PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 4/2007 • Uredbom se uređuju pitanja davanja koncesija za obavljanje javnog pomorskog prijevoza u linijskom prometu na državnim, županijskim, međužupanijskim i lokalnim linijama na temelju provedenog javnog natječaja koji raspisuje tijelo ovlašteno za davanje koncesija, propisuju se kriteriji za određivanje cijene usluga, visina naknade za koncesiju i način plaćanja, instrumenti plaćanja naknade za koncesije te kriteriji za davanja potpora.
NN 4/2007 • Vijeće za zaštitu tržišnog natjecanja razmatralo je Uredbu na svojoj 73. sjednici održanoj 14. prosinca 2006.
NN 4/2007 • 4.1. Vijeće je zaključilo da Uredba sukladno članku 3. stavku 2. ZDP-a predstavlja program državne potpore odnosno akt na temelju kojeg se, bez potrebe za dodatnim provedbenim mjerama, unaprijed neodređenim korisnicima državne potpore dodjeljuju pojedinačne državne potpore.
NN 4/2007 • Zaključak Vijeća temelji se na činjenici da Uredba, između ostalog, određuje postupak dodjele koncesija za obavljanje javnog prijevoza na državnim, županijskim, međužupanijskim i lokalnim linijama na temelju provedenog javnog natječaja kao i kriterije dodjele državnih potpora za nerentabilne linije.
NN 4/2007 • Vijeće je utvrdilo da je u konkretnom slučaju riječ o državnim potporama jer će se sredstva dodijeliti brodarima iz državnog proračuna; utvrđeno je kako sredstva predstavljaju potporu koja korisnicima potpore donosi ekonomsku prednost koju isti ne bi ostvarili kroz svoje redovno i normalno poslovanje; utvrđeno je kako se u konkretnom slučaju predložena sredstva dodjeljuju pojedinim korisnicima na selektivnoj osnovi, te kako dodjelom na način predviđen Uredbom postoji mogućnost narušavanja tržišnog natjecanja davanjem prednosti na tržištu korisniku državne potpore osobiti u mjeri u kojoj to može utjecati na ispunjenje međunarodno preuzetih obveza Republike Hrvatske koje proizlaze iz SSP-a.
NN 4/2007 • Člankom 4. stavak 1. ZDP-a propisana je opća zabrana davanja državnih potpora koje narušavaju ili bi mogle narušiti tržišno natjecanje davanjem prednosti na tržištu korisnicima državne potpore bez obzira na oblik državne potpore u mjeri u kojoj to može utjecati na ispunjenje međunarodno preuzetih obveza Republike Hrvatske.
NN 4/2007 • Vijeće je zatim trebalo utvrditi je li postoji mogućnost primjene izuzeća temeljem članka 4. stavak 3. točke e) ZDP-a, odnosno je li se rečena financijska sredstva namijenjena pokriću operativnih troškova koja predstavljaju zabranjenu državnu potporu, mogu smatrati kompenzacijom za obavljanje usluga od općeg gospodarskog interesa.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 4/2007 • Kako je u konkretnom slučaju riječ o pokrivanju operativnih troškova brodara na nerentabilnim linijama, odnosno o obavljanju usluga od općeg gospodarskog interesa, potrebno je da takva usluga bude na jasan način unaprijed određena; da je naknada za obavljanje službe određena i utvrđena na objektivan i transparentan način; te da država kompenzira/nadoknađuje troškove koji su nastali obavljanjem ovakve službe (u konkretnom slučaju razlika između većih troškova u odnosu na prihode dodjeljivat će se svim brodarima koji održavaju nerentabilne linije).
NN 4/2007 • Sukladno pravilima o transparentnosti financijskih odnosa između davatelja i korisnika državne potpore, kojima je dano isključivo pravo obavljanja službe od općeg gospodarskog interesa a koji ujedno obavljaju i druge djelatnosti koje nisu vezane uz obavljanje službe od općeg gospodarskog interesa, moraju voditi odvojeno knjigovodstvo kako bi se moglo točno utvrditi da financijska sredstva namijenjena za obavljanje službe od općeg gospodarskog interesa predstavljaju minimalno potrebna sredstva za obavljanje navedene službe, odnosno kako bi bilo vidljivo da nije došlo do prekomjerne kompenzacije troškova.
NN 4/2007 • Vijeće je utvrdilo da Uredba sadržava sve elemente temeljem kojih je vidljivo da se radi o programu koji se odnosi na obavljanje službe od općeg gospodarskog interesa.
NN 4/2007 • Navedeni izračun ne odnosi se samo na linije za koje će se raspisati javni natječaj, nego za sve nerentabilne linije za koje se predviđa dodjela navedene naknade putem Državnog proračuna.
NN 4/2007 • U odnosu na trajanje ugovora o koncesiji, Vijeće napominje da bi, sukladno Priopćenju Komisije te Odluci Komisije, Ugovori o obavljanju usluga od općeg gospodarskog interesa trebali biti sklopljeni na određeno vrijeme, ali ne više od 6 (šest) godina.
NN 4/2007 • Ovo rješenje je konačno u upravnom postupku. Protiv ovog rješenja žalba nije dopuštena, ali nezadovoljna stranka može pokrenuti upravni spor pred Upravnim sudom Republike Hrvatske u roku od trideset (30) dana od dana dostave ovog rješenja.
NN 4/2007 • Temeljem odredbi članka 15. točka 4. alineja 1. i članka 8. stavak 1. Zakona o Hrvatskoj agenciji za nadzor financijskih usluga (»Narodne novine« br. 140/05), Uprava Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga, po službenoj dužnosti u predmetu oduzimanja dozvole za obavljanje poslova investicijskog savjetnika Antunu Buriću iz Zagreba, Gomboševa 6, na sjednici održanoj 21. prosinca 2006. godine donijela je
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 59/96, Broj 30/90,
Broj 52/09, Broj 63/07,
Broj 2/96, Broj 31/05
LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA