PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 38/2006 • označava dio konstruiran da utvrđuje i prenosi računalu stanje vrtnje kotača ili dinamička stanja vozila.
NN 38/2006 • označava dio konstruiran da mijenja silu (sile) kočenja u skladu sa signalom koji primi od računala.
NN 38/2006 • 3.1 Svaki regulirani kotač mora biti takav, da može staviti u rad najmanje svoj vlastiti uređaj.
NN 38/2006 • 3.2 Svaki prekid napajanja uređaja električnom energijom i/ili ožičenja izvan elektronike računala mora biti signaliziran vozaču optičkim upozornim signalom, koji mora biti vidljiv čak i na dnevnom svjetlu; vozač mora moći lako provjeriti njegovo radno stanje(1).
NN 38/2006 • 3.4 Smetnje koje prave elektromagnetska polja ne smiju ometati rad uređaja(2).
NN 38/2006 • 3.5 Protublokirajući uređaji moraju zadržati svoju radnu sposobnost kad je kočnica potpuno aktivirana za vrijeme bilo kojeg zaustavljanja.
NN 38/2006 • 4.1.1. U slučaju motocikala na dva kotača i tricikala, sustavi kočenja opremljeni protublokirajućim uređajem smatraju se prihvatljivim ako je zadovoljen uvjet
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 38/2006 • 4.1.2. Koeficijent iskorištenog prianjanja a mora se izmjeriti na površinama ceste s koeficijentom prianjanja koji ne prelazi 0,45 i nije manji od 0,8.
NN 38/2006 • 4.1.3. Ispitivanja se moraju provesti s neopterećenim vozilom.
NN 38/2006 • 4.1.4. Postupak ispitivanja za određivanje koeficijenta prianjanja (K) i formula za izračunavanje iskorištenog prianjanja (e) su kako je propisano u Dopuni ovog Dodatka.
NN 38/2006 • 5.1.1. avaki kotač kojeg regulira protublokirajući uređaj mora blokirati kad se punom silom(4) naglo djeluje na njegovu upravljačku napravu, na dvije vrste površine ceste propisane u točki 4.1.2, pri početnim brzinama koje idu do 0,8 Vmax, ali ne prelaze 80 km/h(5).
NN 38/2006 • 5.1.2. Kad kotač kojega regulira protublokirajući uređaj prelazi s površine s visokim prianjanjem na površinu s niskim prianjanjem propisanim u točki 4.1.2, uz djelovanje punom silom(4) na upravljačku napravu, kotač ne smije blokirati. Brzina vožnje i trenutak aktiviranja kočnica moraju biti tako proračunani da se, s potpuno aktivnim protublokirajućim uređajem na površini s visokim prianjanjem, prelazak s jedne površine na drugu obavi približno brzinom 0,5 Vmax, ne prelazeći 50 km/h.
NN 38/2006 • (2) Proizvođači moraju tehničkim službama staviti na uvid postupke ispitivanja i rezultate, dok se ne odobre ujednačeni postupci ispitivanja.
NN 38/2006 • (4) Puna sila označava najveću silu propisanu u točki 2.4 Dodatka 1. za odgovarajuću kategoriju vozila: može se uporabiti veća sila ako je potrebna za aktiviranje protublokirajućeg uređaja
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 35/01, Broj 58/95,
Broj 63/08, Broj 7/97,
Broj 9/02, Broj 9/02
LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE