PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 45/2009 • Mora se uvesti učinkovit sustav za čuvanje podataka o korisnicima usluga i odgovarajućim dokumentima. Informacije o suvremenoj stručnoj praksi moraju biti dostupne. Čišćenje, dezinfekcija i sterilizacija mora se organizirati u skladu s uslugama koje pruža organizacija i po primjenjivim pravilima higijene. Odlaganje i odvoženje otpada mora se provoditi u skladu s propisima i pravilima higijene. Moraju se uspostaviti prikladne mjere sigurnosti i osigurati njihova primjena. Logistička podrška mora biti dokumentirana, evaluirana i ponovo pregledana u planiranim vremenskim intervalima.
NN 45/2009 • Pravila koja se odnose na zdravlje i sigurnost unutar organizacije (rizici od požara i električne struje, zračenja X-zrakama, opasni proizvodi, profesionalne bolesti, itd.) moraju se uspostaviti i pratiti. Uvjeti rada moraju biti evaluirani u utvrđenim vremenskim intervalima. Procjena osobnog zadovoljstva djelatnika mora biti planirana i dokumentirana. Radna okolina i upravljanje istom mora biti dokumentirano, evaluirano, procijenjeno i ponovo pregledano u planiranim vremenskim intervalima.
NN 45/2009 • Veterinarske usluge uključuju mnogo povezanih aktivnosti (procesa). Njihovo prepoznavanje i vrednovanje njihovih interakcija unaprjeđuju dosljednost i učinkovitost usluga.
NN 45/2009 • Različiti poslovni procesi organizacije moraju biti identificirani te se moraju definirati njihove interakcije.
NN 45/2009 • Nužni materijalni resursi (oprema, potrošni materijal, medicinski pripravci itd.) moraju biti definirani u svakom procesu. Odgovornosti moraju biti definirane u svakom procesu. Radne upute standardnih operativnih procedura moraju biti dostupne. Pokazatelj kvalitete mora biti definiran za svaki proces.
NN 45/2009 • 4. Organizacija mora upravljati svojim svakodnevnim horizontalnim procesima (zapisi o korisnicima usluga, postupci vođenja slučaja, medicinski proizvodi i potrošni materijal, recepti, certifikati, itd.) na konzistentan način.
NN 45/2009 • Evidencije moraju biti napisane detaljno, čitko i razumljivo i u skladu s propisima za svakog pojedinog korisnika usluga. Povjerljivost mora biti osigurana. Evidencije moraju biti organizirane, pohranjene i stalno dostupne. Razlozi za konzultaciju i zaključci prve procijene slučaja moraju također biti uneseni u evidenciju. Evidencije moraju sadržavati sve postupke provedene kronološkim redom. Specijalistički podaci (laboratorijski nalazi, itd.) trebaju biti povezani ili spomenuti u evidenciji korisnika usluga. Administrativni podaci (neplaćeni računi, odložene isplate, žalbe, itd.) trebaju biti također povezani ili navedeni u evidenciji korisnika usluga.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 45/2009 • Recepti se moraju pisati na precizan i razumljiv način i u skladu s važećim propisima. Veterinarsko-medicinski proizvodi mogu se primjenjivati, izdavati i propisivati temeljeno na vjerojatnoj dijagnozi nakon odgovarajućeg kliničkog pregleda životinje ili reprezentativnog uzorka skupine životinja. Prethodno navedeno se ne traži za neke oblike lijekova u slučaju kad farme imaju ugovor o redovitoj veterinarskoj kontroli (predmet dogovorenog pisanog protokola sa osobom odgovornom za životinju) i za rutinsko preventivno tretiranje antiparaziticima. Recepti se moraju propisivati na takav način da imaju sljedivost i mogućnost praćenja usluge. Korisnici usluga moraju biti upozoreni o rizicima i mogućim nuspojavama veterinarsko-medicinskih pripravaka. Procjena koristi i troškova bi se trebala provoditi u odnosu na korisnika usluge.
NN 45/2009 • Certifikati se moraju izdavati u skladu sa Zakonom o veterinarstvu i na temelju njega donesenim podzakonskim propisima. Moraju se poduzeti sve mjere da se osigura integritet certificiranja. Certifikati se moraju ispunjavati na precizan, jasan način i čuvati na propisan način. Certifikati se moraju evidentirati i pohranjivati na način da je osigurana sljedivost.
NN 45/2009 • 5. Organizacija mora kontrolirati oprema, instrumentarij i pribor u odnosu na svoje procese
NN 45/2009 • 6. Organizacija mora periodično evaluirati i ponovo procjenjivati svoje procese i povezane podatke
NN 45/2009 • Procesi, komunikacija sa korisnikom usluga, dokumentacija procesa, podatci i informacije prikupljene svakim procesom, te kontrola opreme, instrumentarija i pribora moraju se redovito evaluirati i ponovo procjenjivati.
NN 45/2009 • Istraživanje zadovoljstva pruženom uslugom mora biti planirano, izvršeno i analizirano. Pritužbe korisnika usluga moraju biti prikupljene i analizirane. Unutarnje kontrole moraju biti planirane, provedene i analizirane. Podaci koji se odnose na poslovne procese i njihovi pokazatelji, na kontrolu opreme, instrumentarija i pribora te na neusklađenost usluga i proizvoda moraju biti prikupljeni i analizirani.
NN 45/2009 • 2. Organizacija mora stalno unaprjeđivati sustav upravljanja kvalitetom
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 17/02, Broj 44/98,
Broj 81/94, Broj 34/06,
Broj 19/08, Broj 43/02
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE