PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-trazitelj-usluge-koji-je-sucv NN 89/2009

• Upute dane telemedicinskim putem telekonzultanti su obvezni dostaviti tražitelju usluga pisano, telefaksom:


Stranica 2009-07-89-2253 NN 89/2009

• – najkasnije 30 minuta nakon pružene telemedicinske usluge, ako je usluga zatražena u radno vrijeme telemedicinskog centra, odnosno najkasnije do 8.00 sati sljedećega radnog dana u slučaju kada se usluga traži izvan radnog vremena telemedicinskog centra za redovne telemedicinske usluge sa izravnom interakcijom sudionika,


Internet NN 89/2009

• – najkasnije u roku od dva radna dana, odnosno najkasnije od četiri radna dana u slučaju kompliciranog slučaja ili potrebe opsežne računalne slikovne obrade i međusobne konzultacije doktora medicine specijalista za redovne usluge bez izravne interakcije sudionika,


Internet stranice NN 89/2009

• – najkasnije 10 minuta nakon pružene telemedicinske usluge, ako je zatražena hitna telemedicinska usluga ili telemedicinska usluga nadzora aktivnom provjerom zdravstvenog stanja.


Internet stranice NN 89/2009 • Za vrijeme pružanja i primanja telemedicinskih usluga u telemedicinskom centru smiju se nalaziti telekonzultanti, tražitelji usluge i primatelj usluge.
Internet stranice NN 89/2009 • Uz primatelja usluge koji nije pri svijesti ili ima težu duševnu smetnju ili je poslovno nesposoban ili maloljetan, u telemedicinskom centru smije se nalaziti i zakonski zastupnik, odnosno skrbnik primatelja usluge.
Internet stranice NN 89/2009 • Iznimno, uz pisanu suglasnost primatelja usluge ili zakonskog zastupnika, odnosno skrbnika primatelja usluge u telemedicinskom centru smiju biti prisutni zdravstveni radnici i osobna pratnja primatelja usluge navedeni u suglasnosti.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 89/2009
• Snimanje zvučnih i video zapisa tijekom pružanja i primanja telemedicinskih usluga dozvoljeno je samo uz pisanu suglasnost primatelja usluge.

Poslovne stranice NN 89/2009
• Za primatelja usluge koji nije pri svijesti ili ima težu duševnu smetnju ili je poslovno nesposoban ili maloljetan, pisanu suglasnost iz stavka 1. ovoga članka daje zakonski zastupnik, odnosno skrbnik primatelja usluge.

Servis NN 89/2009 • Pisana suglasnost iz stavka 1. ovoga članka mora sadržavati razlog snimanja, vrstu snimke i svrhu za koju će se koristiti snimka.
Glasnik NN 89/2009 • Troškove potrošnog materijala koji se koristi za pružanje telemedicinskih usluga snose ugovaratelji te su obvezni brinuti se o dostupnosti potrošnog materijala za nesmetan rad telemedicinskog centra.
Novo NN 89/2009 • Nadzor nad radom telemedicinskih centara kao i nad radom zdravstvenih radnika koji obavljaju djelatnost telemedicine provodi Zavod.
Poslovi NN 89/2009 • Odobrenje za rad telemedicinskog centra daje se na vrijeme od tri godine uz obveznu godišnju provjeru ispunjavanja uvjeta iz stavka 1. ovoga članka.
Poticaji NN 89/2009 • Odobrenje za rad zdravstvenog radnika daje se na vrijeme od tri godine uz obveznu godišnju provjeru znanja i vještina sukladno uvjetima iz stavka 1. ovoga članka.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 125/08, Broj 130/06, Broj 125/06, Broj 57/06, Broj 27/01, Broj 146/98


LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE Pregled