PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 98/2007 • 4 Komisija je u svojoj radnoj knjizi od 26. svibnja 1999. pod nazivom »Uključivanje aspekata zaštite okoliša u sve relevantne politike« te u svome izvješću Helsinškom Europskom vijeću o uključivanju problema zaštite okoliša i održivog razvoja u politike Zajednice (SEC(1999) 1941 konačno) izrazila svoju privrženost uključivanju politike zaštite okoliša u ostala politička područja.
NN 98/2007 • 6 Načelo najboljih dostupnih tehnika je uvedeno u zakonodavstvo Zajednice Direktivom Vijeća 76/464/EEZ od 4. svibnja 1976. o zagađenju uzrokovanom određenim opasnim tvarima koje se ispuštaju u vodeni okoliš Zajednice (SL L 129, 18. 5. 1976., str. 23) i ponovo se pojavilo, s malim izmjenama i dopunama, u Direktivi Vijeća 84/360/EEZ od 28. lipnja 1984. o borbi protiv zagađenja zraka iz industrijskih postrojenja (SL L 188, 16.7.1984., str. 20). Direktiva Vijeća 96/61/EEZ od 24. rujna 1996. o integriranom sprečavanju i nadzoru zagađenja (SL L 257, 10. 10. 1996., str. 26.; »Direktiva IPPC«) razvila je i potvrdila ovo načelo. Opseg Direktive IPPC obuhvaća industrijska postrojenja s velikim rizikom od zagađenja. Ova se Direktiva od studenoga 1999. primjenjuje na nova ili postojeća postrojenja koja su bila podvrgnuta značajnim izmjenama. Postojeća postrojenja se do listopada 2007. moraju uskladiti s propisima iz Direktive IPPC. Do tog se datuma primjenjuju odredbe iz dviju gore spomenutih direktiva koje se odnose na načelo BAT. Konkretne standarde – tj. granične vrijednosti za emisije ili potrošnju na temelju korištenja najboljih dostupnih tehnika – u pravilu ne određuje Zajednica, nego državna tijela.
NN 98/2007 • 7 Ova se definicija nalazi u prijedlogu Komisije za Direktivu Parlamenta i Vijeća o promicanju električne energije iz obnovljivih izvora na unutarnjem elektroenergetskom tržištu (SL C 311 E, 31.10.2000., str. 320). Kada Parlament i Vijeće usvoje ovu Direktivu, Komisija će koristiti definiciju iz konačnog teksta.
NN 98/2007 • 9 Porezi i pristojbe za zaštitu okoliša na jedinstvenom tržištu (COM(97) 9 konačno, 26.3.1997.).
NN 98/2007 • 14 Komisija ističe da se ove smjernice odnose jedino na potpore za zaštitu okoliša, ne dovodeći u pitanje primjenjivost ostalih odredaba o državnim potporama, u granicama propisa o kombiniranju potpora iz točke 74. u nastavku.
NN 98/2007 • 18 Naslijeđeni troškovi su troškovi koje snose poduzetnici na temelju preuzetih obveza i koje više nisu u stanju poštovati kao posljedica liberalizacije sektora u pitanju.
NN 98/2007 • 22 Osim malih i srednjih poduzetnika, kako je predviđeno u točki 20.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 98/2007 • 27 Rezolucija Vijeća od 8. lipnja 1998. o obnovljivim izvorima energije (SL C 198, 24. 6. 1998., str. 1).
NN 98/2007 • 28 Ovi bonusi nisu dostupni ako država članica dodjeljuje potporu za ulaganje u skladu s trećim stavkom u točki 32. (potpora u visini do 100% opravdanih troškova).
NN 98/2007 • 29 Ulaganja u regijama primateljicama pomoći ostvaruju pravo na potporu za ulaganja ukoliko zadovoljavaju uvjete iz smjernica za regionalne državne potpore (SL C 74, 10. 3. 1998., str. 9).
NN 98/2007 • 31 Preporuka Komisije 96/280/EZ od 3. travnja 1996. o definiciji malih i srednjih poduzetnika (SL L 107, 30. 4. 1996., str. 4).
NN 98/2007 • 32 Ulaganja malih i srednjih poduzetnika ostvaruju pravo na potporu ulaganja prema odredbama Uredbe Komisije (EZ-a) br. 70/2001 od 12. siječnja 2001. o primjeni članaka 87. i 88. Ugovora EZ-a na državne potpore za male i srednje poduzetnike (SL L 10, 13. 1. 2001., str. 33).
NN 98/2007 • 34 Komisija ističe kako sanacija izvršena od strane javnih tijela ne ulazi u opseg članka 87. Ugovora. Problemi vezani uz državne potpore se mogu, međutim, javiti u slučaju prodaje saniranog zemljišta po cijeni koja je manja od njegove tržišne vrijednosti.
NN 98/2007 • 35 Svi izdaci poduzetnika za sanaciju zemljišta, bez obzira na činjenicu mogu li se spomenuti izdaci prikazati u bilanci kao dugotrajna materijalna imovina, tretiraju se kao opravdana ulaganja u slučaju sanacije zagađenih lokacija.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 88/02, Broj 41/08,
Broj 2/06, Broj 58/00,
Broj 15/91, Broj 9/09
LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA