PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 33/2005 • – 9,61% ukupnih poslovnica i podružnica bankarskog sustava (ukupno 100 poslovnih jedinica).
NN 33/2005 • Analiza mjerodavnog tržišta pokazuje da Nova banka d.d. na tržištu univerzalnog bankarstva Sisačko-moslavačke županije ima najveći tržišni udio prema depozitima (između 30% i 40%) te prema broju poslovnih jedinica (36,67%). Na tržištu univerzalnog bankarstva Zadarske županije Nova banka d.d. ima dominantan položaj prema depozitima (preko 40%), te je vodeća banka ove županije i prema broju poslovnih jedinica (38,10%), a druga prema kreditima (s tržišnim udjelom od između 15% i 25%). Na tržištu univerzalnog bankarstva Dubrovačko-neretvanske županije Nova banka d.d. ima dominantan položaj prema depozitima (preko 40%) i prema broju poslovnih jedinica (46,43%), a najveći tržišni udio prema kreditima (između 20% i 30%). Na tržištu univerzalnog bankarstva Grada Zagreba i Zagrebačke županije Nova banka d.d. ima tržišni udio manji od 5% prema kreditima i depozitima, te približno 2% svih poslovnih jedinica banaka na tom području. Na tržištu univerzalnog bankarstva Primorsko-goranske županije Nova banka d.d. ima tržišni udio manji od 5% prema depozitima i kreditima, te približno 6% svih poslovnih jedinica ove županije. Tržišni udio Nove banke d.d. na tržištu univerzalnog bankarstva Šibensko-kninske županije je manji od 10%. Prema depozitima i kreditima na tržištu univerzalnog bankarstva Splitsko-dalmatinske županije Nova banka d.d. ima tržišni udio manji od 5%, a približno 7% prema broju poslovnih jedinica. Nova banka d.d. drži približno 25% svih poslovnih jedinica na tržištu univerzalnog bankarstva Istarske županije, a između 5% i 20% svih kredita i depozita te županije. Na svim dijelovima mjerodavnog tržišta Nova banka d.d. izložena je snažnoj konkurenciji drugih banaka.
NN 33/2005 • Iako je u ovom postupku utvrđeno da Nova banka d.d. ima dominantan položaj prema jednom ili više odabranih kriterija na određenim dijelovima mjerodavnog tržišta, provedbom predmetne koncentracije neće doći do stvaranja novih dominantnih položaja te banke na mjerodavnom tržištu, ili na njegovu dijelu, odnosno neće doći do jačanja postojećih vladajućih položaja Nove banke d.d. na određenim dijelovima mjerodavnog tržišta, jer OTP Bank Rt. samo stječe postojeće tržišne udjele Nove banke d.d. Hrvatska narodna banka zaključila je da, provedba predmetne koncentracije neće značajno utjecati na sprječavanja, ograničavanje ili narušavanje tržišnog natjecanja na mjerodavnom tržištu. Naprotiv, ova transakcija će imati isključivo pozitivan učinak na mjerodavnom tržištu, te na njegovim dijelovima. Kod donošenja odluke Hrvatska narodna banka imala je na umu pogodnosti za potrošače te da OTP Bank Rt. planira u Novoj banci d.d. po provedbi predmetne koncentracije primijeniti svoj know-how, tehnička stručna saznanja i iskustva. Također, predviđa se strateški projekt razvoja Nove banke d.d. fokusiran na tri (3) glavna međusobno povezana sektora bankarstva i to:
NN 33/2005 • 2. kanali prodaje – OTP Bank Rt. planira otvaranje xx (poslovna tajna) novih poslovnica (u xx regijama – poslovna tajna), xx (poslovna tajna) novih bankomata, te xx (poslovna tajna) novih POS-ova do xx godine (poslovna tajna); OTP Bank Rt. će poticati razvoj xx (poslovna tajna). S proširenjem mreže poslovnica i bankomata, klijenti bi imali pristup većoj razini proizvoda i usluga na većem broju lokacija, što u pozitivnom smislu služi interesima sadašnjih i budućih klijenata Nove banke d.d.;
NN 33/2005 • Slijedom iznesenoga, Hrvatska narodna banka je predmetnu koncentraciju ocijenila dopuštenom, kako je odlučeno u točki I. izreke ovog rješenja.
NN 33/2005 • Ovo je rješenje konačno u upravnom postupku i protiv njega nije dopuštena žalba, već se može pokrenuti upravni spor tužbom neposredno kod Upravnog suda Republike Hrvatske u roku od 30 dana od dana dostave ovog rješenja.
NN 33/2005 • Na temelju članka 12. stavka 1. točke 5. Zakona o telekomunikacijama (»Narodne novine«, br. 122/03, 158/03 i 60/04) i članka 17. Pravilnika o prenosivosti broja i predodabiru operatora (»Narodne novine«, br. 183/04), Vijeće Hrvatske agencije za telekomunikacije je na svojoj 23. sjednici održanoj 1. ožujka 2005. godine donijelo
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 33/2005 • Lokalna baza prenesenih brojeva (LBPB): aktivna baza podataka koja se nalazi kod operatora, sadrži podatke potrebne za usmjeravanje poziva prema prenesenom broju i upotrebljava se u stvarnom vremenu pri uspostavi poziva.
NN 33/2005 • Preneseni broj: nacionalni broj koji je nepromijenjen prenesen iz pokretne telekomunikacijske mreže jednog operatora u pokretnu telekomunikacijsku mrežu drugog operatora, ili iz nepokretne telekomunikacijske mreže jednog operatora u nepokretnu telekomunikacijsku mrežu drugog operatora.
NN 33/2005 • Polazna mreža: telekomunikacijska mreža na koju je priključen pozivatelj. U slučaju korištenja usluge odabira operatora, za potreba usmjeravanja poziva polaznom mrežom se smatra telekomunikacijska mreža odabranog operatora.
NN 33/2005 • »Query on release«: metoda usmjeravanja poziva prema prenesenim brojevima pri kojoj polazna mreža prije uspostavljanja svakog poziva šalje zahtjev za uspostavom poziva prema telekomunikacijskoj mreži operatora korisnika broja. Ukoliko telekomunikacijska mreža operatora korisnika broja zaprimi signalizacijski zahtjev za uspostavom poziva prema broju koji je prenesen u neku drugu telekomunikacijsku mrežu, telekomunikacijska mreža korisnika broja će odbiti zahtjev za uspostavom poziva na način određen preporukom Međunarodne telekomunikacijske udruge ITU-T Q.769.1, signalizacijskom porukom sa uzročnom vrijednosti #14 (Release cause value #14) određenom preporukom ITU-T Q.850. Po zaprimanju signalizacijske poruke sa uzročnom vrijednosti #14 (Release cause value #14) polazna mreža vrši upit u vlastitu lokalnu bazu podataka prenesenih brojeva, te na temelju predbroja za usmjeravanje dobivenog iz vlastite lokalne baze podataka prenesenih brojeva, uspostavlja poziv najkraćim raspoloživim putem (direktno) prema telekomunikacijskoj mreži u kojoj se preneseni broj nalazi.
NN 33/2005 • Operator korisnik broja: Operator telekomunikacijske mreže kojem je broj dodijeljen primarnom dodjelom sukladno odredbama Pravilnika o numeriranju i adresiranju u javnim telekomunikacijama i plaćanju naknade.
NN 33/2005 • Pretplatnik: pravna ili fizička osoba koja je sklopila ugovor s davateljem javnih telekomunikacijskih usluga u svrhu korištenja tim uslugama.
NN 33/2005 • (1) Svi operatori i davatelji usluga u telekomunikacijskim mrežama moraju razvijati i unaprjeđivati svoje telekomunikacijske mreže i sustave u skladu s porastom broja prenesenih brojeva, kako bi u svakom trenutku bili u mogućnosti ispuniti svoje obveze iz članka 72. stavka 1. Zakona o telekomunikacijama (NN 122/03, 158/03 i 60/04) (dalje u tekstu: Zakon).
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 50/09, Broj 47/93,
Broj 109/05, Broj 28/99,
Broj 44/08, Broj 120/06
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA