PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 147/2009 • 6. Gradsko vijeće Grada Vinkovaca na 15. sjednici održanoj 29. travnja 2003. godine, na temelju članka 1. stavka 2. Zakona o sigurnosti prometa na cestama (»Narodne novine« broj 84/92., 5/93., 6/93., 26/93., 29/94., 43/96., 46/96., 54/96. i 59/96.), članaka 18. i 51. Statuta Grada Vinkovaca (»Službeni glasnik« Grada Vinkovaca broj 10/01. – pročišćeni tekst) i članka 30. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Vinkovaca (»Službeni glasnik« Grada Vinkovaca broj 10/01. – pročišćeni tekst) donijelo je osporenu Odluku.
NN 147/2009 • Korisnik parkirališta čini povredu ugovora o parkiranju, koja povlači ugovornu kaznu:
NN 147/2009 • a) ne istakne parkirnu kartu na vjetrobranskom staklu vozila u roku od 10 minuta od dolaska na parkiralište, osim ako naknadu za parkiranje plaća putem GSM operatera ili koristi mjesečnu parkirnu kartu,
NN 147/2009 • d) u parkirnu kartu unese netočne podatke o vremenu korištenja parkiranja ili na drugi način dovede u zabludu osobu ovlaštenu za kontrolu parkiranja,
NN 147/2009 • Za povrede ugovora iz članka 14. ove Odluke plaća se ugovorna kazna u iznosu od 60,00 kn.
NN 147/2009 • Izuzetno od odredbe stavka 1. ovoga članka korisnik parkirališta koji je počinio povredu obveze iz ugovora o parkiranju iz članka 14. toč. a), b) i c) ove Odluke može isti dan kad je počinjena povreda ugovora o parkiranju podmiriti ugovornu kaznu u visini od 20,00 kn te u narednih šest dana u visini od 30,00 kn, neovisno o zoni. U protivnom, plaća ugovornu kaznu prema odredbi stavka 1. ovog članka.
NN 147/2009 • Račun i nalog za plaćanje ugovorne kazne izdaje osoba ovlaštena za kontrolu parkiranja, te ga na odgovarajući način, pričvršćuje na vozilo.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 147/2009 • Ako korisnik parkiranja ne postupi u roku po nalogu izdanom u skladu s odredbom stavka 2. ovoga članka dužan je, pored iznosa ugovorne kazne, u daljnjih osam dana platiti troškove opomene te zakonsku zateznu kamatu, na što će ga se u nalogu upozoriti.
NN 147/2009 • Osoba zadužena za kontrolu parkiranja dužna je na kraju svoje smjene, upravi organizatora parkiranja predati evidenciju naloga.
NN 147/2009 • Ako korisnik parkiranja ne plati ugovornu kaznu, organizator parkiranja pokrenut će protiv njega u svoje ima i za svoj račun odgovarajući sudski postupak.
NN 147/2009 • Razlozi zbog kojih je Sud djelomično prihvatio konkretan prijedlog predlagateljice i utvrdio nesuglasnost članaka 14., u izdvojenim dijelovima, 15. i 16. stavka 5. Odluke, razlozi zbog kojih je pozivom na članak 38. stavak 2. Ustavnog zakona pokrenut postupak za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom, s ukidanjem članka 16. stavaka 1., 2. i 3. Odluke, kao i razlozi zbog kojih nije prihvatio dio prijedloga predlagateljice u odnosu na preostali dio članka 14. Odluke, postoje i u predmetnom slučaju.
NN 147/2009 • Stoga Ustavni sud upućuje na prihvaćeno pravno stajalište o istom pravnom pitanju izraženo u odluci broj: U-II-355/2007 i U-II-3924/2007 od 10. prosinca 2008. godine.
NN 147/2009 • Sukladno odredbama članaka 134. i 136. Ustava, kao i odredbi članka 19. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, jedinice lokalne samouprave u okviru datih nadležnosti, uređuju sustav kontrole i naplate parkiranja. U postupku uređenja prometa na svom području dužne su pridržavati se mjerodavnih odredbi neposredno višeg propisa, zakona i Ustava, sve sukladno normativnom sadržaju odredbe članka 5. Ustava.
NN 147/2009 • Budući da predlagateljica osporava suglasnost s Ustavom i zakonom članka 9. stavka 2. Odluke »iz razloga propisivanja naplate naknade za korištenje parkirnog mjesta u slučajevima kada osoba sa utvrđenim invaliditetom svoje vozilo parkira na mjesto koje nije označeno za invalide«, Ustavni sud sagledavajući cjelovitost normativnog sadržaja članka 9. Odluke u odnosu na navedene mjerodavne odredbe Ustava i naznačenog Zakona, ne nalazi razloga za utvrđenje njegove nesuglasnost s Ustavom i zakonom, konkretno odredbama članaka 5. i 14. stavka 2. Ustava.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 175/03, Broj 25/95,
Broj 125/97, Broj 33/00,
Broj 8/02, Broj 12/07
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE