PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-potrebno-je-napomenuti-da-tmwp NN 37/2007

• Tablica 7.: Kretanja tržišnih udjela tržišnih takmaca na tržištu trgovine tiskom na veliko u RH u razdoblju od 2000. do 2005. godine


Stranica 2007-04-37-1239 NN 37/2007

• U svrhu pojašnjenja strukture mjerodavnog tržišta kroz duže vremensko razdoblje, tablicom 7. prikazan je trend kretanja udjela tržišnih takmaca na mjerodavnom tržištu.


Internet NN 37/2007

• Za razliku od poduzetnika TISAK d.d., tržišni udjel poduzetnika Distri-press d.o.o. na tržištu trgovine tiskom na veliko kroz svih šest promatranih godina pokazuje stalan rast od 20 – 25 posto u 2001. godini do 30 – 35 posto u 2005. godini.


Internet stranice NN 37/2007

• Navedeno dodatno ukazuje na visoku koncentriranost ovog mjerodavnog tržišta, budući da prva tri poduzetnika-glavna tržišna takmaca ostvaruju gotovo 90 posto udjela na tržištu, te su međusobno bitno kapitalno i/ili personalno povezani.


Internet stranice NN 37/2007 • Budući da je poduzetnik AGROKOR d.d. putem poduzetnika KONZUM d.d., prije stjecanja udjela u poduzetniku TISAK d.d. na ovom mjerodavnom tržištu, bio prisutan s neznatnim tržišnim udjelom od 0,008 posto, on će stjecanjem većinskog udjela u temeljnom kapitalu poduzetnika TISAK d.d. preuzeti i njegov tržišni udjel na mjerodavnom tržištu, te će na taj način zapravo ući na predmetno mjerodavno tržište.
Internet stranice NN 37/2007 • Za razliku od tržišta trgovine tiskom na veliko, glavna značajka tržišta trgovine tiskom na malo je veći broj tržišnih takmaca, te manja koncentriranost tržišta.
Internet stranice NN 37/2007 • U predmetnom slučaju analiza tržišta trgovine na malo provedena je s obzirom na prodaju tiska na prodajnim mjestima specijaliziranim za prodaju tiska i duhanskih proizvoda, u vlasništvu ili najmu distributera ili drugih poduzetnika (npr. u kioscima ili čvrstim objektima), kao i prodajom na drugim prodajnim mjestima (npr. u supermarketima i sl.).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 37/2007
• S obzirom na navedene specifičnosti ali i njegovu lokalnu dimenziju zbog navika potrošača, mjerodavno tržište trgovine tiskom na malo u zemljopisnom smislu definirano je kao područje županija: Grada Zagreba, Primorsko-goranske, Osječko-baranjske, Splitsko-dalmatinske, Istarske i Zadarske županije. Naime, na području tih županija oba poduzetnika, sudionika koncentracije ostvaruju najznačajnije prihode od trgovine tiskom na malo.

Poslovne stranice NN 37/2007
• Cilj provođenja detaljne analize bio je steći realan uvid u strukturu mjerodavnog tržišta trgovine tiskom na malo, te tržišne udjele pojedinih poduzetnika na navedenom mjerodavnom tržištu na području pojedine županije. Zbog neekonomičnosti obuhvaćanja i uključivanja u analizu svih poduzetnika koji obavljaju predmetnu djelatnost na području pojedine županije, za potrebe analize uzet je uzorak od pet najznačajnija poduzetnika s osnovnom djelatnošću trgovine na malo mješovitom robom, prema kriteriju njihovog ukupno ostvarenog prihoda. Osim navedenih, u analizu su uključeni i poduzetnici kojima je glavna djelatnost trgovina tiskom i duhanskim proizvodima na malo te raspolažu vlastitim ili unajmljenim prodajnim mjestima na području pojedine županije.

Servis NN 37/2007 • Analizom tržišta trgovine tiskom na malo utvrđeno je da je poduzetnik TISAK d.d. u 2005. godini vodeći takmac na mjerodavnom tržištu, te da je u većini promatranih županija poduzetnik u vladajućem položaju s više od 50 posto tržišnog udjela. Iznimka je Splitsko-dalmatinska županija u kojoj poduzetnik Slobodna Dalmacija – trgovina d.o.o. ostvaruje najznačajnije prihode. Pored toga, na mjerodavnom tržištu trgovine tiskom na malo, pored poduzetnika TISAK d.d. ne postoji drugi poduzetnik koji svojom prisutnošću pokriva područje svih promatranih županija, a osobito ne u tako značajnoj mjeri.
Glasnik NN 37/2007 • R. br.PoduzetnikUk. prihod u 2005. (u kn)Rasponi udjela (u %)Uk. prihod u 2004.
Novo NN 37/2007 • (u kn)Rasponi udjela (u %)Uk. prihod u 2003. (u kn)Rasponi udjela (u %)
Poslovi NN 37/2007 • Obrada: Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja, Sektor za zaštitu tržišnog natjecanja.
Poticaji NN 37/2007 • Tablica 9.: Struktura mjerodavnog tržišta trgovine tiskom na malo u razdoblju od 2003. – 2005. na području Primorsko-goranske županije
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 10/94, Broj 77/07, Broj 42/01, Broj 30/08, Broj 29/06, Broj 8/93


LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA Pregled