PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 154/2008 • Izvješće o vrijednostima pokazatelja razine kakvoće javnih komunikacijskih usluga u nepokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži
NN 154/2008 • 1.2 Omjer kvarova po pristupnom voduza 100 linija u promatranom periodu%
NN 154/2008 • 1.3 Vrijeme uklanjanja kvara za pristupne vodoveza 80% kvarova na pristupnom vodu u promatranom razdoblju(sati)
NN 154/2008 • za 95% kvarova na pristupnom vodu u promatranom razdoblju(sati)
NN 154/2008 • 1.5 Odzivno vrijeme za pristup popisu korisnika javne govorne uslugeprosječno vrijeme odgovora u promatranom razdoblju(sekunde)
NN 154/2008 • 1.6 Omjer broja javnih telefonskih govornica u ispravnom stanju% u promatranom razdoblju%
NN 154/2008 • 1.7 Učestalost prigovora/pritužbi u svezi ispravnosti računa% u promatranom razdoblju%
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 154/2008 • 1.9 Vrijeme uspostave internet uslugeprosječno vrijeme uspostave internet usluge u promatranom razdoblju za dail-up(dani)
NN 154/2008 • prosječno vrijeme uspostave internet usluge u promatranom razdoblju za širokopojasni pristup internetu(dani)
NN 154/2008 • 1.10 Opseg problema vezan uz postupak prenosivosti brojaBroj odbijenih (i odgođenih) zahtjeva za prijenos broja podijeljen s ukupnim brojem podnesenih zahtjeva%
NN 154/2008 • POKAZATELJI KAKVOĆE JAVNIH KOMUNIKACIJSKIH USLUGA U POKRETNOJ ELEKTRONIČKOJ KOMUNIKACIJSKOJ MREŽI
NN 154/2008 • Operatori javnih komunikacijskih usluga u pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži moraju obavljati o vlastitom trošku mjerenja onih pokazatelja kakvoće usluge koji se nalaze u OBRASCU 2. koji utvrđuje Vijeće Agencije. Mjerenja pokazatelja kakvoće usluge obavljaju se na način i prema postupku utvrđenom ETSI uputama EG 202 057-1, EG 202 057-3 i TS 102 250-2, u skladu s Tablicom 2. Mjerenja pokazatelja kakvoće usluge obuhvaćaju:
NN 154/2008 • – odzivno vrijeme za pristup popisu korisnika javne govorne usluge (response time for directory enquiry services)
NN 154/2008 • – učestalost prigovora/pritužbi u vezi ispravnosti računa (bill corretness complaints)
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 107/93, Broj 72/94,
Broj 106/98, Broj 33/03,
Broj 82/06, Broj 122/03
LINK - POSLOVNI SAVJETNIK, POSLOVNI SUBJEKTI, POSLOVNI PLAN I DRUGO