PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-trece-prema-odredbi-clanka-dvzq NN 32/2005

• Četvrto, ukidanje osporenog Pravilnika zbog njegovog donošenja nakon zakonom određenog roka ne bi pridonijelo ostvarivanju načela pravne sigurnosti. Nakon ukidanja osporenog Pravilnika ostala bi neuređena pitanja koja su njim uređena, a Zavod onemogućen u provođenju kontrole podataka o stažu osiguranika, osnovicama za obračun doprinosa i o uplaćenim doprinosima za ostvarivanje prava iz mirovinskog osiguranja. Ako bi se prihvatilo shvaćanje predlagatelja da u slučaju ovog Pravilnika ovlaštenje za njegovo donošenje prestaje protekom roka u kojem je taj Pravilnik trebao biti donesen, takvo pravno stanje postojalo bi sve dok zakonodavac ponovno Upravnom vijeću ne bi dao ovlaštenje za donošenje Pravilnika i dok na temelju novog ovlaštenja Upravno vijeće ne bi donijelo novi Pravilnik. Ustavni sud smatra da takva posljedica propusta roka za donošenje podzakonskog akta ne doprinosi pravnoj sigurnosti, a ni ostvarenju načela ustavnosti i zakonitosti, pa Ustavni sud stoga ne prihvaća prijedlog podnositelja da zbog propusta donositelja da Pravilnik donese u zakonom propisanom roku, osporeni Pravilnik ukine.


Stranica 2005-03-32-637 NN 32/2005

• 6. Utvrdivši da je osporeni Pravilnik, kao drugi propis, donesen na temelju zakonskog ovlaštenja i od strane ovlaštenog tijela, te da se njime uređuje djelovanje Zavoda u okviru nadležnosti utvrđenih Zakonom o mirovinskom osiguranju, Ustavni sud ocjenjuje da iako je osporeni pravilnik donesen nakon isteka zakonom određenog roka, ne postoje Ustavom i Ustavnim zakonom utvrđene pretpostavke za njegovo ukidanje. Naime, Ustavom i Ustavnim zakonom utvrđen način otklanjanja kašnjenja s donošenjem propisa koje treba donijeti, mogućnost dana Ustavnom sudu da o uočenoj pojavi neustavnosti i nezakonitosti izvijesti Hrvatski sabor, te razlozi pravne sigurnosti i ostvarenja načela ustavnosti i zakonitosti, podrobno izneseni u točki 4. ovoga Rješenja, pretežu za stav da se utvrđena povreda ne sankcionira ukidanjem osporenog Pravilnika.


Internet NN 32/2005

• S obzirom na sve iznesene okolnosti ovog slučaja Ustavni sud utvrđuje da odredba članka 14. stavka 2. Ustava, za koju predlagatelj također tvrdi da je povrijeđena donošenjem osporenog Pravilnika izvan roka propisanog zakonom nije mjerodavna u ovom slučaju, a niti predlagatelj posebno obrazlaže navod o povredi te odredbe Ustava.


Internet stranice NN 32/2005

• 7. Slijedom navedenog i na temelju odredbe članka 43. Ustavnog zakona riješeno je kao u izreci.


Internet stranice NN 33/2005
• O PROGLAŠENJU ZAKONA O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O UREDU ZA SUZBIJANJE KORUPCIJE I ORGANIZIRANOG KRIMINALITETA

Internet stranice NN 33/2005
• Proglašavam Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o Uredu za suzbijanje korupcije i organiziranog kriminaliteta, kojega je Hrvatski sabor donio na sjednici 25. veljače 2005. godine.

Internet stranice NN 33/2005 • O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O UREDU ZA SUZBIJANJE KORUPCIJE I ORGANIZIRANOG KRIMINALITETA
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 33/2005 • »(3) Ured ima pečat koji sadrži sljedeći naziv: Republika Hrvatska – Državno odvjetništvo, Ured za suzbijanje korupcije i organiziranog kriminaliteta i grb Republike Hrvatske. Na zgradi u kojoj je smješten Ured, mora biti istaknut naziv: Republika Hrvatska, Državno odvjetništvo, Ured za suzbijanje korupcije i organiziranog kriminaliteta, grb i zastava Republike Hrvatske.«
Poslovne stranice NN 33/2005 • »(1) Odjel za sprječavanje pojava korupcije i za odnose s javnošću:
Pregledi NN 33/2005 • 1. upoznaje javnost o opasnosti i štetnosti korupcije te o metodama i sredstvima njihovoga sprječavanja,
Glasnik NN 33/2005 • 3. sastavlja izvješća i izrađuje raščlambe o pojavnim oblicima i uzrocima korupcije u javnom i privatnom sektoru, a može davati Ravnatelju Ureda i poticaje za donošenje novih ili izmjene važećih propisa,
Novo NN 33/2005 • 4. obavlja i druge poslove prema godišnjem rasporedu poslova u Uredu.«
Poslovi NN 33/2005 • 2. određuje članove u zajednička istražna tijela koja se na temelju međunarodnog ugovora ili na temelju uglavka za pojedinačni slučaj osnivaju radi istrage, kaznenog progona ili zastupanja optužbe pred sudom za kaznena djela iz članka 21. ovoga Zakona, u Republici Hrvatskoj, ili jednoj ili više drugih država.
Poticaji NN 33/2005 • (2) U zajedničkim istragama na području Republike Hrvatske Odjel za međunarodnu suradnju i zajedničke istrage nadzire primjenu domaćih propisa te poštivanje suvereniteta Republike Hrvatske. O uočenim nedostacima ili spornim pitanjima koja se ne mogu razriješiti savjetovanjem s nadležnim tijelom druge države ili njegovim predstavnicima, obavješćuje bez odgode Ravnatelja koji će po potrebi zatražiti mišljenje ministarstva nadležnog za pravosuđe i ministarstva nadležnog za vanjske poslove.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 97/01, Broj 118/03, Broj 59/09, Broj 157/98, Broj 76/99, Broj 53/98


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled