PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 81/2008 • Odsjek za opće poslove obavlja poslove vezane uz prijam i dostavu pošte, raspoređivanje i otpremu akata, arhiviranje i čuvanje registraturne građe koja nastaje radom Ministarstva i vođenje propisanih evidencija, knjiga i registara; zaštitu na radu; poslove posluživanja toplih i hladnih napitaka; umnožavanja i fotokopiranja službenih dokumenata; poslove interne telefonske centrale; planira kratkoročne i srednjoročne radne zadatke Odjela; vodi registre u vezi postupanja u procesu rada.
NN 81/2008 • Iza članka 13. dodaju se podnaslovi i članci 13.a i 13.b koji glase:
NN 81/2008 • Pododsjek za vođenje pisarnice obavlja poslove vezane uz prijam i dostavu pošte; raspoređivanje i otpremu akata; arhiviranje i čuvanje registraturne građe koja nastaje radom Ministarstva i vođenje propisanih evidencija, knjiga i registara.
NN 81/2008 • Pododsjek za pomoćne poslove obavlja poslove zaštite na radu; brine o poslovima reprezentacije Ministarstva; poslove posluživanja toplih i hladnih napitaka; umnožavanja i fotokopiranja službenih dokumenata; poslove interne telefonske centrale.«.
NN 81/2008 • Odsjek za tehničke poslove brine o urednom i pravilnom korištenju imovine i sredstava za rad; vodi materijalnu evidenciju o nabavi i raspodjeli uredskog materijala i sitnog inventara; osigurava službeni prijevoz državnih dužnosnika i službenika uz upravljanje i održavanje voznog parka; planira kratkoročne i srednjoročne radne zadatke; vodi registre u vezi postupanja u procesu rada; podnosi izvješća o učinjenom u kvantitativnom i kvalitativnom smislu; brine o tome da je svaki rashod opravdan stvarnom potrebom i potvrđen prethodnom kontrolom.«
NN 81/2008 • Podnaslov iznad članka 15. i članak 15. mijenjaju se i glase:
NN 81/2008 • Odjel za informatičke poslove obavlja poslove planiranja razvoja i uvođenja informatičkog sustava za potrebe Ministarstva; prati informacijske tehnologije i predlaže njihovu primjenu za unaprjeđenje informatičkog sustava; predlaže metode rada sukladno novim informatičkim uslugama; analizira zahtjeve korisnika informatičkog sustava Ministarstva i predlaže prioritete sukladno poslovnim procesima; obavlja poslove normizacije informatiziranih procesa sukladno ISO normama; određuje pravila i standarde zaštite i način korištenja informacijske infrastrukture informatičkog sustava; brine o edukaciji korisnika za djelotvorno i ispravno korištenje informatičkih resursa; osigurava pružanje pomoći i podrške korisnicima informatičkog sustava iz područja uporabe informatičke opreme i programskih rješenja; nadzire rad i održavanje svih elemenata informatičkog sustava; obavlja administrativne poslove vezane uz korištenje informatičkih resursa (administracija servisa, dodjela korisničkih imena, određivanje prava pristupa resursima, obavljanje backup procedura i sl.); sudjeluje u planiranju nabave i održavanja programske, računalne i komunikacijske opreme za Ministarstvo; planira kratkoročne i srednjoročne radne zadatke Odjela; sudjeluje u planiranju državnog proračuna u djelokrugu rada Odjela; izrađuje načine postupanja o različitim procesima rada; analizira funkcije iz djelokruga rada Odjela; vodi registre u vezi postupanja u procesu rada i sklopljenih ugovora; podnosi izvješća o učinjenom u kvantitativnom i kvalitativnom smislu; brine da je svaki rashod opravdan stvarnom potrebom i potvrđen prethodnom kontrolom.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 81/2008 • Podnaslov iznad članka 16. i članak 16. mijenjaju se i glase:
NN 81/2008 • Odsjek za tehničko upravljanje sustavom obavlja administrativne poslove vezane uz korištenje informatičkih resursa – administracija servisa i servera, administriranje korisničkih računa, određivanje prava pristupa resursima, obavljanje procedura izrade zaštitnih kopija podataka, administracija antivirusne zaštite; poslove definiranja i provedbe osiguranja mjera sigurnosti, zaštite baza podataka i informatičke opreme, te zaštite podataka od neovlaštenog korištenja; nadzora rada i održavanja svih elemenata informatičkog sustava; određivanja pravila i standarda zaštite i načina korištenja informacijske infrastrukture informatičkog sustava; sudjeluje u planiranju nabave i održavanja sistemske, računalne i komunikacijske opreme za Ministarstvo.“.
NN 81/2008 • Podnaslov iznad članka 17. i članak 17. mijenjaju se i glase:
NN 81/2008 • Odjel za pravnu podršku javne nabave priprema pravne podloge za provedbu postupaka javne nabave sukladno odredbama Zakona o javnoj nabavi, sudjeluje u pregledu, ocjeni i odabiru ponuda, sudjeluje u postupcima rješavanja žalbi u postupcima javne nabave, izrađuje obrazloženja u odgovoru na žalbu i daje očitovanja o činjeničnim i pravnim navodima te o žalbenom zahtjevu, priprema dokumentaciju za potrebe i po zahtjevu Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave, Državnog odvjetništva Republike Hrvatske i drugih nadležnih tijela, daje mišljenje o prijedlozima propisa o javnoj nabavi, obavlja pravne poslove na pitanjima praćenja ispunjenih ugovornih obveza, izrađuje anekse ugovora i kontrolira postojanje pravnog osnova za sklapanje aneksa ugovora, sudjeluje u procesu pripreme međunarodnih ugovora i izradi zakonskih propisa s područja sklapanja ugovora o zajmovima.«.
NN 81/2008 • U članku 37. stavku 2. podtočke 6.3.1. i 6.3.2. mijenjaju se i glase:
NN 81/2008 • 6.3.2. Odjel za provedbu, praćenje i promjene sadržaja ugovora.«.
NN 81/2008 • Podnaslov iznad članka 38. i članak 38. mijenjaju se i glase:
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 137/04, Broj 147/98,
Broj 58/06, Broj 82/96,
Broj 73/97, Broj 155/08
LINK - POSLOVNI SAVJETNIK, POSLOVNI SUBJEKTI, POSLOVNI PLAN I DRUGO