PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-temeljem-analiza-programa-restrukturiranja-gddm NN 75/2007

• Nadalje, iznos i intenzitet potpore moraju biti strogo ograničeni na najmanju neophodnu razinu troškova restrukturiranja potrebnih za provođenje mjera restrukturiranja.


Stranica 2007-07-75-2392 NN 75/2007

• U svakom slučaju poduzetnik mora koristiti sredstva potrebna za restrukturiranje isključivo za ponovnu uspostavu dugoročne održivosti poduzetnika, odnosno da za vrijeme trajanja procesa restrukturiranja ne poveća svoje poslovne kapacitete.


Internet NN 75/2007

• Također, poduzetnik mora znatno doprinositi procesu restrukturiranja. Takav doprinos ne smije sadržavati državnu potporu. Sukladno točki 44. Smjernica vlastiti doprinos velikih poduzetnika u procesu restrukturiranja mora iznositi 50 posto.


Internet stranice NN 75/2007

• S obzirom da tržište kože i proizvoda od kože karakterizira višak kapaciteta, svaka državna potpora dodijeljena poduzetnicima koji obavljaju kožarsko-proizvodnu djelatnost može znatno narušavati tržišno natjecanje.


Internet stranice NN 75/2007 • Restrukturiranje mora sadržavati mjere koje se odnose na određenu nadoknadu prema izravnim konkurentima, jer se u protivnom može smatrati da potpora za restrukturiranje nije opravdana.
Internet stranice NN 75/2007 • Ako se poduzetnik nalazi na tržištu gdje proizvodni kapaciteti premašuju ponudu i potražnju za određenim proizvodima i uslugama, u Programu restrukturiranja mora biti predviđen značajan vlastiti doprinos poduzetnika koji je proporcionalan s primljenom državnom potporom, a koji se konkretno odnosi na neopozivo smanjenje ili zatvaranje kapaciteta.
Internet stranice NN 75/2007 • Prema točki 39. Smjernica, kompenzacijske mjere mogu se sastojati od prodaje ili prijenosa imovine, prodaje na tržištu pojedinih društava iz grupe, smanjene prodaje, smanjenja broja zaposlenih, smanjenja kapaciteta koji za posljedicu ima smanjenje učešća poduzetnika na mjerodavnom tržištu. Mjere moraju biti razmjerne ograničavajućem učinku potpore na tržištu, te se prilikom njihovog određivanja uzima u obzir veličina i položaj poduzetnika na tržištu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 75/2007
• Financijsko restrukturiranje sastoji se od pretvaranja potraživanja RH u vlasnički udjel u temeljnom kapitalu poduzetnika Sloga Tvornica obuće d.d. u ukupnom iznosu od 32.608.030,00 kuna na temelju Prijedloga dopune Odluke Vlade RH, što s obzirom da je riječ o poduzetniku u teškoćama u cijelosti predstavlja državnu potporu.

Poslovne stranice NN 75/2007
• U Tabeli 9. prikazana je vlasnička struktura nakon pretvaranja potraživanja RH u udjel u temeljenom kapitalu poduzetnika Sloga Tvornica obuće d.d.

Servis NN 75/2007 • Tabela 9. VLASNIČKA STRUKTURA NAKON PRETVARANJA POTRAŽIVANJA RH U UDJEL U TEMELJENOM KAPITALU PODUZETNIKA SLOGA TVORNICA OBUĆE d.d.
Glasnik NN 75/2007 • Izvor: Podaci poduzetnika Sloga Tvornica obuće d.d., Koprivnica
Novo NN 75/2007 • Poslovno restrukturiranje sastoji se od sljedećih mjera: napuštanja djelatnosti koje stvaraju gubitak u poslovanju, razvoja proizvodnje tj. vlastite robne marke, zbrinjavanja tehnološkog viška djelatnika, te preseljenja tvornice na novu lokaciju.
Poslovi NN 75/2007 • Tabela 10. PLANIRANI PRIHODI OD PRODAJE I OPERATIVNA DOBIT PODUZETNIKA SLOGA TVORNICA OBUĆE d.d. ZA RAZDOBLJE OD 2007. DO 2009.
Poticaji NN 75/2007 • Podaci iz Tabele 10. prikazuju planirani iznos prihoda od doradnih (lohn) poslova u odnosu na ostale poslovne prihode, iz čega je vidljivo smanjenje istih. Navedeno je planirano iz razloga jer se operativna dobit od doradnih (lohn) poslova kreće na razini od 5 posto i u konačnici predstavlja gubitak.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 146/99, Broj 114/00, Broj 32/90, Broj 31/06, Broj 185/03, Broj 94/94


LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA Pregled