PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-takve-ce-se-mjere-yheo NN 53/2005

• U slučaju da Operator za međusobno povezivanje ostvari veći promet od planiranog i dogovorenog s T-Mobile-om, T-Mobile ne može jamčiti gore navedenu kakvoću.


Stranica 2005-04-53-1014 NN 53/2005

• Pozivi generirani u mreži Operatora za međusobno povezivanje kvanje koji se ju na T-Mobile GMSC će općenito uključivati transfer CLI-ja. CLI mora uvijek predstavljati točan broj vezan uz terminalnu mrežnu točku mreže Operatora za međusobno povezivanje iz koje poziv potječe. Navedeni broj je broj kojeg je dalo nadležno tijelo.


Internet NN 53/2005

• T-Mobile se obvezuje ulagati napore za transparentni prijenos CLI-ja iz mreže Operatora za međusobno povezivanje do završne točke prometa.


Internet stranice NN 53/2005

• Operator za međusobno povezivanje mora poštivati sljedeća minimalna načela vezana uz upotrebu CLI-ja, osim svih ostalih postojećih obaveza definiranih propisima.


Internet stranice NN 53/2005
• Operator za međusobno povezivanje mora osigurati tranzitnu dostavu CLI-ja iz ostalih mreža ako ih one dostavljaju.

Internet stranice NN 53/2005
• T-Mobile preferira korištenje ISUPv2 protokola, koji ima sposobnost transporta ostalih važnih parametara poput Original Called Number i Redirecting Number.

Internet stranice NN 53/2005 • Ovo Poglavlje opisuje T-Mobile organizaciju i procedure koje se koriste u upravljanju i održavanju međusobnog povezivanja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 53/2005 • T-Mobile ima središnji ured za prijavu koji je otvoren 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, radi obavljanja službene procedure priavljivanja. T-Mobile središnji ured za prijavu je:
Poslovne stranice NN 53/2005 • T-Mobile središnji ured za prijavu može zadovoljiti sljedeće zahtjeve:
Pregledi NN 53/2005 • Potrebna stručnost u svim pitanjima vezanima uz rad telekomunikacijske mreže,
Glasnik NN 53/2005 • Kontakti mogu u svako vrijeme izraditi ažurirano izvješće prilikom procesuiranja tehničkog kvara.
Novo NN 53/2005 • Operator za međusobno povezivanje će također odrediti središnji ured za prijavu s gore opisanim karakteristikama koji će moći obavljati službenu proceduru prijavljivanja.
Poslovi NN 53/2005 • T-Mobile koristi svoj obrazac prijave (Poglavlje 8.4.). Operator za međusobno povezivanje će koristiti svoj obrazac prijave koji će sadržavati najmanje sljedeće podatke:
Poticaji NN 53/2005 • broj kvara T-Mobile-a ili Operatora za međusobno povezivanje,
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 89/08, Broj 82/05, Broj 56/09, Broj 60/06, Broj 89/94, Broj 108/00


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled