PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 127/2005 • Sve troškove ovog proširenog inspekcijskog pregleda snosi vlasnik ili kompanija.
NN 127/2005 • Ministarstvo mora također o svojoj odluci pisano izvijestiti državu zastave, odnosno klasifikacijsko društvo, druge države članice, Europsku komisiju i Tajništvo Memoranduma.
NN 127/2005 • 5. Informacija vezana za brodove kojima je određena mjera odbijanja uplovljenja mora biti unesena u informacijski sustav SIReNaC i objavljena u skladu s člankom 64. i Dodatkom XVII. ovog Pravilnika.
NN 127/2005 • Kada je razlog za zaustavljanje broda posljedica oštećenja pretrpljenog za vrijeme plovidbe do luke, nalog za zabranu isplovljenja se neće izdati, pod uvjetom da:
NN 127/2005 • 2. su prije uplovljenja u luku, zapovjednik ili kompanija dostavili inspekciji detalje o okolnostima nezgode i pretrpljenom oštećenju, kao i podatke o zahtijevanoj prijavi administraciji države zastave;
NN 127/2005 • 3. je na brodu poduzeta odgovarajuća popravna radnja, na zadovoljstvo inspektora, i
NN 127/2005 • 4. se inspektor uvjeri, nakon obavijesti o završetku popravne radnje, da su nedostaci koji su očito ugrožavali sigurnost, zdravlje ili okoliš otklonjeni.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 127/2005 • Dio 3. ovog Dodatka sadrži primjere nedostataka od kojih svaki pojedinačno može biti dovoljan razlog za izricanje mjere zabrane isplovljenja broda (članak 54., stavak 3.).
NN 127/2005 • U donošenju svoje stručne prosudbe da li izreći mjeru zabrane isplovljenja za neki brod ili ne, inspektor mora primijeniti sljedeća mjerila:
NN 127/2005 • Brodovi koji nisu sigurni za isplovljenje moraju biti zadržani nakon prvog pregleda i bez obzira na to koliko brod namjerava ostati u luci.
NN 127/2005 • Potreba da se inspektor vrati na brod mjerilo je ozbiljnosti nedostatka. Ipak, to ne stvara obvezu za svaki pojedini slučaj.
NN 127/2005 • Time se podrazumijeva da se inspektor na jedan ili drugi način, treba uvjeriti da su nedostaci otklonjeni prije isplovljenja, i to po mogućnosti ponovnim posjetom brodu.
NN 127/2005 • 2. brod ima sastav posade (broj članova posade s odgovarajućim ovlaštenjima) kakav se traži u Ispravi o najmanjem sigurnosnom sastavu posade;
NN 127/2005 • U tijeku pregleda inspektor mora nadalje utvrditi jesu li brod i/ili posada u stanju:
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 81/06, Broj 35/02,
Broj 132/06, Broj 143/06,
Broj 156/08, Broj 114/93
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA