PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-promatrano-s-aspekta-jasnoce-kumk NN 77/2009

• (2) Za prekršaj propisan zakonom, za počinitelja prekršaja fizičku osobu obrtnika i osobu koja obavlja drugu samostalnu djelatnost koji je počinila u vezi s obavljanjem njezina obrta ili samostalne djelatnosti ne može biti propisana ni izrečena novčana kazna u iznosu manjem od 1.000 kuna ni većem od 500.000 kuna.


Stranica 2009-07-77-1863 NN 77/2009

• (4) Za prekršaj propisan odlukom jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, za počinitelja prekršaja pravnu osobu ne može biti propisana ni izrečena novčana kazna u iznosu manjem od 500 kuna ni većem od 10.000 kuna.


Internet NN 77/2009

• (5) Za prekršaj propisan odlukom jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, za počinitelja prekršaja fizičku osobu obrtnika i osobu koja obavlja drugu samostalnu djelatnost koji je počinila u vezi obavljanja njezina obrta ili druge samostalne djelatnosti ne može biti propisana ni izrečena novčana kazna u iznosu manjem od 300 kuna ni većem od 5.000 kuna.


Internet stranice NN 77/2009

• (6) Za prekršaj propisan odlukom jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, za počinitelja prekršaja fizičku osobu ne može biti propisana ni izrečena novčana kazna u iznosu manjem od 100 kuna ni većem od 2.000 kuna.


Internet stranice NN 77/2009 • (8) Za prekršaj iz koristoljublja kojim je ostvarena imovinska korist počinitelj se može strože kazniti, najviše do dvostruko propisane kazne za taj prekršaj.
Internet stranice NN 77/2009 • (9) Propisom o prekršaju može se, za najteže prekršaje iz stavka 7. ovoga članka, propisati i izreći novčana kazna u postotku od 1% do 10% prema povrijeđenoj zaštićenoj vrijednosti, s naznakom posebnog minimuma i maksimuma postotka novčane kazne. U tom slučaju ne vrijede ograničenja o maksimumu novčane kazne iz stavka 1. do 8. ovoga članka, ni prigodom utvrđivanja kazne ni prigodom izricanja ukupne novčane kazne.
Internet stranice NN 77/2009 • (10) Rok za plaćanje novčane kazne određuje sud u samoj presudi vodeći računa o visini novčane kazne. Rok ne može biti kraći od osam dana ni dulji od tri mjeseca, a u opravdanim slučajevima (ovisno o visini novčane kazne i imovinskim prilikama okrivljenika) sud može odrediti obročnu otplatu novčane kazne u vremenu do šest mjeseci, osim ako propisom o prekršaju za to nije određen dulji rok. Ako se radi o okrivljeniku iz članka 136. stavka 1. ovoga Zakona, rok plaćanja izrečene novčane kazne se može odrediti odmah.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 77/2009
• Prema mišljenju predlagateljica, »drastično« povećanje novčanih kazni stvara neizvjesnost u odnosu na očekivanu efikasnost prekršajnog sudovanja, jer povređuje načelo vladavine prava i zahtjev iz članka 6. Konvencije u vezi prava na suđenje u razumnom roku i prava na izvršenje presude u razumnom roku.

Poslovne stranice NN 77/2009
• Predlagateljice u tom dijelu PZ-a osporavaju primjerenost obrazloženja Konačnog prijedloga PZ-a, iznoseći da zakonodavac nije naveo niti jedan razlog za povećanje novčanih kazni, osim određivanja općih minimuma i maksimuma kazni.

Servis NN 77/2009 • Predlagateljice, osim iznošenja uopćenih tvrdnji i stavljanja u korelaciju propisanih zakonskih maksimuma novčanih kazni s neizvjesnošću efikasnosti prekršajnog sudovanja, nisu navele ustavnopravne razloge kojima osporavaju članak 30. PZ-a.
Glasnik NN 77/2009 • Nije osnovana tvrdnja predlagateljica da su osporenim propisanim okvirima za novčanu kaznu neselektivno povećane kazne za konkretne prekršaje. PZ ne određuje kazne za pojedine prekršaje već samo određuje njihov okvir (raspon) u kojem se zakonodavac mora kretati kad propisuje novčanu kaznu. Iako to ne bi moglo biti relevantno za ocjenu ustavnosti članka 30. PZ-a, nije osnovana tvrdnja da u obrazloženju Konačnog prijedloga PZ-a (uopće) nisu obrazloženi razlozi za jačanje prekršajnopravne represije (usp. Konačni prijedlog PZ-a, P.Z. br. 637 od 14. rujna 2007. godine).
Novo NN 77/2009 • Statistički podaci Visokog prekršajnog suda Republike Hrvatske za prvih osam mjeseci 2008. godine pokazuju da je novi PZ doprinio brzini i ažurnosti postupanja, posebno kroz obavezni prekršajni nalog, jer je broj predmeta u odnosu na isto razdoblje 2007. godine manji za cca 40%. Također, ocjena je li suđenje provedeno u razumnom roku provodi se uvijek in concreto (usp. točku II.4.2. obrazloženja ovog rješenja), neovisno od zapriječene kazne.
Poslovi NN 77/2009 • 1. umjesto kazne u propisanom iznosu ili trajanju, izreći kaznu ispod propisanog posebnog minimuma kazne, ali ne ispod općeg zakonskog minimuma za tu vrstu kazne predviđenu za odgovarajuću vrstu okrivljenika (članak 33. stavci 1. – 6.),
Poticaji NN 77/2009 • 2. ako je za prekršaj zakonom propisana novčana kazna ili kao stroža kazna zatvora, sud može na način iz točke 1. ovoga članka ublažiti svaku od tih kazni koju izriče,
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 125/08, Broj 141/04, Broj 45/07, Broj 29/08, Broj 178/04, Broj 57/96


LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE Pregled