PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-uspostava-sustava-obavjescivanja-zdfw NN 84/2007

• Obrazovanje o pravima, obvezama i zaštiti potrošača s ciljem razvijanja »potrošačkog morala«, podizanja opće kulture, razvijanja smisla za zaštitu potrošača, jačanja društvene discipline i odgovornosti za svoje postupke provodit će se na nekoliko razina. Kako bi obrazovni programi dali očekivane rezultate moraju biti popraćeni cjelovitim akcijama u čijoj će se provedbi angažirati svi društveni čimbenici od obitelji, škole, društvene sredine, udruga građana, privatnog i javnog sektora do sredstava javnog komuniciranja.


Stranica 2007-08-84-2616 NN 84/2007

• Osim toga, uz potporu Vlade RH nadležne institucije obrazovat će i osposobljavati stručne osobe čije je djelovanje vezano uz zaštitu potrošača, a to su pored prosvjetnih djelatnika i:


Internet NN 84/2007

• – suci i ostale osobe uključene u rješavanje potrošačkih sporova.


Internet stranice NN 84/2007

• Radi prenošenja znanja i dobrih iskustava u provođenju politike zaštite potrošača svi nositelji provedbe Nacionalnog programa zaštite potrošača u suradnji s odgovarajućim domaćim i međunarodnim institucijama i ekspertima organizirat će seminare i druge oblike obrazovanja.


Internet stranice NN 84/2007 • Nužno je imati više znanja o navedenoj problematici. Edukativni programi dali bi samo ograničene rezultate, ako ne bi bili popraćeni cjelokupnim akcijama. U izvršenju takvih akcija potrebno je angažiranje svih društvenih čimbenika od obitelji, škole, društvene sredine, omladinskih i športskih organizacija, sredstava javnih komunikacija. Upravo tu dolazi do izražaja odgojna uloga, koja je okrenuta djeci i mladima, a manifestira se u pravom razvijanju morala, podizanju opće kulture, razvijanju smisla za zaštitu potrošača, društvenoj disciplini i odgovornosti za svoje postupke.
Internet stranice NN 84/2007 • U školama, odnosno, odgojno-obrazovnim ustanovama treba učiniti sljedeće:
Internet stranice NN 84/2007 • 1. Upoznavanje svih učenika osnovnih i srednjih s Nacionalnim programom zaštite potrošača za razdoblje 2007. – 2010. godine te mjerama i aktivnostima koje proizlaze kad je riječ o području obrazovanja o pravima, obvezama i zaštiti potrošača.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 84/2007
• – realizacija: nakon usvajanja zakona u Hrvatskom saboru i objave u »Narodnim novinama«.

Poslovne stranice NN 84/2007
• 2. Zastupanje interesa potrošača bitno je za stvaranje djelotvorne potrošačke politike, ponajprije osvješćivanjem svakog pojedinca edukacijom i informiranjem. Sukladno tome potrebno je organizirati seminare za odgojno-obrazovne djelatnike u svezi s prenošenjem znanja i dobrih iskustava u provođenju politike zaštite potrošača.

Servis NN 84/2007 • Nositelji akcije: Agencija za odgoj i obrazovanje te Agencija za strukovno obrazovanje
Glasnik NN 84/2007 • – nositelji akcije: razrednici u odgojno-obrazovanim ustanovama.
Novo NN 84/2007 • – realizacija: 15. ožujka 2007., 2008., 2009. i 2010. godine.
Poslovi NN 84/2007 • – nositelji akcije: Agencija za odgoj i obrazovanje te Agencija za strukovno obrazovanje.
Poticaji NN 84/2007 • 5. Izraditi ocjenu u segmentu obrazovanja za zaštitu potrošača na temelju izrađenih instrumenata (upitnika).
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 112/06, Broj 77/01, Broj 45/07, Broj 18/96, Broj 137/98, Broj 107/06


LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA Pregled