PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 144/2005 • U podnaslovu iznad članka 5. redni broj »2.« zamjenjuje se rednim brojem »3.«.
NN 144/2005 • U podnaslovu iznad članka 7. redni broj »4.« zamjenjuje se rednim brojem »5«.
NN 144/2005 • U članku 7. iza riječi: »Višeg službeničkog suda,« dodaju se riječi: »Odbora za državnu službu te informiranje o stajalištima, provedenim postupcima i odlukama službeničkog suda i Višeg službeničkog suda.«
NN 144/2005 • »6. Odjel za planiranje, razvoj i upravljanje kadrovima u državnoj službi
NN 144/2005 • U Odjelu za planiranje, razvoj i upravljanje kadrovima u državnoj službi ustrojavaju se:
NN 144/2005 • Iza članka 8. dodaju se novi podnaslovi i novi članci 8a. i 8b. koji glase:
NN 144/2005 • Odsjek za planiranje i upravljanje kadrovima u državnoj službi obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na planiranje zapošljavanja, praćenje stanja i predlaganje mjera za unapređenje upravljanja kadrovima u državnoj službi, savjetovanje i usmjeravanje unutarnjih ustrojstvenih jedinica za razvoj i upravljanje kadrovima u državnim tijelima u vezi s planiranjem i upravljanjem kadrovima, izradu planova (srednjoročnih i dugoročnih) za zapošljavanje u državnoj službi u suradnji s Ministarstvom financija; pružanje stručne pomoći državnim tijelima u provođenju postupka prijema u državnu službu te sudjelovanje u postupku odabira kandidata za državnu službu, osiguravanje primjene standarda opisa radnog mjesta u svim državnim tijelima te nadzor, praćenje i predlaganje mjera za razvoj sustava napredovanja u državnoj službi; praćenje i predlaganje unapređenja u sustavu plaća, naknada i nagrada u državnoj službi, vođenje središnjeg popisa državnih službenika i namještenika; provedba procjene učinkovitosti u cijeloj državnoj službi, nadzor provedbe utvrđenih metoda i postupaka, te praćenje rezultata; obavljanje poslova planiranja i upravljanja kadrovima za Središnji državni ured za upravu i državna tijela s manje od 50 zaposlenih te obavlja i druge poslove koji se odnose na planiranje i upravljanje kadrovima u državnoj službi.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 144/2005 • Odjel za državni stručni ispit obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na organizaciju državnih stručnih ispita državnih službenika, kao i službenika u tijelima područne (regionalne) i lokalne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima, provodi pripremne seminare za polaganje državnih stručnih ispita, surađuje s drugim tijelima državne uprave i tijelima lokalne i područne (regionalne) samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima u svezi planiranja provedbe državnih stručnih ispita, obavlja administrativne i stručne poslove za Državnu ispitnu komisiju, vodi evidenciju o položenim državnim ispitima u državnoj službi, izdaje stručne publikacije za polaganje državnoga stručnog ispita te ostale publikacije iz djelokruga Odjela.«
NN 144/2005 • U podnaslovu iznad članka 10. redni broj »7.« zamjenjuje se rednim brojem »8.«.
NN 144/2005 • Centar za stručno osposobljavanje i usavršavanje službenika je odjel koji obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na izobrazbu državnih službenika i namještenika, kao i službenika u tijelima područne (regionalne) i lokalne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima; izradu godišnjih planova izobrazbe; osmišljavanje i izradu modula izobrazbe; planiranje i organizaciju provedbe te provedbu općih programa izobrazbe putem raznih oblika izobrazbe (stručni seminari, tečajevi, radionice i sl.); suradnju s domaćim i inozemnim institucijama i tijelima koja provode izobrazbu; provođenje ocjenjivanja programa izobrazbe provedenih ili organiziranih od strane Centra, vođenje baze podataka o programima izobrazbe i polaznicima; kontrolu troškova izobrazbe i osiguravanje da se ona izvodi unutar raspoloživih financijskih sredstava; osnivanje, opremanje i vođenje stručne knjižnice s nastavnim materijalima i publikacijama; izdavanje stručnih publikacija vezanih uz izobrazbu; te obavlja i druge poslove koji se odnose na provedbu stručnog osposobljavanja i usavršavanja državnih službenika i namještenika kao i službenika i namještenika u tijelima područne (regionalne) i lokalne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima.
NN 144/2005 • Iza članka 10. dodaju se novi podnaslovi i novi članci 10a. i 10b. koji glase:
NN 144/2005 • Odsjek za razvoj programa izobrazbe obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na izobrazbu državnih službenika i namještenika, kao i službenika i namještenika u tijelima područne (regionalne) i lokalne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima; izradu godišnjih planova izobrazbe na osnovi prepoznatih potreba za izobrazbom; osmišljavanje i izradu konkretnih modula izobrazbe koji zadovoljavaju prepoznate potrebe za izobrazbom; planiranje i organizaciju provedbe; pomoć u planiranju, organiziranju i provedbi specifične izobrazbe drugim državnim tijelima, jedinicama područne (regionalne) i lokalne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima (npr. pronalaženje odgovarajućih predavača ili sudjelovanje u izradi tečajeva i pomoć u izvedbi izobrazbe) te sudjelovanje u provedbi te izobrazbe (npr. pomoć u nastavi, izvedba modula); provođenje ocjenjivanja programa izobrazbe provedenih ili organiziranih od strane Centra, obavljanje postupka izbora službenika koji će pohađati program izobrazbe za dobivanje statusa trenera u Centru odnosno drugim državnim tijelima, osmišljavanje, organiziranje i provođenje programa izobrazbe službenika koji se pripremaju za trenere državnih službenika i namještenika, kao i službenika i namještenika u tijelima područne (regionalne) i lokalne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima u Centru odnosno drugim državnim tijelima, održavanje kontakta s predavačima (iz državne službe ili izvan nje) osiguravajući i olakšavajući njihovo sudjelovanje u programima izobrazbe, pregovaranje s njima radi provođenja programa te obavlja i druge poslove koji se odnose na razvoj programa izobrazbe.
NN 144/2005 • U podnaslovu iznad članka 11. redni broj »8.« zamjenjuje se rednim brojem »9.«.
NN 144/2005 • Podnaslov iznad članka 12. i članak 12. mijenjaju se i glase:
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 55/09, Broj 71/05,
Broj 1/09, Broj 67/01,
Broj 123/07, Broj 79/07
LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE