PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 78/2009 • S obzirom da je sam nastanak štete događaj koji zavisi od vanjskih, neovisnih čimbenika na kojeg osiguravatelji nisu u mogućnosti utjecati, nije moguće ni izvršiti utjecaj niti predvidjeti koliki će biti broj osiguranika pojedinog osiguravatelja, kojima će u određenom razdoblju trebati izvršiti servisiranje vozila po nastanku štete. Osiguravatelji su slobodni preporučiti svom osiguraniku servisera za servisiranje vozila po nastanku štete, a o volji osiguranika ovisi hoće li takvu preporuku prihvatiti ili ne prihvatiti.
NN 78/2009 • Iz podataka prikazanih u tablici 7. razvidno je da poduzetnici u sastavu koncerna Agram sudjeluju sa značajnim udjelima u ukupnom iznosu isplate šteta po osnovi obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti i po osnovi kasko osiguranja cestovnih vozila u promatranim godinama.
NN 78/2009 • 7. UTVR?IVANJE ZLOUPORABE VLADAJUĆEG POLOŽAJA PODUZETNIKA EUROHERC OSIGURANJE d.d. I JADRANSKO OSIGURANJE d.d. NA MJERODAVNOM TRŽIŠTU
NN 78/2009 • U zahtjevu od 17. ožujka 2006. podnositelj, u bitnome, navodi kako poduzetnici u sastavu koncerna Agram, Euroherc osiguranje d.d. i Jadransko osiguranje d.d.:
NN 78/2009 • 2. vrše pritisak na servisere da sklope takve posebne sporazume, putem kojih bi serviseri zastupali osiguravatelje prilikom osiguranja vozila, dok bi im osiguravatelji usmjeravali poslove servisiranja vozila vezane uz isplate štete,
NN 78/2009 • 3. zastrašuju osiguranike na način da im nalažu obavljanje popravka vozila po nastanku štete kod točno određenih servisera.
NN 78/2009 • Podnositelj je dodatnim očitovanjem od 19. lipnja 2006. proširio svoj zahtjev navodeći, u bitnome, da poduzetnici Euroherc osiguranje d.d. i Jadransko osiguranje d.d.:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 78/2009 • Budući da je provedenom ekonomskom analizom Agencija utvrdila da članovi koncerna Agram, poduzetnici Euroherc osiguranje d.d. i Jadransko osiguranje d.d. na mjerodavnim tržištima obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti i kasko osiguranja vozila ostvaruju vladajući položaj, u smislu članka 15. stavaka 1. i 3. ZZTN, provedena je i analiza kako bi se utvrdilo zlorabe li oni njihov vladajući položaj na mjerodavnim tržištima, u smislu članka 16. ZZTN.
NN 78/2009 • 7.1. Prvenstveno je ispitana utemeljenost navoda podnositelja zahtjeva kako poduzetnici Euroherc osiguranje d.d. i Jadransko osiguranje d.d. isključuju s tržišta one servisere s kojima nemaju sklopljene posebne sporazume o suradnji. Provedenom analizom Agencija je utvrdila da je poduzetnik Euroherc osiguranje d.d. sklopio sporazume o poslovno-tehničkoj suradnji sa pet poduzetnika – servisera na području Splitsko-dalmatinske županije, dok poduzetnik Jadransko osiguranje d.d. nema sklopljenih sličnih sporazuma sa serviserima.
NN 78/2009 • Tablicom 8. prikazani su poduzetnici – serviseri s kojima je Euroherc osiguranje d.d. surađivao u 2005. i 2006. godini na području Splitsko-dalmatinske županije, a posebno su izdvojeni 5 poduzetnika s kojima je sklopio i ugovore o poslovno-tehničkoj suradnji te su prikazani u postotku i u kojoj mjeri su surađivali u promatranim razdobljima.
NN 78/2009 • Izvor: podaci poduzetnika Euroherc osiguranje d.d. od 15. veljače 2007. i 24. travnja 2007.
NN 78/2009 • Sukladno zaprimljenim podacima, poduzetnik Jadransko osiguranje d.d. nije sklopio niti jedan sporazum o poslovno-tehničkoj suradnji sa serviserima na području Splitsko-dalmatinske županije.
NN 78/2009 • S obzirom na neznatan broj sklopljenih sporazuma i na niski udio iznosa računa tih servisera prema osiguravatelju, razvidno je da poduzetnik Euroherc osiguranje d.d. nije imao značajan utjecaj na servisere, odnosno na sklapanje sporazuma o poslovno-tehničkoj suradnji.
NN 78/2009 • Prema prikazanim podacima, ne proizlazi niti da su serviseri, koji su sklopili sporazum o poslovno-tehničkoj suradnji, imali značajno povećanje prihoda od te djelatnosti, čak štoviše, za većinu servisera koji su sklopili sporazume o poslovno-tehničkoj suradnji s poduzetnikom Euroherc osiguranje d.d. visina iznosa računa prema tom osiguravatelju se i smanjila. Primjerice, poduzetnicima *** udio iznosa računa u odnosu na ukupan iznos računa svih servisera pao je, u apsolutnom i u relativnom iznosu, u promatranim godinama.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 97/93, Broj 34/94,
Broj 51/07, Broj 30/08,
Broj 147/02, Broj 57/92
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE