PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-odrzavanje-stalnih-dvomjesecnih-xfyi NN 31/2005

• 5. Potrebno je osigurati veći medijski prostor za problematiku vezano za inspekcijski nadzor zaštite potrošača na koji način bi se u većoj mjeri ostvarilo pravo potrošača na informiranje i izobrazbu.


Stranica 2005-03-31-548 NN 31/2005

• - osigurati veći medijski prostor vezano uz inspekcijski nadzor zaštite potrošačaDržavni inspektorat2005.-2006.Redovita proračunska sredstva Državnog inspektorata


Internet NN 31/2005

• - osigurati veći medijski prostor vezano uz inspekcijski nadzor zaštite potrošačaostale nadležne inspekcije 2005.-2006.Redovita proračunska sredstva ostalih nadležnih inspekcijaRedovita proračunska sredstva ostalih nadležnih inspekcija


Internet stranice NN 31/2005

• - uspostaviti posebne oblike međusobne suradnje između svih nositelja zaštite potrošačasva nadležna državna tijela,


Internet stranice NN 31/2005
• Sukladno odredbama Zakona o udrugama, udruge potrošača osnivaju potrošači radi promicanja i zaštite svojih prava.

Internet stranice NN 31/2005
• U ovom Nacionalnom programu predviđeni su i djelomično razrađeni za provedbu sljedeći poslovi udruga:

Internet stranice NN 31/2005 • – pružanje informacija potrošačima o njihovim obvezama, pravima i pojavama na tržištu,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 31/2005 • – provođenje, putem ovlaštenih osoba, usporednih testova proizvoda i objavljivanje rezultata putem medija,
Poslovne stranice NN 31/2005 • – pružanje pomoći oštećenom potrošaču u nastupu prema trgovcu,
Pregledi NN 31/2005 • – vođenje evidencije o primljenim reklamacijama potrošača i postupcima poduzetim za njihovo rješavanje,
Glasnik NN 31/2005 • – davanje primjedaba i prijedloga kod donošenja propisa koji se odnose na područje zaštite potrošača,
Novo NN 31/2005 • – pokretanje, pred nadležnim sudom, postupaka kojima od suda traži da određenom trgovcu ili operateru sredstava za daljinsku komunikaciju narediti prestanak poslovne prakse,
Poslovi NN 31/2005 • – pokretanje, pred nadležnim sudom, postupaka kojima od suda traži da naredi prekid zavaravajućeg, odnosno nedopuštenoga komparativnog oglašavanja, ili postupaka kojima od suda traži da zabrani objavljivanje još neobjavljenoga zavaravajućeg, odnosno nedopuštenoga komparativnog oglašavanja,
Poticaji NN 31/2005 • Za organiziranu pomoć potrošačima udruge za zaštitu potrošača osnivaju savjetovališta za zaštitu potrošača.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 97/98, Broj 86/07, Broj 97/07, Broj 33/09, Broj 124/06, Broj 100/09


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled