PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-pozivi-prema-uslugama-s-bwgh NN 42/2006

• Pozivi generirani od strane krajnjih korisnika T-Coma prema 0800 usluzi u mreži Operatora mogu biti predani u mrežu Operatora samo na regionalnim pristupnim točkama za međusobno povezivanje. Iz tog razloga, Operator mora biti spojen na regionalnu pristupnu točku. Pozivi se ne mogu ostvariti putem usluge odabira ili predodabira operatora.


Stranica 2006-04-42-1004 NN 42/2006

• Operator je odgovoran za naplatu prema svom pretplatniku 0800 usluge.


Internet NN 42/2006

• Usluga prijenosa poziva sastoji se od prijenosa prometa predanog iz mreže Operatora kroz T-Com mrežu, a prema mrežama drugih operatora.


Internet stranice NN 42/2006

• Naknada za prijenos poziva kroz T-Com mrežu određena je u članku 16.3.8 ove standardne ponude.


Internet stranice NN 42/2006
• Telekomunikacijske usluge koje podržavaju T-Comove usluge međusobnog povezivanja ovise o mogućnosti signalizacijskih sustava da prenesu tražene podatke između T-Com mreže i mreže Operatora kao i o mogućnosti svake od tih mreža da stavi te usluge na raspolaganje.

Internet stranice NN 42/2006
• Prijenos sljedećih vrsta poziva kroz T-Comove pristupne točke podržava se u oba smjera:

Internet stranice NN 42/2006 • – usluga prijenosa osnovnih PSTN/ISDN govornih poziva / bazirana na audio nosiocu 3,1 kHz
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 42/2006 • Pozivi nastali u T-Com mreži i predani u mrežu Operatora će uvijek sadržavati prijenos identiteta pozivajuće linije - CLI, kao i podatke kada krajnji korisnik T-Coma ima aktiviranu uslugu skrivenog pozivnog broja – CLIR. Operator je dužan poštivati uslugu skrivenog pozivnog broja – CLIR.
Poslovne stranice NN 42/2006 • Pored onog što je propisano važećim propisima, Operator je dužan poštivati sljedeća minimalna načela u svezi s korištenjem identiteta pozivajuće linije - CLI. CLI mora uvijek predstavljati točan broj dodijeljen pretplatničkom priključku javne telekomunikacijske mreže na kojoj je poziv nastao. Navedeni broj je broj koji Operatoru dodjeljuje nadležno regulatorno tijelo, a Operator ga zatim pridjeljuje svojem krajnjem korisniku. Operator je dužan pridržavati se, u onoj mjeri u kojoj je to tehnički moguće, mjerodavnih ITU preporuka i Europskih smjernica za identifikaciju pozivne linije, koje izdaje Europska telekomunikacijska platforma – ETP (22. siječnja 1999.).
Pregledi NN 42/2006 • 7. TEHNIČKI I EKSPLOATACIJSKI UVJETI ZA USLUGE ME?USOBNOG POVEZIVANJAT-Coma
Glasnik NN 42/2006 • Vod međusobnog povezivanja uspostavlja T-Com na lokaciji Operatora (međusobno povezivanje na lokaciji korisnika) ili Operator na lokaciji T-Coma (međusobno povezivanje na lokaciji T-Coma), s tim da vod za međusobno povezivanje, u oba slučaja, mora zadovoljavati tehničke preduvjete postavljene ovom Standardnom ponudom.
Novo NN 42/2006 • Na zahtjev Operatora T-Com će omogućiti međusobno povezivanje na lokaciji T-Coma i u tu svrhu smještaj opreme na lokaciji T-Coma (kolokacija) pod uvjetima određenima u članku 7.2.4 ove standardne ponude. U tom slučaju, vod za međusobno povezivanje osigurava Operator.
Poslovi NN 42/2006 • Pod točkama razgraničenja podrazumijevaju se granice u kojima dolazi do fizičkog prijelaza odgovornosti i vlasništva nad opremom između Operatora i T-Coma. Te točke su priključak napajanja, uzemljenja i 2048 kbit/s sučelje.
Poticaji NN 42/2006 • Prijenosni medij za prijenosni sustav međusobnog povezivanja (svjetlovodni kabel ili drugi kabel) ne predstavlja točku razgraničenja.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 110/04, Broj 4/99, Broj 147/05, Broj 10/96, Broj 123/05, Broj 60/08


LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE Pregled