PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 52/2008 • RASHODI ZA MATERIJAL, DIJELOVE I USLUGE TEKUĆEG I INVESTICIJSKOG ODRŽAVANJA I RASHODI ZA NABAVU PROIZVEDENE DUGOTRAJNE IMOVINE I DODATNA ULAGANJA NA NEFINANCIJSKOJ IMOVINI
NN 52/2008 • Navedeni rashodi, sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo, odnose se na skupinu 42 – Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i skupinu 45 – Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini. Županijama, Gradu Zagrebu i gradovima ovi rashodi se planiraju i osiguravaju na osnovi kriterija opsega djelatnosti:
NN 52/2008 • B) Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja
NN 52/2008 • Navedeni rashodi, sukladno Računskom planu za proračunsko računovodstvo, odnose se na odjeljak 3224 – Materijal i dijelovi za tekuće i investicijsko održavanje i odjeljak 3232 – Usluge tekućeg i investicijskog održavanja. Županijama, Gradu Zagrebu i gradovima ovi rashodi se planiraju i osiguravaju na osnovi kriterija opsega djelatnosti:
NN 52/2008 • dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imoviniRashodi za
NN 52/2008 • materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja UKUPNO
NN 52/2008 • Broj učenika u školskoj godini 2007./2008.Broj razrednih odjela u
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 52/2008 • Rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini županije, Grad Zagreb i gradovi planiraju i troše na osnovi Plana rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini za 2008. godinu, a u kojem se planiraju kapitalni projekti školstva koji će se realizirati tijekom 2008. godine.
NN 52/2008 • Realizacija ovih rashoda (u dijelu koji se odnose na pomoći iz državnog proračuna) moguća je tek po izvršenju radova i nabavi usluga, a ne anticipativno. Nadležna tijela županija, Grada Zagreba i gradova dužna su Plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini donijeti najkasnije do 15. svibnja 2008. godine i dostaviti ga Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa. Plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini minimalno mora sadržavati škole na koje se odnose ulaganja, vrstu i opis ulaganja, ukupno planirani iznos potreban za realizaciju svih ulaganja obuhvaćenih projektom od početka do kraja projekta i planirani iznos u 2008. godini.
NN 52/2008 • Rashode za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja županije, Grad Zagreb i gradovi planiraju i troše na osnovi Operativnih planova za 2008. godinu u kojima se specificiraju škole, namjene i iznosi sredstava.
NN 52/2008 • Sredstva za financiranje decentraliziranih funkcija osnovnog školstva županije, Grad Zagreb i gradovi ostvaruju iz dodatnog udjela poreza na dohodak po stopi od 3,1%.
NN 52/2008 • Ako županije, Grad Zagreb i gradovi ne ostvare sredstva za ukupno bilancirana prava za financiranje decentraliziranih funkcija osnovnog školstva iz dodatnog udjela u porezu na dohodak po stopi od 3,1%, razliku do ukupno bilanciranih prava ostvaruju iz pozicije pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije u Državnom proračunu Republike Hrvatske za 2008. godinu. Kontrolu ostvarivanja tih prihoda vrši Ministarstvo financija.
NN 52/2008 • Županije, Grad Zagreb i gradovi dužni su Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa dostavljati izvješća za razdoblje siječanj – lipanj 2008. godine, te siječanj – prosinac 2008. godine, na obrascu OŠ-DEC-IZVJEŠĆE, koji je sastavni dio ove Odluke.
NN 52/2008 • Županije, Grad Zagreb i gradovi dužni su sredstva iz dodatnog udjela poreza na dohodak i sredstva s pozicije pomoći izravnanja koristiti prema utvrđenoj namjeni iz ove Odluke.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 84/00, Broj 56/09,
Broj 1/97, Broj 125/09,
Broj 95/98, Broj 30/08
LINK - POSLOVNI SAVJETNIK, POSLOVNI SUBJEKTI, POSLOVNI PLAN I DRUGO