnu skrb (»Narodne novine«, br. 66/99).
Poslovne stranice NN 32/2005 • Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Pregledi NN 32/2005 • Na temelju članka 5. stavka 4. Zakona o ekološkoj proizvodnji prehrambenih i poljoprivrednih proizvoda (»Narodne novine« br. 12/01) ministar objavljuje
Glasnik NN 32/2005 • Na temelju članka 12. stavka 1. točke 5., članka 12. stavka 3. i članka 56. stavka 4. Zakona o telekomunikacijama (»Narodne novine« br. 122/03, 158/03 i 60/04) (dalje u tekstu: Zakon), te članka 6. stavka 7. Pravilnika o pristupu mreži i međusobnom povezivanju (»Narodne novine« 185/03) (dalje u tekstu: Pravilnik), u postupku izdavanja suglasnosti trgovačkom društvu HT – Hrvatske telekomunikacije d.d., Zagreb, Savska cesta 32, na Standardnu ponudu za usluge međusobnog povezivanja HT – Hrvatskih telekomunikacija d.d. za telekomunikacijske operatore i davatelje usluga s dozvolom za pružanje javne govorne usluge u nepokretnoj mreži u Republici Hrvatskoj, Vijeće Hrvatske agencije za telekomunikacije (dalje u tekstu: Vijeće Agencije) je na 22. sjednici održanoj 25. veljače 2005. donijelo
Novo NN 32/2005 • 1. Daje se suglasnost trgovačkom društvu HT – Hrvatske telekomunikacije d.d., Zagreb, Savska cesta 32 na Standardnu ponudu za usluge međusobnog povezivanja HT – Hrvatskih telekomunikacija d.d. za telekomunikacijske operatore i davatelje usluga s dozvolom za pružanje javne govorne usluge u nepokretnoj mreži u Republici Hrvatskoj od 8. veljače 2005.g., koja je sastavni dio ove Odluke.
Poslovi NN 32/2005 • Hrvatska agencija za telekomunikacije je 18. studenoga 2004. g. uputila zahtjev HT – Hrvatskim telekomunikacijama d.d., Zagreb, Savska cesta 32 (dalje u tekstu: HT d.d.) za dostavu Standardne ponude za usluge međusobnog povezivanja HT-a d.d. za telekomunikacijske operatore i davatelje usluga s dozvolom za pružanje javne govorne usluge u nepokretnoj mreži u Republici Hrvatskoj, na temelju članka 56. stavka 3. Zakona. HT d.d. je 2. prosinca 2004. izradio Standardnu ponudu i dostavio ju Agenciji radi izdavanja suglasnosti. Vijeće Agencije je analiziralo Standardnu ponudu HT-a d.d. od 2. prosinca 2004., te je utvrdilo da ista nije izrađena u skladu sa člankom 59. stavkom 1. Zakona, i člankom 5. st. 7. Pravilnika.
Poticaji NN 32/2005 • Naime, na temelju članka 5. st. 7. Pravilnika, Vijeće Agencije mora, u svrhu osiguravanja prikladnoga međusobnog povezivanja, osobito voditi računa o ostvarivanju sljedećih ciljeva: osiguranju zadovoljavajuće komunikacije između krajnjih korisnika, poticanju tržišnog natjecanja, osiguranju pravednog i prikladnog razvoja telekomunikacijskog tržišta, načelu nediskriminacije, uključujući jednak pristup i načelu razmjernosti, te održavanju i razvoju osnovnih telekomunikacijskih usluga. U bitnome, Vijeće Agencije je utvrdilo da odredbe Standardne ponude od 2. prosinca 2004. nisu omogućavale poticanje tržišnog natjecanja i prikladan razvoj telekomunikacijskog tržišta na načelu nediskriminacije iz razloga što nije ponuđena mogućnost povezivanja posebnim sučeljima na temelju članka 3. st. 6. Pravilnika, te je bilo potrebno navedenu mogućnost ugraditi u standardnu ponudu; Vijeće Agencije je utvrdilo neprihvatljivim uvjet »obaveznog« povezivanja sa svim regionalnim i/ili lokalnim pristupnim točkama, koji je HT d.d. trebao izmijeniti u spajanje na temelju iskazanih zahtjeva Operatora, odnosno na temelju predviđanja prometnih karakteristika, a kasnije tokom redovnog rada, temeljem razumnih prometnih karakteristika. Također je utvrđeno da usluga identiteta pozivajuće linije nije bila opisana u dovoljnoj mjeri jer nije omogućavala detaljno praćenje poziva u svrhu ispunjavanja obveze tajnog nadzora; Standardna ponuda nije pružala uslugu kolokacije, odnosno smještaja prijenosne opreme u objektu na lokaciji HT d.d.; te nije bio definiran rok uspostave usluge lokalnoga međusobnog povezivanja. Vijeće Agencije je provelo i detaljnu analizu cijena navedenih u Standardnoj ponudi od 2. 12. 2004., te je utvrdilo da su naznačene cijene previsoke, i potrebno ih je sniziti u dijelu koji se odnosi na terminiranje prometa i polazni promet, kao i cijene usluga vodova međusobnog povezivanja.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 69/05, Broj 36/92, Broj 28/90, Broj 85/09, Broj 23/06, Broj 25/96


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled