PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-sukladno-zakonu-vijece-agencije-hbvy NN 42/2009

• posebne mjere za osobe s invaliditetom, uključujući pristup hitnim službama, službi davanja obavijesti (informacija) o brojevima pretplatnika i imeniku pretplatnika, na jednak način kakvim pristupaju drugi krajnji korisnici usluga, te primjeren izbor operatora koji su dostupni većini krajnjih korisnika usluga;


Stranica 2009-04-42-968 NN 42/2009

• brzine prijenosa podataka koje omogućuju djelotvoran pristup internetu; Agencija će pokušati odrediti dinamiku uklanjanja PCM uređaja iz pristupne mreže;


Internet NN 42/2009

• pristup univerzalnim uslugama na fiksnoj lokaciji ostvaren putem pokretne elektroničke komunikacijske mreže, putem nepokretnog bežičnog pristupa (FGSM) uz definiranje primjerenog roka priključenja pretplatničke terminalne opreme na nepokretnu mrežu;


Internet stranice NN 42/2009

• Također, Agencije će Pravilnikom o imeniku pretplatnika pobliže definirati način i uvjete uspostave te izdavanja tiskanog i elektroničkog izdanja najmanje jednog sveobuhvatnog javnog imenika svih pretplatnika i najmanje jedne službe davanja obavijesti (informacija) o brojevima svih pretplatnika javno dostupnih telefonskih usluga u Republici Hrvatskoj.


Internet stranice NN 42/2009 • 3.9.1. Pravni okvir zaštite korisnika javnih komunikacijskih usluga
Internet stranice NN 42/2009 • Stupanjem na snagu Zakona promijenio se pravni okvir kojim je značajno prošireno područje zaštite korisnika. Zakon je u svrhu zaštite korisnika posebno regulirao pružanje usluga sa dodanom vrijednosti za koje se pokazalo da su područje u kojem korisnici nisu dovoljno zaštićeni, propisao je za sve operatore obvezujući postupak rješavanja prigovora na račun i na kvalitetu usluge poštujući Zakon o zaštiti potrošača, te propisao osnove postupka za rješavanje sporova između pretplatnika i operatora javnih komunikacijskih usluga i ovlastio Hrvatsku agenciju za poštu i elektroničke komunikacije za njihovo rješavanje.
Internet stranice NN 42/2009 • Pravilnikom o načinima i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga još detaljnije je regulirana gore navedena materija.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 42/2009
• Operatori su obvezni voditi evidenciju o pristupnim brojevima i adresama koje svojim sadržajem nisu namijenjene djeci, te ih ažurirati i međusobno razmjenjivati.

Poslovne stranice NN 42/2009
• Agencija je pripremila e-adresu na koju se mogu prijaviti neprimjereni sadržaji, uključujući i internetske adrese, na koje zaprima e-poštu. Agencija će, po potrebi, obavješćivati i usklađivati mjere s operatorima, u smislu onemogućavanja pristupa neprimjerenim sadržajima.

Servis NN 42/2009 • 3.9.2. Unutarnja ustrojstvena jedinica za zaštitu prava korisnika
Glasnik NN 42/2009 • Poslovi vezani uz zaštitu korisnika definirani su kroz dvije osnovne grupe poslova koje će Agencija obavljati putem ustrojstvene jedinice.
Novo NN 42/2009 • 1. Rješavanje sporova između pretplatnika i operatora javnih komunikacijskih usluga:
Poslovi NN 42/2009 • izdavanje mišljenja na osnovu kojih Agencija rješava sporove;
Poticaji NN 42/2009 • edukacija i pomoć pretplatnicima u postupku rješavanja sporova;
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 55/02, Broj 36/08, Broj 58/90, Broj 17/07, Broj 55/09, Broj 175/03


LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE Pregled