PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-u-svrhu-zapocinjanja-pregovora-lenz NN 82/2005

• b) presliku dozvole za pružanje javne govorne usluge u nepokretnoj mreži izdane od nadležnog regulatornog tijela i potvrdu o dodijeljenom kodu za odabir operatora;


Stranica 2005-07-82-1588 NN 82/2005

• e) specifikaciju usluga međusobnog povezivanja koje traži od T-Com-a;


Internet NN 82/2005

• g) postupak usmjeravanja prometa za usluge međusobnog povezivanja koje se traže;


Internet stranice NN 82/2005

• h) šestomjesečna predviđanja prometa međusobnog povezivanja i prijenosnih kapaciteta za prvu godinu poslovanja, a za svaku sljedeću godinu jednogodišnja predviđanja, a prema postupcima opisanim u Dodatku 4 ove standardne ponude.


Internet stranice NN 82/2005
• Postupak pregovaranja o uvjetima međusobnog povezivanja, T-Com i Operator utvrdit će detaljnije sporazumno u ugovoru o međusobnom povezivanju.

Internet stranice NN 82/2005
• T-Com može odgoditi odnosno odbiti pregovore o međusobnom povezivanju u skladu s primjenjivim propisima.

Internet stranice NN 82/2005 • 11.5. Promjene cijena međusobnog povezivanja iz ove standardne ponude
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 82/2005 • Ako nadležno regulatorno tijelo donese odluku koja nalaže izmjenu cijena međusobnog povezivanja utvrđenih u ovoj standardnoj ponudi, T-Com će prilagoditi cijene sukladno odluci tog tijela. U tom slučaju, T-Com i Operator sklopit će dodatak ugovoru o međusobnom povezivanju u roku od 15 dana od dana dostave odluke.
Poslovne stranice NN 82/2005 • Spor koji je nastao iz ili je u vezi s ugovorom o međusobnom povezivanju, ugovorne strane će najprije pokušati riješiti mirnim putem. Pokušaj sporazumnog rješenja spora smatrat će se neuspjelim čim jedna ugovorna strana o tome pisanim putem izvijesti drugu ugovornu stranu.
Pregledi NN 82/2005 • Svi sporovi koji su u vezi s ili proizlaze iz ugovora o međusobnom povezivanju i/ili ove standardne ponude, za čije je rješavanje nadležno regulatorno tijelo, riješit će se pred tim tijelom sukladno primjenjivim propisima.
Glasnik NN 82/2005 • 12. OBRAČUN ME?USOBNOG POVEZIVANJA, PLAĆANJA I FINANCIJSKA JAMSTVA
Novo NN 82/2005 • Osnovni postupci za naplatu prometa međusobnog povezivanja i odgovarajući obračun i plaćanje kao i postupak za rješavanje prigovora na iznose računa za pružene usluge međusobnog povezivanja opisani su u Dodatku 5 ove standardne ponude. Navedeni postupci bit će detaljnije definirani ugovorom o međusobnom povezivanju.
Poslovi NN 82/2005 • Bez utjecaja na postojanje bilo kakvog drugog pravnog sredstva, te osim ako je nešto drugo utvrđeno ugovorom o međusobnom povezivanju, u slučaju da Operator ne podmiri bilo koji dospjeli, a neosporeni račun za bilo koji iznos za T-Com-ove usluge međusobnog povezivanja u roku od 8 dana po dospijeću plaćanja računa kako je to definirano u Dodatku 5 ove standardne ponude ili ne osigura ili produži neko od sredstava osiguranja plaćanja opisanih u Dodatku 5 ove standardne ponude, T-Com će biti ovlašten trenutno prekinuti pružanje usluga međusobnog povezivanja uz prethodnu obavijest Operatoru i nadležnom regulatornom tijelu. U tom slučaju T-Com neće odgovarati za bilo kakvu štetu koja bi mogla nastati Operatoru uslijed prekida pružanja usluga međusobnog povezivanja.
Poticaji NN 82/2005 • Svaka ugovorna strana odgovarat će i bit će dužna naknaditi svaku štetu koja može nastati drugoj ugovornoj strani kao posljedica neispunjenja odnosno kašnjenja u ispunjenju svojih obveza iz ugovora o međusobnom povezivanju.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 41/08, Broj 77/07, Broj 132/05, Broj 158/03, Broj 136/03, Broj 123/03


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled