PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 100/2005 • Homologacija pojedinačnog vozila provodit će se i za strana vozila koja su primjenom carinskih ili drugih propisa oduzeta ili su ustupljena u korist države, u slučaju njihovoga stavljanja na tržište ili njihove registracije nakon besplatne dodjele od strane nadležnih državnih tijela.
NN 100/2005 • Varijante tipa vozila u smislu ovoga pravilnika sva su vozila jednog tipa koja se ne razlikuju po obliku karoserije i po motoru – što se tiče radnoga postupka, broja i rasporeda cilindara, snage (više od 30%) i radnog obujma (više od 20%), po broju i rasporedu pogonskih osovina, kao i po broju i rasporedu upravljanih osovina.
NN 100/2005 • Izvedbe varijante tipa vozila u smislu ovoga pravilnika jesu vozila jedne varijante s manjim međusobnim razlikama.
NN 100/2005 • Homologacija vozila u smislu odredbi ovoga pravilnika razumijeva pregled dokumentacije i pregled vozila, izdavanje izvještaja o zadovoljavanju propisanih uvjeta te izdavanje potvrde o sukladnosti.
NN 100/2005 • Pregled dokumentacije, pregled vozila i izdavanje izvještaja o zadovoljavanju propisanih uvjeta kod homologacije tipa vozila i kod homologacije pojedinačno pregledanog vozila obavlja ovlaštena pravna osoba.
NN 100/2005 • Kod homologacije tipa vozila, pregled dokumentacije je provjera sukladnosti tehničkih podataka vozila s podacima iz proizvođačeve dokumentacije (tehnički podaci i homologacija odobrenja) te provjera sukladnosti homologacijskih odobrenja s uvjetima pojedinih propisa o homologaciji, a pregled vozila je pregled homologacijskih oznaka na opremi i dijelovima vozila, provjera sukladnosti ugrađenih dijelova s proizvođačevom dokumentacijom te provjera mjerljivih parametara vozila po potrebi i odabranih metodom slučajnog uzorka i oznaka bitnih za identifikaciju vozila (npr. VIN oznaka, oznaka motora i dr.).
NN 100/2005 • Kod homologacije pojedinačnog vozila, pregled dokumentacije je provjera sukladnosti tehničkih podataka vozila i provjera dokaza proizvođača o sukladnosti opreme i dijelova predmetnog vozila s uvjetima propisanim pojedinim pravilnikom, a pregled vozila je pregled homologacijskih oznaka na opremi i dijelovima vozila te provjera mjerljivih parametara vozila po potrebi i oznaka bitnih za identifikaciju vozila (npr. VIN oznaka, oznaka motora i dr.).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 100/2005 • Zahtjev iz stavka 1. ovog članka može podnijeti i inozemni proizvođač.
NN 100/2005 • Zahtjev za provedbu postupka homologacije pojedinačnog vozila podnosi dobavljač vozila neposredno ovlaštenoj pravnoj osobi te doprema vozilo na pregled.
NN 100/2005 • Uz zahtjev za provedbu postupka homologacije tipa vozila, prilažu se tehnički podaci o vozilu s proizvođačevim dokazima o njihovoj vjerodostojnosti i pojedinačna homologacijska odobrenja kao proizvođačev dokaz o udovoljavanju opreme i dijelova vozila uvjetima propisanima pojedinim pravilnikom.
NN 100/2005 • Kod homologacije tipa vozila, Zavod temeljem izvještaja ovlaštene pravne osobe izdaje potvrdu o sukladnosti tipa vozila.
NN 100/2005 • Na temelju potvrde o sukladnosti tipa vozila iz stavka 1. ovog članka dobavljač izdaje izjavu o sukladnosti vozila kojom se korisniku jamči sukladnost vozila s tipom vozila homologiranim u Republici Hrvatskoj.
NN 100/2005 • Ako se pregledom dokumentacije i pregledom vozila iz članka 5. stavak 4. ovog pravilnika utvrdi da tip vozila ne zadovoljava propisane uvjete, Zavod temeljem izvještaja ovlaštene pravne osobe donosi rješenje kojim se uskraćuje izdavanje potvrde o sukladnosti tipa vozila.
NN 100/2005 • Protiv rješenja iz stavka 1. ovog članka nije dopuštena žalba već se može pokrenuti upravni spor.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 6/92, Broj 29/96,
Broj 34/06, Broj 28/97,
Broj 55/04, Broj 82/09
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA