PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-osigurana-osoba-zavoda-obvezna-ajhj NN 112/2005

• Osigurana osoba koja je u tijeku kalendarskog mjeseca platila administrativnu pristojbu u ukupnom iznosu od 30,00 kuna, oslobođena je od daljnjeg plaćanja administrativne pristojbe za taj mjesec u skladu s člankom 18. stavkom 2. Zakona.


Stranica 2005-09-112-2066 NN 112/2005

• Iznos plaćene administrativne pristojbe iz stavka 1. ovog članka osigurana osoba dokazuje posebnim uplatnicama o plaćenoj administrativnoj pristojbi.


Internet NN 112/2005

• Ugovorna zdravstvena ustanova, ugovorni zdravstveni radnik privatne prakse, odnosno ovlašteni radnik Zavoda obvezni su osiguranoj osobi za naplaćenu administrativnu pristojbu izdati uplatnicu iz članka 63.e. ovog Pravilnika.


Internet stranice NN 112/2005

• U podnaslovu iznad članka 82. iza riječi: »prava« dodaju se riječi: »na zdravstvenu zaštitu«.


Internet stranice NN 112/2005
• – da je udaljenost od mjesta polaska do mjesta ugovorne zdravstvene ustanove, odnosno ordinacije ugovornog doktora privatne prakse veća od 100 kilometara

Internet stranice NN 112/2005
• – da u bližoj ugovornoj zdravstvenoj ustanovi, odnosno ordinaciji ugovornog doktora privatne prakse nema ugovorene djelatnosti za traženu vrstu zdravstvene zaštite

Internet stranice NN 112/2005 • – da je doktor medicine, odnosno stomatologije potvrdio na tiskanici putnog naloga da je izvršio traženi pregled, dijagnostičku pretragu ili postupak.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 112/2005 • Pod troškovima prijevoza iz članka 82. ovog Pravilnika podrazumijevaju se troškovi prijevoza javnim prijevoznim sredstvima gradskog, međumjesnog, međugradskog, odnosno međunarodnog prometa po najnižoj cijeni i prema najkraćoj relaciji prema službenom daljinomjeru javnog prijevoznika.
Poslovne stranice NN 112/2005 • Iznimno od stavka 1. ovoga članka, osiguranoj osobi se zbog njezinoga zdravstvenog stanja, prema prethodnom odobrenju nadležnoga liječničkog povjerenstva Zavoda, a na prijedlog izabranog doktora može odobriti korištenje skupljega javnoga prijevoznog sredstva (spavaća kola u vlaku, zrakoplov).
Pregledi NN 112/2005 • Osigurana osoba kojoj je na osnovi ocjene liječničkog povjerenstva iz stavka 2. ovog Pravilnika odobreno skuplje prijevozno sredstvo ima pravo na naknadu troškova u visini cijene putne karte.«.
Glasnik NN 112/2005 • »Naknada troškova prijevoza pripada i za prijevoz posmrtnih ostataka osigurane osobe koja je zdravstvenu zaštitu koristila u smislu odredbi članka 82. i 84., kao i za prijevoz umrle osigurane osobe – darivaoca organa, tkiva ili stanica.
Novo NN 112/2005 • Pravo na naknadu troškova prijevoza iz stavka 1. ovog članka pripada pravnoj ili fizičkoj osobe koja je o svom trošku izvršila prijevoz i to u visini stvarnih troškova tog prijevoza.«.
Poslovi NN 112/2005 • Iznimno od odredbe stavka 1. ovog članka, osigurana osoba koja zbog hemodijalize koristi prijevoz na području grada ili mjesta prebivališta, odnosno boravišta gdje postoji organizirani javni prijevoz, ima pravo na paušalnu novčanu naknadu u visini dvostrukog iznosa cijene mjesečne pokazne karte.
Poticaji NN 112/2005 • Osigurana osoba koja hemodijalizu koristi na području grada ili mjesta prebivališta, odnosno boravišta gdje ne postoji organiziran javni prijevoz ima pravo na paušalnu naknadu u visini dvostrukog iznosa cijene mjesečne pokazne karte najbližeg mjesta, odnosno grada u kojem postoji mogućnost korištenja takve karte.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 8/99, Broj 5/94, Broj 89/06, Broj 1/01, Broj 83/09, Broj 95/96


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled