PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 8/2006 • – sva sjedala moraju imati naslone za ruke, osim u slučaju autobusa I. razreda,
NN 8/2006 • Instalacija za napajanje pogonskog motora gorivom mora biti tako izvedena, da u slučaju bilo kakvog curenja goriva iz instalacije i spojnih elemenata, gorivo ne smije curiti ni kapati po cijevima ispušnog sustava, već slobodnim padom istjecati na površinu kolnika.
NN 8/2006 • (1) U autobusu mora biti ugrađena sigurnosna sklopka namijenjena za smanjenje opasnosti od požara nakon zaustavljanja vozila, sa sljedećim značajkama:
NN 8/2006 • – mora biti postavljena tako da je izravno dostupna vozaču kad sjedi u vozačkom sjedalu,
NN 8/2006 • (2) Uključivanje sklopke omogućava izvršenje sljedećih funkcija:
NN 8/2006 • – uključivanje sklopke za isključivanje akumulatora, koja mora biti ugrađene što bliže akumulatorima, kojom se odvaja iz električnog kruga barem jedan pol akumulatora, izuzimajući krug koji obavlja funkciju uključivanja svih pokazivača smjera vozila, krugove koji osiguravaju neprekinuti rad tahografa kao i uređaja čije bi naglo isključivanje iz rada moglo prouzročiti veću opasnost od one koja se izbjegava (unutrašnja sigurnosna rasvjeta, dovod svježeg zraka u pomoćne grijače, centralno elektroničko zaključavanje vrata itd.)
NN 8/2006 • (1) U autobusu mora biti previđen prostor za smještaj jednoga ili više vatrogasnih aparata, od kojih jedan mora biti u blizini vozačeva sjedala. Dimenzije prostora predviđenog za svaki aparat ne smiju biti manje od 600 mm × 200 mm × 200 mm.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 8/2006 • (3) U autobusu mora biti previđen prostor za smještaj najmanje dvije kutije prve pomoći u skladu s hrvatskom normom HRN 1112, a prostor mora biti vidljivo označen.
NN 8/2006 • Najmanje jedan izlaz za slučaj opasnosti mora biti smješten na stražnjoj ili prednjoj strani autobusa, dok je kod autobusa I. razreda ovom uvjetu udovoljeno ako je na krovu ugrađen otvor za spašavanje.
NN 8/2006 • (1) Otvori za spašavanje, kao dodatak vratima i prozorima za izlaz u slučaju opasnosti, moraju biti ugrađeni u krov autobusa. Autobusi čiji je ukupan broj putnika 50 mora imati ugrađen najmanje jedan otvor za spašavanje, odnosno, ako je broj putnika veći od 50 moraju imati najmanje dva otvora za spašavanje.
NN 8/2006 • (3) Površina otvora ne smije biti manja od 4 000 cm2. U tu površini mora biti moguće upisati pravokutnik stranica 50 × 70 cm.
NN 8/2006 • (4) Svaki otvor za spašavanje mora biti takav da ne ometa slobodni prolaz iz autobusa i u autobus. Funkcioniranje izbacivog otvora za spašavanje mora biti takvo, da je djelotvorno onemogućeno nenamjerno izbacivanje.
NN 8/2006 • Kad izravna vidljivost nije odgovarajuća, moraju biti ugrađene optičke ili druge naprave koje omogućavaju vozaču autobusa da sa svoga mjesta provjeri prisutnost putnika u izravnoj unutarnjoj ili vanjskoj blizini svih vrata za putnike.
NN 8/2006 • Otvaranje vrata za putnike sa servo upravljanjem u slučaju opasnosti
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 53/08, Broj 42/05,
Broj 74/06, Broj 164/98,
Broj 143/08, Broj 5/09
LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE