PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-u-pisanom-ocitovanju-od-uikj NN 35/2009

• Poduzetnik ***, u pisanom očitovanju od 9. studenoga 2007. i 17. lipnja 2008., u bitnome je naveo da nije uvjet za ostvarivanje prava na participaciju prodaja vozila po cjeniku za krajnje kupce poduzetnika Citroën d.o.o.. Svim distributerima je dano na volju da prodaju vozila i bez marže (a u mnogim slučajevima i ispod nabavne cijene) tako da se cijene razlikuju od distributera do distributera. Prema navodima rečenog poduzetnika, vozila mogu prodavati i po punoj cijeni, ali stranke su dobro informirane putem radija, televizije tako da je nemoguće ne pridržavati se cjenika.


Stranica 2009-03-35-789 NN 35/2009

• Nadalje, poduzetnik *** navodi da je u više navrata prodavao vozila krajnjim kupcima po cijeni različitoj od one iz cjenika Citroën d.o.o., zbog toga što su i drugi distributeri prodavali po nižoj cijeni. Međutim, iznos participacije je uvijek isti, neovisno o cijeni po kojoj je vozilo prodano krajnjem kupcu.


Internet NN 35/2009

• Kao prilog očitovanju dostavio je dva predračuna, odnosno ponude za prodaju vozila iz kojih je razvidno da su vozila prodana po nižoj cijeni od preporučene, odnosno uz veći popust od onog određenog od strane Citroën d.o.o. U dostavljenim ponudama specificiran je iznos odobren na vozilo u obliku popusta određenog od poduzetnika Citroen d.o.o. te dodatnog popusta odobrenog od distributera.


Internet stranice NN 35/2009

• Prema navodima poduzetnika ***, u razdoblju od 2005. do lipnja 2008. godine gotovo sva vozila je prodao unutar prodajne akcije po cijeni nižoj od one iz cjenika poduzetnika Citroën d.o.o., a na to je bio primoran jer su i drugi distributeri prodavali vozila po nižoj cijeni, različitoj od one iz cjenika poduzetnika Citroën d.o.o. te zbog drugih marki vozila čiji su distributeri također spuštali cijene, a sve to kako bi bio konkurentan na tržištu novih motornih vozila.


Internet stranice NN 35/2009 • Poduzetnik *** u pisanom očitovanju od 10. listopada 2007. u bitnome je naveo da bi ostvario pravo na participaciju potrebno je poštovati pravila prodajne akcije. U pravilima je navedeno trajanje prodajne akcije, vozila na koja se odnosi prodajna akcija, datum do kojeg vozilo mora biti isporučeno i plaćeno i na kraju rok za fakturiranje participacije.
Internet stranice NN 35/2009 • Kupcu se mora odobriti popust naveden u prodajnoj akciji. Međutim, kupcu se može vozilo prodati po nižoj cijeni, odnosno kupcu se može odobriti veći popust, ali nikako se ne smije odobriti manji popust, odnosno prodati vozilo po većoj cijeni. Iznos participacije je uvijek isti, neovisno o tome po kojoj je cijeni vozilo prodano.
Internet stranice NN 35/2009 • Nekoliko vozila je poduzetnik *** prodao s dodatnim popustom, po nižoj cijeni. U privitku svog očitovanja dostavio je i preslike pet računa kao dokaze da je nekoliko vozila prodao s dodatnim popustom tj. po nižoj cijeni od one iz cjenika poduzetnika Citroën d.o.o. Iz dostavljenih računa razvidan je minimalni iznos popusta akcije određen od strane poduzetnika Citroen d.o.o. te dodatni popust odobren od samog poduzetnika ***.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 35/2009
• Poduzetnik *** u svojim pisanim očitovanjima od 10. listopada 2007. i 26. lipnja 2008. u bitnome je naveo da prodaja vozila krajnjem kupcu po cijenama iz cjenika poduzetnika Citroën d.o.o. ne predstavlja jedan od uvjeta prodajne akcije te da distributer ostvaruje pravo na participaciju i ukoliko je vozilo prodao po cijeni različitoj od cijene za krajnje kupce iz cjenika poduzetnika Citroën d.o.o.

Poslovne stranice NN 35/2009
• Iako je u očitovanju od 26. studenoga 2008. naveo da krajnjim kupcima u prodajnim akcijama nije odobravao dodatne popuste, veće od onih predviđenih prodajnom akcijom od strane poduzetnika Citroën d.o.o., iz privitaka (računa) koje je dostavio Agenciji uz očitovanje od 10. listopada 2007. razvidno je da je poduzetnik *** vozila prodavao i po nižim cijenama, odnosno da je krajnjim kupcima odobravao dodatan popust, veći od onog predviđenog prodajnom akcijom poduzetnika Citroën d.o.o.

Servis NN 35/2009 • Poduzetnik *** u pisanom očitovanju od 25. listopada 2007. u bitnome je naveo da poduzetnik Citroën d.o.o. određuje popust u prodajnoj akciji i vrijeme trajanja. Nakon što je vozilo plaćeno i isporučeno putem računa, poduzetnik *** traži od poduzetnika Citroën d.o.o. participaciju. Prema navodima rečenog poduzetnika, uvjet prodajne akcije je da se naruči vozilo koje ulazi u prodajnu akciju, da se kupcu da točan popust i ispuni narudžbenica. Vozilo treba biti plaćeno i isporučeno do datuma koji je odredio Citroën d.o.o. U odnosu na pitanje o mogućnosti ostvarivanja prava na participaciju ukoliko bi poduzetnik *** prodao vozilo po cijeni različitoj od cijene iz cjenika poduzetnika Citroën d.o.o, isti je odgovorio da nikada nije prodao vozilo po cijeni različitoj od cijene predviđene prodajnom akcijom. Prema navodima tog poduzetnika vozila nisu u prodajnoj akciji ako se radi o posebnoj narudžbi kupca, novom modelu i sl.
Glasnik NN 35/2009 • Tijekom posebnog ispitnog postupka, očitovanje i dokumentacija vezano za prodajne akcije zatražena je i određenog broja drugih distributera poduzetnika Citroën d.o.o.
Novo NN 35/2009 • Prema navodima poduzetnika *** iz očitovanja od 9. listopada 2007. i 23. lipnja 2008. potrebno je potpisati ugovor između poduzetnika *** i krajnjeg kupca u vremenu trajanja prodajne akcije kako bi određeno vozilo bilo obuhvaćeno prodajnom akcijom. Nakon toga, kupcu se daje popust, a poduzetniku *** od strane poduzetnika Citroën d.o.o. participacija u iznosu određenom prodajnom akcijom. Prodajne akcije nisu uvijek jednake, mijenjaju se iz mjeseca u mjesec. Ponekad poduzetnik Citroën d.o.o., pored redovne mjesečne akcije, svojim kupcima daje i dodatne poklone poput DVD i MP3playera. Visina participacije nije uvijek ista, ona ovisi o prodajnoj akciji u određenom mjesecu koja može biti veća ili manja zbog većeg ili manjeg popusta, a ista tako ovisi i o samom modelu vozila. Tijekom 2005., 2006., 2007. i 2008. godine navedeni poduzetnik je sva vozila prodao po pravilima prodajne akcije.
Poslovi NN 35/2009 • Poduzetnik *** u pisanom očitovanju od 2. studenoga 2007. u bitnome je naveo da prodajne akcije nisu uvijek jednake, nego se tijekom godine mijenjaju. Da bi distributer ostvario pravo na participaciju mora *** platiti vozilo poduzetniku Citroën d.o.o. te deklarirati isporuku. Što se tiče cijene, rečeni poduzetnik je naveo da je cijena koju daje poduzetnik Citroën d.o.o. preporučena cijena, tako da je moguće da neki distributeri odobravaju strankama i niže cijene od one u cjeniku, a najčešće jer stanke često puta licitiraju s cijenom. Nekada se pored popusta daju i pokloni. Primjerice, DVD uređaji i slušalice za mobilni aparat. Participacija koju distributer dobiva od poduzetnika Citroën d.o.o. nije ovisna o eventualnom smanjenju cijene koju je odobrio stranci i unaprijed je određena za pojedini model vozila u prodajnoj akciji. Sva prodana vozila poduzetnika *** bila su uključena u neku prodajnu akciju.
Poticaji NN 35/2009 • Poduzetnik *** u pisanom očitovanju od 25. ožujka 2008. u bitnome je naveo da je sudjelovao u svim prodajnim akcijama tijekom 2005., 2006. i 2007. godine. Prema njegovim navodima jedan od uvjeta prodajne akcije kojima je poduzetnik *** morao udovoljiti kako bi ostvario pravo na participaciju je prodaja vozila krajnjem kupcu po cjeniku za krajnjeg kupca poduzetnika Citroën d.o.o. S obzirom da je vozila prodavao po cijenama za krajnjeg kupca iz cjenika poduzetnika Citroën d.o.o., odobrena mu je participacija. Tijekom 2005., 2006. i 2007. godine prodavao je vozila obuhvaćena prodajnom akcijom po cijeni iz cjenika poduzetnika Citroën d.o.o. Iznos participacije nije varirao jer je prodavao vozila po cjeniku poduzetnika Citroën d.o.o.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 135/06, Broj 151/08, Broj 132/06, Broj 68/08, Broj 6/03, Broj 40/97


LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE Pregled