PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-struktura-mjerodavnog-trzista-trgovine-wjzl NN 9/2006

• Analiza strukture navedenog mjerodavnog tržišta na nacionalnoj razini, odnosno na cijelom teritoriju Republike Hrvatske, provedena zbog stjecanja uvida u tržišni položaj strateških grupacija koje djeluju na navedenom mjerodavnom tržištu, pokazala je da je riječ o asimetričnom, nepovoljno strukturiranom tržištu zbog činjenice da je poduzetnik AGROKOR d.d. putem povezanog poduzetnika Konzum d.d., koji provedbom koncentracije ostvaruje tržišni udjel od …* posto, apsolutno najjači poduzetnik na mjerodavnom tržištu, odnosno da njegov prvi konkurent na navedenom mjerodavnom tržištu ima više nego dvostruko manji tržišni udjel, dok svi ostali tržišni takmaci ostvaruju tržišni udjel manji od 10 posto.


Stranica 2006-01-9-228 NN 9/2006

• Provedena je analiza pokazala da struktura županijskog tržišta trgovine na malo mješovitom robom prema broju tržišnih takmaca i njihovom tržišnom udjelu oscilira, i to od relativno dobro strukturiranih županijskih tržišta, kao što su primjerice tržište Osječko-baranjske, Brodsko-posavske, Bjelovarsko-bilogorske i Zadarske županije, do nepovoljno strukturiranih tržišta. Nepovoljno su strukturirana i tržišta Požeško-slavonske županije gdje je vodeći poduzetnik Presoflex d.o.o. a njegovi tržišni takmaci su K.T.C. d.o.o. i Billa d.o.o. putem povezanog poduzetnika Minaco d.o.o., dok svi ostali konkurenti imaju manje od 5 posto udjela, zatim tržište Šibensko-kninske županije, na kojem je vodeći poduzetnik Joly J.B.S. d.o.o., njegov prvi tržišni takmac Konzum d.d. ima udjel od …* posto a ostali konkurenti ostvaruju manje od 10 posto udjela.


Internet NN 9/2006

• Nepovoljno strukturirano je i tržište Varaždinske županije, na kojem je poduzetnik Konzum d.d. u vladajućem položaj sa tržišnim udjelom većim od 40 posto, dok je prvi sljedeći tržišni takmac, poduzetnik Trgonom d.o.o., koji ostvaruje više nego dvostruko manji tržišni udjel, zatim tržište Zagrebačke županije, na kojem je u vladajućem položaju poduzetnik Konzum d.d. sa više od 40 posto tržišnog udjela, dok njegov prvi tržišni takmac Mercator-H d.o.o. ostvaruje više nego dvostruko manji tržišni udjel.


Internet stranice NN 9/2006

• Na tržištu grada Zagreba poduzetnik Konzum d.d. ostvaruje …* posto tržišnog udjela a prvi tržišni takmac Getro d.o.o. ostvaruje dvostruko manji tržišni udjel, a svi ostali konkurenti imaju manje od 10 posto udjela.


Internet stranice NN 9/2006
• Na taj način poduzetnik AGROKOR d.d. ostvaruje tržišni udjel veći od 40 posto, čime dolazi u vladajući položaj na navedenom mjerodavnom tržištu u 2004. godini u smislu članka 15. stavak 3. ZZTN. Provedbom koncentracije prvi konkurent na navedenom mjerodavnom tržištu u 2004. postaje poduzetnik Metro Cash & Carry d.o.o., dok svi ostali poduzetnici na navedenom mjerodavnom tržištu imaju manje od 10 posto.

Internet stranice NN 9/2006
• Analiza liste najvećih dobavljača svježim junećim i svinjskim mesom i mesnim prerađevinama od junećeg i svinjskog mesa poduzetnika Konzum d.d. potvrdila je problem koji proizlazi iz vertikalne integracije koncerna Agrokor s proizvođačem mesa i mesnih prerađevina, odnosno s poduzetnikom PIK VRBOVEC d.d. Naime, takva potpuna vertikalna integracija može prouzročiti ozbiljne negativne učinke na tržišno natjecanje na utvrđenim mjerodavnim tržištima.

Internet stranice NN 9/2006 • Analiza zaprimljenih podataka iz liste najvećih dobavljača svježeg junećeg i svinjskog mesa i mesnih prerađevina od junećeg i svinjskog mesa poduzetnika Konzum d.d. u 2003. i 2004. godini pokazuje, u 2004. u odnosu na prethodnu godinu, trend smanjivanja nabave navedenih proizvoda poduzetnika Konzum d.d. od poduzetnika izvan sastava koncerna Agrokor, u korist poduzetnika u sastavu navedenog koncerna.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 9/2006 • U pogledu mogućnosti opskrbe tržišta proizvodima poduzetnika PIK VRBOVEC d.d. vjerojatno je, kao što i navodi podnositelj prijave koncentracije, da će doći do racionalizacije odnosno ekonomičnije organizacije poslovanja.
Poslovne stranice NN 9/2006 • 10. KOMPARATIVNA PRAKSA EUROPSKE KOMISIJE I ZEMALJA ČLANICA EUROPSKE UNIJE
Pregledi NN 9/2006 • Kako je to propisano člankom 35. stavak 3. ZZTN, Agencija se, u interesu provođenja sveobuhvatne ekonomske i pravne analize, radi prikupljanja podataka o primjerima vertikalnih koncentracija poduzetnika s horizontalnim učincima na mjerodavnom tržištu, te određivanja odgovarajućih mjera za otklanjanje negativnih učinaka koncentracije, vodila komparativnom praksom Europske komisije i zemalja članica EU. U tu svrhu Agencija je provela analizu relevantne prakse Europske komisije i odgovarajuće komparativne prakse europskih zemalja. Agencija je zaprimila odgovore od sljedećih zemalja: Austrije, Bugarske, Republike Češke, Danske, Finske, Francuske, Litve, Mađarske, Nizozemske, Njemačke, Poljske, Slovenije, Švedske, Švicarske i Velike Britanije.
Glasnik NN 9/2006 • 11. OCJENA DOPUŠTENOSTI KONCENTRACIJE U POSTUPKU NA DRUGOJ RAZINI
Novo NN 9/2006 • Prikupljeni dokazi, podaci i obavijesti, te na tome utemeljeni rezultati postupka, s obzirom na djelatnosti poduzetnika – sudionika koncentracije i kapitalnu povezanost poduzetnika u sastavu koncerna Agrokor, ukazali su na moguće negativne učinke koncentracije na tržišno natjecanje.
Poslovi NN 9/2006 • S obzirom da se poduzetnici u sastavu koncerna Agrokor, između ostalog, bave trgovinom na malo mješovitom robom, koja obuhvaća i trgovinu prehrambenim proizvodima, koncentracijom s proizvođačem svježeg mesa i mesnih prerađevina dolazi do vertikalne integracije. Kako poduzetnik PIK VRBOVEC d.d. u svojoj djelatnosti ima i uzgoj i klanje stoke riječ je o potpunom vertikalnom zatvaranju, od početne sirovine do krajnjeg potrošača. Vertikalna integracija i ponuda isključivo proizvoda poduzetnika u sastavu koncerna Agrokor u kombinaciji sa širokom rasprostranjenošću Konzumove mreže trgovine na malo može dovesti do ograničavanja ponude proizvoda drugih, konkurentnih proizvođača za krajnje potrošače.
Poticaji NN 9/2006 • Nadalje, budući da se poduzetnik PIK VRBOVEC d.d., između ostaloga bavi i trgovinom na malo mješovitom robom, moguće je da na lokalnim razinama (županijama) dođe do preklapanja maloprodajnih aktivnosti i stvaranja ili jačanja vladajućeg položaja poduzetnika Konzum d.d., poduzetnika u sastavu koncerna Agrokor.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 126/09, Broj 27/06, Broj 53/91, Broj 117/05, Broj 31/99, Broj 111/08


LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE Pregled