PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-preusmjeravanje-poziva-na-tfna NN 74/2005

• – preusmjeravanje poziva na alternativna odredišta pod određenim uvjetima (skretanje poziva ili ograničenje poziva).


Stranica 2005-06-74-1464 NN 74/2005

• (a) Dodatne pozivne brojeve (pojedinačne ili skupne) s jednim programom za upravljanje prometom;


Internet NN 74/2005

• (b) Proširenje programa za daljnja odredišta za upravljanje prometom;


Internet stranice NN 74/2005

• (c) Dodjelu pozivnih brojeva kombinacijom znamenki po želji Davatelja usluga;


Internet stranice NN 74/2005
• (e) Statističke podatke o ostvarenom prometu prema Davatelju usluga;

Internet stranice NN 74/2005
• (7) Davatelj usluga je ovlašten od T-Com-a zatražiti i poseban pristup mreži, odnosno posebno sučelje, a T-Com je obvezan ovom zahtjevu Davatelja usluga udovoljiti ukoliko Davatelj usluga može udovoljiti tehničkim i sigurnosnim uvjetima, te potrebnim funkcionalnostima određenim od strane T-Com-a za funkcioniranje T-Com usluga, ukoliko su ispunjeni osnovni (bitni) zahtjevi za integritet T-Com mreže i interoperabilnost usluga, ukoliko postoje tehničke mogućnosti i ukoliko se omogućavanjem posebnog pristupa ne narušava načelo nediskriminacije. Tehnički i komercijalni uvjeti posebnog pristupa mreži, koje T-Com pruža Davatelju usluga, utvrdit će se prema posebnoj komercijalnoj pogodbi u Ugovoru o pružanju T-Com usluga.

Internet stranice NN 74/2005 • (1) Tehnički uvjeti za uspostavljanje pristupa T-Com mreži ovise o trenutnoj dostupnosti i razvoju T-Com mreže.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 74/2005 • – izričitu izjavu da Davatelj usluga podnosi službeni Zahtjev za uslugu;
Poslovne stranice NN 74/2005 • – potvrdu koju je izdalo regulatorno tijelo kojom se potvrđuje da je Davatelj usluga ovlašten za pružanje usluga s dodanom vrijednosti.
Pregledi NN 74/2005 • (3) Zahtjev za informacijama o T-Com uslugama neće se smatrati podnošenjem službenog Zahtjeva za uslugu u smislu ove Standardne ponude.
Glasnik NN 74/2005 • (5) Ukoliko Davatelj usluga ne ispuni neke, ili niti jedan od navedenih tehničkih preduvjeta nužnih za pružanje T-Com usluga kao što je gore navedeno, obveza T-Com-a za pružanje T-Com usluga sukladno ovoj Standardnoj ponudi nastupit će po ispunjenju ovih preduvjeta od strane Davatelja usluga.
Novo NN 74/2005 • (6) Ukoliko su ostvareni tehnički preduvjeti u odnosu na T-Com mrežu na željenoj lokaciji zatraženoj od strane Davatelja usluga, a pod uvjetom da je Davatelj usluga ispunio tehničke preduvjete, T-Com će postupiti po podnesenom Zahtjevu Davatelja usluga i sklopiti Ugovor o pružanju T-Com usluga s Davateljem usluga. T-Com će aktivirati T-Com usluge Davatelju usluga na željenim lokacijama u roku 60 dana od dana sklapanja Ugovora o pružanju T-Com usluga sklopljenom između T-Com-a i Davatelja usluga.
Poslovi NN 74/2005 • (8) Odredbe ovog članka na odgovarajući se način primjenjuju na svaki zahtjev Davatelja usluga za nove pristupne kapacitete i/ili za promjenu postojećih kapaciteta. U ovom slučaju, Ugovor o pružanju T-Com usluga, koji je prethodno sklopljen između T-Com-a i Davatelja usluga, na odgovarajući će se način dopuniti, odnosno izmijeniti u pogledu novih pristupnih kapaciteta i/ili izmjena u postojećoj uporabi T-Com usluga od strane Davatelja usluga.
Poticaji NN 74/2005 • (1) Sljedeći uvjeti za aktivaciju i pružanje T-Com usluga moraju biti ispunjeni u svako doba:
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 24/06, Broj 86/07, Broj 87/07, Broj 128/99, Broj 25/05, Broj 31/92


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled