PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 90/2008 • – svrha potpora mora biti pokrivanje do 30 posto troškova obavljanja predmetne usluge ili financiranje kupnje opreme za pretovar radi pružanja predviđene usluge do 10 posto takvog ulaganja;
NN 90/2008 • – usluga koja je predmet projekta mora biti gospodarski održiva nakon razdoblja u kojem je odobrena kao prikladna za javno financiranje;
NN 90/2008 • U konkretnom slučaju utvrđeno je da Ministarstvo planira dodjeljivati subvenciju za pokriće troškova poslovanja na linijama Gioia
NN 90/2008 • Tauro – Ploče i Gioia Tauro – Bar – Split – Zadar poduzetniku Lošinjska plovidba – Brodarstvo d.d. od 2008. do 2010., dakle u razdoblju od tri godine, čime je ispunjen prvi od gore navedenih uvjeta.
NN 90/2008 • Važnost međuobalnog povezivanja luka prepoznala je i Europska unija, iz kojeg razloga je i osmišljen program Marco Polo. Ovaj program čini sastavni dio europske politike koja ima za cilj smanjivanje cestovne zakrčenosti, negativnog utjecaja teretnog prometa na okoliš te poboljšanje intermodalnog prometa.
NN 90/2008 • U cilju zaštite okoliša kroz subvencioniranje prijenosa tereta s cestovnog na pomorski u domaćem i međunarodnom prometu, Ministarstvo je usvojilo program »Plava autocesta – probni program za 2008.«, kojemu je cilj utvrđivanje novog programa državnih potpora za međuobalno prometno povezivanje i razvoj kombiniranog prometa predviđen za razdoblje od 2009. do 2011.
NN 90/2008 • Ovim programom utvrđen je utjecaj cestovnog i kombiniranog prijevoza na okoliš prema mjerilima koji dokazuju kako model kombiniranog prijevoza ima manji negativni utjecaj na okoliš u odnosu na prijevoz tereta cestovnim pravcima.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 90/2008 • U ovom slučaju Ministarstvo nije provodilo javni natječaj s obzirom na činjenicu, kako Ministarstvo navodi u zahtjevu, da je temeljem Zakona o javnoj nabavi (»Narodne novine« broj 117/01) tadašnje Ministarstvo pomorstva, prometa i veza donijelo Zaključak klasa: UP/I 034-03/02-01/1874, urbroj: 513-15/02-2 od 22. listopada 2002., s uputom i obrazloženjem u kojem se navodi kako se Zakon o javnoj nabavi ne primjenjuje na nabavu koja, pored ostalog, obuhvaća i usluge javnog prometa, slijedom čega postoji osnova za dodjelu izravne i pojedinačne potpore.
NN 90/2008 • Vijeće je nadalje utvrdilo kako potpora za međuobalno povezivanje u konkretnom slučaju ne premašuje intenzitet od 30 posto ukupnih troškova nastalih obavljanjem ove usluge te da planirani iznos državne potpore ne prelazi iznos planiranog gubitka poduzetnika ostvarenog na navedenim linijama.
NN 90/2008 • S obzirom na činjenicu kako je Ministarstvo naknadno izmijenilo izračun troškova za 2008., opravdavajući izmjene smanjenjem broja putovanja nastalih zbog zakrčenosti luke Gioia Tauro što za posljedicu ima duže trajanje putovanja, planirani iznos državne potpore za 2008. iznosi 14.998.500,00 kuna.
NN 90/2008 • Vijeće je stoga utvrdilo da planirani ukupni iznos državne potpore od 14.998.500,00 kuna, odnosno 2.999.700,00 USD, pokriva 46 posto iznosa ukupnog gubitka poduzetnika Lošinjska plovidba – Brodarstvo d.d. nastalog obavljanjem usluge međuobalnog povezivanja.
NN 90/2008 • Međutim, Ministarstvo je dužno voditi računa i o činjenici da je unatoč opravdanom iznosu godišnje državne potpore od 14.998.500,00 kuna, u prijedlogu Državnog proračuna za 2008. osigurano tek 10.000.000,00 kuna.
NN 90/2008 • Pritom je Vijeće vodilo računa o činjenici da je poduzetnik sklopio više obvezujućih ugovora s megabrodarima o obavljanju usluge feeder servisa te da takvi ugovorni odnosi traju od 1999. godine. Poduzetnik bi morao, nakon proteka trogodišnjeg razdoblja u kojem je odobrena državna potpora u obliku subvencije za obavljanje usluge feeder servisa, samostalno poslovati na navedenim linijama bez potpore države, odnosno na odgovarajući način uskladiti postojeće obvezno pravne odnose s megabrodarima, polazeći od važnosti poslovanja na tržišnim osnovama u budućnosti.
NN 90/2008 • Nadalje, s obzirom na to da u zahtjevu nisu dostavljeni izračuni troškova za obavljanje ove usluge na navedenim linijama za 2009. i 2010., Ministarstvo je dužno voditi računa o maksimalnom broju godišnjih putovanja na linijama Gioia Tauro – Bar – Split – Zadar i Gioia Tauro – Ploče te da se godišnji iznos državne potpore mora postupno smanjivati s obzirom na činjenicu da usluga mora biti gospodarski održiva nakon razdoblja od tri godine.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 70/08, Broj 91/96,
Broj 93/98, Broj 146/99,
Broj 105/07, Broj 109/07
LINK - POSLOVNI SAVJETNIK, POSLOVNI SUBJEKTI, POSLOVNI PLAN I DRUGO