PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 127/2007 • U Službi za metodologiju i koordinaciju unutarnje revizije ustrojavaju se:
NN 127/2007 • Odjel za metodologiju i izobrazbu sudjeluje u pripremi i izradi zakona, strategija razvoja i podzakonskih propisa iz područja unutarnje revizije za središnju državu i lokalnu razinu; utvrđuje i razvija metodologiju i standarde rada unutarnje revizije u javnom sektoru u skladu s međunarodnim standardima i najboljom praksom zemalja Europske unije; izrađuje i ažurira priručnik za unutarnje revizore te daje smjernice za stručno obavljanje unutarnje revizije; izrađuje kodeks strukovne etike unutarnjih revizora; priprema predložak povelje unutarnjih revizora; izrađuje i razvija procese i procedure iz nadležnosti Odjela; izrađuje i razvija planove i programe izobrazbe odnosno obvezni program izobrazbe te koordinira aktivnosti organizacije izobrazbe unutarnjih revizora i polaganja teoretskog ispita; priprema i provodi programe mentorstva pri obavljanju praktičnih revizija za stjecanje stručnog ovlaštenja ministra financija za obavljanje poslova unutarnje revizije u javnom sektoru; razvija planove i programe te organizira dodatno stručno usavršavanje ovlaštenih unutarnjih revizora u javnom sektoru; razvija planove i programe te organizira izobrazbu unutarnjih revizora za reviziju sredstava Europske unije; vodi registar ovlaštenih revizora; surađuje s Državnim uredom za reviziju, drugim državnim tijelima i međunarodnim institucijama te strukovnim udruženjima.
NN 127/2007 • 1.2. Odjel za koordinaciju, izvješćivanje i provjeru kvalitete
NN 127/2007 • Odjel za koordinaciju, izvješćivanje i provjeru kvalitete provodi koordinaciju uspostave i razvoja unutarnje revizije u javnom sektoru Republike Hrvatske; surađuje s jedinicama za unutarnju reviziju ili imenovanim unutarnjim revizorima kod korisnika proračuna u javnom sektoru davanjem smjernica i razmjenom informacija; usklađuje programe njihova rada i procjenjuje njihove aktivnosti; izrađuje naputak u skladu s kojim korisnici proračuna podnose godišnje izvješće o aktivnostima unutarnje revizije; sudjeluje u izradi objedinjenog godišnjeg izvješća o aktivnostima svih jedinica za unutarnju reviziju kojeg Središnja harmonizacijska jedinica podnosi Vijeću za unutarnje financijske kontrole na raspravu; izrađuje povremena i druga izvješća o aktivnostima unutarnje revizije; izrađuje i razvija procese i procedure iz nadležnosti Odjela; predlaže koncept i sadržaj, uspostavu i održavanje internetske stranice o aktivnostima Službe za metodologiju i koordinaciju unutarnje revizije; vodi i održava registar jedinica za unutarnju reviziju, registar povelja unutarnjih revizora, obavlja provjeru kvalitete rada unutarnje revizije korisnika proračuna u dijelu planiranja unutarnje revizije, te obavljanja pojedinačne revizije i praćenja preporuka s ciljem prikupljanja informacija za poboljšanje metodologije i standarda rada; daje mišljenje o premještaju i otpuštanju unutarnjih revizora kod korisnika proračuna; surađuje s tijelima Europske unije s ciljem usklađivanja pravne stečevine u području unutarnje revizije i izvješćuje o statusu pregovora druga državna tijela; priprema monitoring izvješća, izvješća o napretku u području financijskog nadzora i kontrola te sudjeluje u izradi nacionalnog programa za pridruživanje Republike Hrvatske Europskoj uniji; surađuje s Državnim uredom za reviziju, drugim državnim tijelima i međunarodnim institucijama te strukovnim udruženjima.
NN 127/2007 • Služba za metodologiju i koordinaciju financijskog upravljanja i kontrole nadležna je za pripremu zakona i podzakonskih propisa iz područja financijskog upravljanja i kontrola, izradu metodologije i standarda rada financijskog upravljanja i kontrola, organiziranje izobrazbe osoba zaduženih za uspostavu i razvoj financijskog upravljanja i kontrola, koordinaciju uspostave i razvoja financijskog upravljanja i kontrola, provjeru kvalitete financijskog upravljanja i kontrola kod korisnika proračuna s ciljem poboljšanja metodologije i standarda rada; sastavljanje objedinjenog godišnjeg izvješća o sustavu unutarnjih financijskih kontrola na temelju godišnjih izvješća korisnika proračuna o aktivnostima vezanim uz financijsko upravljanje i kontrole i o svome radu; vodi i održava registar osoba zaduženih za uspostavu i razvoj financijskog upravljanja i kontrola; predlaže koncept i sadržaj internetske stranice u dijelu koji se odnosi na financijsko upravljanje i kontrole; priprema materijale i surađuje s Vijećem za unutarnje financijske kontrole u području financijskog upravljanja i kontrole; surađuje s tijelima Europske unije s ciljem usklađivanja pravne stečevine; surađuje s Državnim uredom za reviziju, drugim državnim tijelima, međunarodnim institucijama, te strukovnim udruženjima.
NN 127/2007 • U Službi za metodologiju i koordinaciju financijskog upravljanje i kontrole ustrojavaju se:
NN 127/2007 • Odjel za metodologiju i izobrazbu sudjeluje u pripremi i izradi strategija razvoja sustava unutarnjih financijskih kontrola za središnju državu i lokalnu razinu; priprema zakone i podzakonske propise iz područja financijskog upravljanja i kontrola; utvrđuje i razvija metodologiju i standarde rada financijskog upravljanja i kontrola u javnom sektoru u skladu s međunarodnim standardima i najboljom praksom zemalja Europske unije; priprema, donosi i ažurira priručnik za financijsko upravljanje i kontrole; izrađuje smjernice za izradu popisa i opisa poslovnih procesa (revizijske tragove), upravljanje rizicima i uspostavu kontrola; izrađuje i razvija plan i program izobrazbe te koordinira aktivnosti u dijelu provedbe programa za izobrazbu financijskog upravljanja i kontrola; organizira izobrazbu osoba zaduženih za uspostavu i razvoj financijskog upravljanja i kontrola; izrađuje i razvija procese i procedure iz nadležnosti Odjela; surađuje s Državnim uredom za reviziju, drugim državnim tijelima, predstavnicima Europske komisije i međunarodnim institucijama te strukovnim udruženjima; sudjeluje pri izradi i izmjeni ostalih propisa iz nadležnosti Odjela.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 127/2007 • Podnaslov iznad članka 29a. i članak 29a. mijenjaju se i glase:
NN 127/2007 • »SAMOSTALNA SLUŽBA ZA REVIZIJU IPA PROGRAMA I OVJERAVANJE PROVEDBE SAPARD-a
NN 127/2007 • Samostalna služba za reviziju Instrumenta pretpristupne pomoći (IPA) (dalje u tekstu: IPA program) i ovjeravanje provedbe Posebnog pretpristupnog programa za poljoprivredu i ruralni razvitak – SAPARD program u Republici Hrvatskoj (dalje u tekstu: SAPARD) unutarnja je ustrojstvena jedinica u sustavu Ministarstva financija koja obavlja funkciju Revizijskog tijela (Audit Authority) i funkciju Tijela za ovjeravanje provedbe SAPARD-a (Certifying Body). Služba je nadležna za provjeru djelotvornosti i valjanosti rada sustava upravljanja i kontrole pomoći Europske unije unutar struktura za provedbu IPA programa i SAPARD-a. Služba je funkcionalno neovisna od svih sudionika u sustavima upravljanja i kontrole, a dužnosti obavlja u skladu s međunarodno prihvaćenim revizijskim standardima, smjernicama i definicijama Europske komisije. Funkcionalna neovisnost očituje se u samostalnom donošenju plana rada, potpisivanju revizorskih izvješća i mišljenja te obvezi Nacionalnog dužnosnika za ovjeravanje za praćenje ispunjavanja nalaza iz revizorskih izvješća. Revizijski rad uključuje reviziju odgovarajućeg uzorka operacija ili transakcija i ispitivanje postupaka. Služba priprema priručnike i ostale upute za obavljanje revizije; vodi baze podataka iz nadležnosti Službe; educira kadrove za obavljanje revizije; sudjeluje pri izradi i primjeni propisa iz područja revizije; te surađuje sa srodnim domaćim i stranim tijelima i institucijama. Služba je odgovorna za uspostavljanje i provođenje odgovarajućeg sustava kontrole kvalitete u skladu s međunarodno prihvaćenim revizijskim standardima.«
NN 127/2007 • 1. Odjel za ovjeravanje SAPARD-a i reviziju IPA programa Ruralni razvoj
NN 127/2007 • 2. Odjel za reviziju IPA programa Pomoć u tranziciji i jačanju institucija te Regionalna i prekogranična suradnja
NN 127/2007 • 1. Odjel za ovjeravanje SAPARD-a i reviziju IPA programa Ruralni razvoj
NN 127/2007 • Odjel za ovjeravanje SAPARD-a i reviziju IPA programa Ruralni razvoj obavlja dužnosti Tijela za ovjeravanje provedbe SAPARD-a i dužnosti Revizijskog tijela za reviziju IPA programa Ruralni razvoj. Dužnosti i odgovornosti u vezi s ovjeravanjem provedbe SAPARD-a obuhvaćaju usklađenost provedbe SAPARD-a s ciljevima, zadacima i postupcima utvrđenim u Višegodišnjem sporazumu o financiranju (MAFA – Multi Annual Financing Agreement). S tim u vezi izrađuje i provodi strategiju i godišnje planove ovjeravanja i revizije poslovanja svih tijela zaduženih i uključenih u provedbu SAPARD-a; provjerava postupke i provedbu pojedinih transakcija tijekom financijske godine te ispituje i ovjerava potpunost i točnost godišnjeg kunskog i EURO završnog računa; ispituje i ovjerava ispravnost planova i provedbe sufinanciranja u nacionalnoj valuti; ispituje primjerenost sustava upravljanja i unutarnjih kontrola u tijelima za provedbu SAPARD-a, s ciljem osiguravanja namjenskog korištenja sredstava Europske unije; daje preporuke za unapređivanje poslovanja u provedbi SAPARD-a i prati njihovu provedbu; surađuje s tijelima za provedbu SAPARD-a; provjerava usklađenost izvješća o provedbi SAPARD-a s propisima Europske unije; prikuplja, izrađuje i dostavlja potvrde i izvješća o provedbi SAPARD-a Nacionalnom dužnosniku za ovjeravanje, Nacionalnom fondu, Europskoj komisiji i drugim korisnicima. Odjel obavlja poslove revizije IPA programa Ruralni razvoj koji posebice uključuju utvrđivanje i provedbu godišnjeg plana revizije koji obuhvaća revizije koje imaju za cilj provjeru djelotvornosti rada sustava upravljanja i kontrole i pouzdanosti računovodstvenih informacija koje se dostavljaju Europskoj komisiji. Odjel priprema godišnji plan rada koji dostavlja Nacionalnom dužnosniku za ovjeravanje i Europskoj komisiji prije početka predmetne godine; sastavlja godišnje izvješće o reviziji u kojem se navode sredstva koje je Odjel koristio i sažetak svih nedostataka pronađenih u sustavima upravljanja i kontrole ili nalazima o transakcijama iz revizija koje su provedene u skladu s godišnjim planom revizije tijekom prethodnog razdoblja od dvanaest mjeseci. Godišnje izvješće o reviziji upućuje se Europskoj komisiji, Nacionalnom dužnosniku za ovjeravanje i Dužnosniku nadležnom za akreditaciju; sastavlja godišnje mišljenje o djelotvornosti rada sustava upravljanja i kontrole i usklađenosti sa zahtjevima IPA regulative i/ili drugih aranžmana između Europske komisije i Republike Hrvatske, koje se upućuje Europskoj komisiji, Nacionalnom dužnosniku za ovjeravanje i Dužnosniku nadležnom za akreditaciju; sastavlja mišljenje o svakom završnom izvješću o izdacima koje Europskoj komisiji predaje Nacionalni dužnosnik za ovjeravanje u svrhu zatvaranja bilo kojeg programa ili njegovog dijela. Mišljenje se dostavlja Europskoj komisiji i Dužnosniku nadležnom za akreditaciju.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 1/02, Broj 14/02,
Broj 4/00, Broj 98/09,
Broj 172/03, Broj 79/08
LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA