PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 133/2005 • Prema odredbi članka 4. stavka 3. slova d ZDP-a u svezi sa stavkom 1. istoga članka ZDP-a, Agencija odobrava prijedlog državne potpore ako je prijedlog sukladan tom zakonu, te pravilima koja proizlaze iz Uredbe i odredaba relevantnih međunarodnih sporazuma koje se odnose na područje državnih potpora.
NN 133/2005 • Da bi se u konkretnom slučaju državna potpora smatrala sukladnom odredbama ZDP-a, ta potpora mora ispunjavati dva temeljna uvjeta. Prvi je uvjet da je potpora namijenjena poduzetniku u teškoćama. Drugi je uvjet da je državna potpora namijenjena sanaciji ili restrukturiranju toga poduzetnika, s ciljem ponovne uspostave poduzetnikove dugoročne održivosti na tržištu bez dalnjih državnih potpora.
NN 133/2005 • Prema odredbi 16. stavka 2. Uredbe, poduzetnikom u teškoćama smatra poduzetnik koji nije sposoban vlastitim sredstvima ili sredstvima koja može pribaviti od svojih vlasnika ili vjerovnika, zaustaviti negativna kretanja poslovanja, a koja bi, bez posredovanja države, ugrozila opstanak toga poduzetnika.
NN 133/2005 • Nadalje, ako je državna potpora namijenjena poticanju određenih gospodarskih djelatnosti ili određenih gospodarskih područja, ta će se potpora prema izričitoj odredbi članka 4. stavka 3. slovo d ZDP-a, smatrati sukladnom tome zakonu. Konkretno, takva potpora, prema odredbi članka 16. stavka 1. Uredbe, mora biti namijenjena sanaciji ili restrukturiranju poduzetnicima u teškoćama.
NN 133/2005 • Primjenjujući navedene odredbe na poduzetnika Slavoniju d.d., Agencija je došla do sljedećih zaključaka.
NN 133/2005 • Svi podaci i analize, a naročito analiza strukture računa dobiti i gubitka prema Tablici 3., pokazuje da je poduzetnik Slavonija d.d., u razdoblju od 2001. do prve polovice 2005., poslovao s gubitkom. Ti podaci, zajedno s drugim dostavljenim podacima i provedenim analizama pokazuju da je riječ o poduzetniku koji nije sposoban zaustaviti negativna kretanja poslovanja vlastitim sredstvima ili sredstvima svojih vlasnika ili vjerovnika, te da bi bez posredovanja države opstanak toga poduzetnika bio ugrožen. U tom smislu poduzetnik Slavonija d.d. ispunjava uvjete iz 16. stavka 2. Uredbe, te se nesumnjivo smatra poduzetnikom u teškoćama.
NN 133/2005 • Državna potpora za restrukturiranje je dio dugoročnog plana obnove poduzetnika. Ta se državna potpora, prema odredbi članka 18. stavka 1. Uredbe može dodijeliti samo ako su ispunjeni sljedeći uvjeti:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 133/2005 • II) Državna potpora mora biti ograničena na minimum sredstava potrebnih za provođenje mjera restrukturiranja u okviru postojećih izvora financiranja poduzetnika.
NN 133/2005 • III) Poduzetnik mora i sam znatno doprinositi procesu restrukturiranja.
NN 133/2005 • Poduzetnik Slavonija d.d. izradio je Plan restrukturiranja za razdoblje od 2005. do 2009. godine (u daljnjem tekstu: Plan). Plan je izrađen sukladno odredbi članka 18. stavka 1. alineje 1. Uredbe.
NN 133/2005 • U tom je kontekstu kreiranje, proizvodnja i prodaja vlastite marke važan cilj koji Slavonija d.d. želi ostvariti Planom. Kreiranje vlastite robne marke, konkurentne na domaćem i stranom tržištu očekuje se do lipnja 2007.
NN 133/2005 • Planom predviđa i zbrinjavanje tehnološkog viška zaposlenika, uglavnom iz neproizvodnih odjela. Broj zaposlenih bi se, u razdoblju od 2005. do 2009. godine, smanjio sa sadašnjih 332 na 220, što predstavlja smanjenje za otprilike 34 posto. Predviđeno je da se za isplatu otpremnina radnicima koji budu proglašeni tehnološkim viškom osiguraju sredstva u iznosu od 1.543.531,20 kuna. Sredstva za zbrinjavanje financirat će iz vlastitih izvora poduzetnika.
NN 133/2005 • Nadalje, Planom se želi postići optimalno korištenje zaposlenosti tehnoloških kapaciteta, koje bi se provelo preseljenjem pogona za proizvodnju. Naime, Planom je predviđeno preseljenje sadašnje proizvodnje u bivši pogon krznene konfekcije. Taj pogon svojom veličinom od oko 3.200 m zadovoljava radne uvjete za 200 do 250 zaposlenika. Pogon je prikladan za proizvodnju teške konfekcije (muški kaputi, sakoi, kostimi i slično). Sveobuhvatno preseljenje svih organizacijskih jedinica u nove prostorije planira se za veljaču 2007.
NN 133/2005 • Očekuje se da će se preseljenjem smanjiti troškovi poslovanja, a sadašnji proizvodni prostori bili bi oslobođeni za druge namjene.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 29/02, Broj 38/07,
Broj 80/08, Broj 20/09,
Broj 166/98, Broj 68/91
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA