PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 17/2009 • Rezervne dijelove, odnosno potrošni materijal, koji nisu navedeni u Popisu pomagala, ugovorni isporučitelj obvezno navodi u predračunu popravka, prema originalnom nazivu i šifri iz originalnog kataloga proizvođača pomagala.
NN 17/2009 • Osiguranoj osobi odobrava se popravak pomagala na teret sredstava Zavoda samo nakon isteka jamstvenog roka.
NN 17/2009 • Popravak pomagala u skladu sa stavkom 1. ovog članka obavlja se kod ugovornog isporučitelja koji je to pomagalo isporučio. Uvjeti popravka određuju se ugovorom između Zavoda i isporučitelja pomagala.
NN 17/2009 • Iznimno od odredbe stavka 1. ovog članka, nakon isteka jamstvenog roka, a unutar roka uporabe stomatološkog pomagala utvrđenog u Popisu pomagala, osigurana osoba ima pravo jednom tijekom godine dana na popravak stomatološkog pomagala na teret sredstava Zavoda.
NN 17/2009 • Unutar jamstvenog roka ugovorni je isporučitelj obvezan izvršiti popravak pomagala na svoj trošak, a ako popravak nije moguć, obvezan je osiguranoj osobi isporučiti odmah, odnosno najkasnije u roku od 30 dana novo istovrsno pomagalo.
NN 17/2009 • Tijekom popravka pomagala u skladu sa stavkom 1. ovog članka ugovorni isporučitelj je obvezan osiguranoj osobi dati zamjensko pomagalo, ako je to nužno zbog zdravstvenog stanja ili je osigurana osoba onemogućena u svojim svakodnevnim životnim aktivnostima.
NN 17/2009 • Troškove popravka stomatološkog pomagala koje unutar jamstvenog roka nije bilo uporabivo ili čije je oštećenje nastalo unutar tog roka, a koje nije posljedica namjernog oštećenja ili nepažnje osigurane osobe, snosi ugovorna zdravstvena ustanova ili ugovorni doktor stomatologije privatne prakse koji su osiguranoj osobi izradili rečeno pomagalo.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 17/2009 • V. TIJELA ZA MEDICINSKU PROVJERU I ODOBRENJE PRIJEDLOGA ZA ORTOPEDSKA I DRUGA POMAGALA
NN 17/2009 • Liječničko povjerenstvo područnog ureda Zavoda provode medicinsku provjeru opravdanosti prijedloga i daju odobrenje za propisano pomagalo, odnosno popravak pomagala, ako Pravilnikom nije drugačije propisano.
NN 17/2009 • Nalaz, mišljenje i ocjenu o opravdanosti prijedloga za propisano pomagalo, odnosno popravak pomagala utvrđena u Popisu pomagala, liječnička povjerenstva iz stavka 1. ovog članka daju na tiskanici potvrde o pomagalu.
NN 17/2009 • Liječničko povjerenstvo Zavoda iz stavka 1. ovog članka obvezno je o prigovoru osigurane osobe donijeti nalaz, mišljenje i ocjenu najkasnije u roku od 8 dana od dana zaprimanja prigovora.
NN 17/2009 • Nalaz, mišljenje i ocjenu liječničko povjerenstvo iz stavka 1. ovog članka daje na osnovi medicinske i druge dokumentacije, a po potrebi i pregleda osigurane osobe.
NN 17/2009 • Nalaz, mišljenje i ocjenu o opravdanosti prijedloga za propisano pomagalo, odnosno popravak pomagala, utvrđeno u stavku 1. ovog članka, liječničko povjerenstvo za pomagala Direkcije daje na tiskanici potvrde o pomagalu.
NN 17/2009 • Osigurana osoba koja je nezadovoljna nalazom, mišljenjem i ocjenom liječničkih povjerenstava iz članaka 96., 97. i 98. ovoga Pravilnika ima pravo podnijeti pisani zahtjev područnom uredu Zavoda nadležnom prema mjestu svog prebivališta, odnosno boravišta za donošenje pisanog rješenja u prvostupanjskom upravnom postupku.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 147/05, Broj 59/90,
Broj 156/08, Broj 88/00,
Broj 106/07, Broj 66/07
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE